Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

PLK zleca prace na linii 281 własnej spółce

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
14-04-2017
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
PLK zleca prace na linii 281 własnej spółce
Fot. Kolejarz Dawid, SM42.plPKP Cargo ze składem węglarek przejeżdża przez Żerków, linia 281
PKP Polskie Linie Kolejowe udzieliły zamówienia własnej spółce Dolkom na naprawę toru nr 2 na linii nr 281.

Przedmiotem postępowania prowadzonego w formule negocjacji była naprawa toru nr 2 linii nr 281 w km 4,026 – 16,796 na odcinku Dąbrowa Oleśnicka – Dobroszyce – Grabowno Wielkie wraz z robotami towarzyszącymi. Dolkom zrealizuje je za kwotę 5 902 582,88 złotych brutto. Nie poinformowano o wynikach ewentualnych rozmów z innymi wykonawcami.

Prezes Ireneusz Merchel zapowiadał w styczniu większą ilość zadań dla wykonawców prac infrastrukturalnych, którzy są w grupie PKP PLK. Pisaliśmy o tym w tym miejscu. Na linii 281 już wcześniej zlecono własnej spółce PLK jedno zadanie – w marcu prace na odcinku pomiędzy Wrześnią a Gnieznem rozpoczęła spółka ZRK DOM

Zarządca zaplanował prace modernizacyjne i rewitalizacyjne  na linii nr 281 między stacjami Grabowno Wielkie – Milicz, Jarocin – Koźmin Wielkopolski i Dąbrowa Oleśnicka – Grabowno Wielkie. Prace PLK wprowadziły zamieszanie w planach uruchomienia połączeń ogłaszanych wcześniej zarówno przez województwo dolnośląskie, jak i wielkopolskie.

W marcu otwarto oferty w postępowaniu na prace w większości na torze nr 1 linii kolejowej nr 281 na odcinku Września – Gniezno. Tu również jedną z ofert złożył Dolkom. Ich zestawienie można znaleźć tutaj.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

Alusta i Compremum wykonają prace na linii 281

Infrastruktura

Są oferty w przetargu na remont fragmentu linii 281 pod Jarocinem

Infrastruktura

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

Alusta i Compremum wykonają prace na linii 281

Infrastruktura

Są oferty w przetargu na remont fragmentu linii 281 pod Jarocinem

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5