NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

PolRegio. Oto nowe logo i malatura marki Przewozów Regionalnych

| Jakub Madrjas 07.12.2016 699

PolRegio. Oto nowe logo i malatura marki Przewozów Regionalnych
rys. PR
PolRegio. Oto nowe logo i malatura marki Przewozów Regionalnych
PolRegio. Oto nowe logo i malatura marki Przewozów Regionalnych
PolRegio. Oto nowe logo i malatura marki Przewozów Regionalnych
PolRegio. Oto nowe logo i malatura marki Przewozów Regionalnych
PolRegio. Oto nowe logo i malatura marki Przewozów Regionalnych
PolRegio. Oto nowe logo i malatura marki Przewozów Regionalnych
Przewozy Regionalne upubliczniły dziś schemat identyfikacji nowej marki konsumenckiej – PolRegio. Składają się na nią m.in. nowe logo i schemat malowania pociągów. 
O planowanych zmianach identyfikacji wizualnej i nazwy należącej do ARP i marszałków województw spółki przewozowej jako pierwszy informował "Rynek Kolejowy". W ubiegłym miesiącu okazało się, że nową nazwą wybraną dla działalności spółki jest PolRegio. Pisaliśmy o tym w tym miejscu.

Jak podkreślił dziś prezes Przewozów Regionalnych Krzysztof Mamiński, nie dojdzie do zmiany nazwy spółki. PolRegio będzie marką konsumencką, która ma unaocznić pasażerom zmiany zachodzące w ramach procesu restrukturyzacji przewoźnika

Tradycyjne dla kolei godło i skrzydło

– Inspiracją były dla nas tradycyjne dla kolei elementy – godło, skrzydło i ośka kolejowa – mówi prezes PR. Jak dodaje, celem jest wywołanie u pasażerów skojarzenia z tradycyjną spółką, która zmienia się na korzyść pod względem jakości obsługi.

Zgodnie z tym, co mówił prezes w wywiadzie dla „Rynku Kolejowego”, zmiana zostanie przeprowadzona stopniowo w celu ograniczenia kosztów. Wizytówki czy blankiety biletowe będą zamawiane zgodnie z nowym schematem, ale do czasu wyczerpania zapasów obowiązywać będą poprzednie druki.

Podobnie rzecz ma się z mundurami. Pozostaną w tradycyjnym dla kolei kolorze granatowym, ale zostaną wzbogacone o nowe elementy związane z logo i schematem kolorystycznym. Pracownicy będą je zmieniać dopiero przy planowanej wymianie związanej z okresem wynoszenia. Stanie się to w połowie przyszłego roku.

Tygrysy pojeżdżą w starych barwach


– Nasze barwy to czerwień, pomarańczowy, szary i srebrny – mówi prezes Mamiński. Znajdzie to odbicie w nowym schemacie malowania taboru, który prezentujemy powyżej. Pojazdy w nowej malaturze wyjadą z napraw poziomu P4, która i tak przewiduje malowanie. Pierwsze trzy – jeszcze w tym roku. Będą to EN57 będące w naprawie w Mińsku Mazowieckim.

Zgodnie z nowym schematem malowane będą nowe pociągi, które zamawia przewoźnik oraz pojazdy modernizowane. Da to ok. 50 pojazdów w przyszłym roku plus 80, które mają przejść naprawę poziomu P4. Cały proces zmiany schematu malowania potrwa 2,5 roku. Jednymi z ostatnich pojazdów które zmienią barwy będą zatem „tygrysy”. – Ale nie ostatnimi, bo ze względu na intensywną eksploatację ich naprawy P4 wypadną wcześniej, niż dla wielu starszych składów – podkreśla prezes Mamiński.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje

Wiecej z regionu:

Polska (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS