NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

ZRK DOM rozpoczęło pracę na linii 281 [zdjęcia]

| Jakub Madrjas 18.03.2017 16

ZRK DOM rozpoczęło pracę na linii 281 [zdjęcia]
Fot. ZRK DOM
ZRK DOM rozpoczęło pracę na linii 281 [zdjęcia]
ZRK DOM rozpoczęło pracę na linii 281 [zdjęcia]
ZRK DOM rozpoczęło pracę na linii 281 [zdjęcia]
ZRK DOM rozpoczęło pracę na linii 281 [zdjęcia]
ZRK DOM rozpoczęło pracę na linii 281 [zdjęcia]
ZRK DOM rozpoczęło pracę na linii 281 [zdjęcia]
ZRK DOM rozpoczęło pracę na linii 281 [zdjęcia]
ZRK DOM rozpoczęło pracę na linii 281 [zdjęcia]
ZRK DOM rozpoczęło pracę na linii 281 [zdjęcia]
ZRK DOM rozpoczęło pracę na linii 281 [zdjęcia]
Firma ZRK DOM z grupy PKP Polskie Linie Kolejowe rozpoczęła prace na linii 281 między Wrześnią a Gnieznem.
Na linii 281 zapowiada się szereg prac zarówno na jej wielkopolskim, jak i dolnośląskim odcinku. O założeniach prac dotyczących odcinka Września – Gniezno pisaliśmy tutaj. Ich realizację rozpoczęła niedawno ZRK DOM, spółka córka PKP PLK. Prezes Ireneusz Merchel zapowiadał w styczniu większą ilość zadań dla wykonawców prac infrastrukturalnych, którzy są w grupie PKP PLK. Pisaliśmy o tym w tym miejscu.

Co ciekawe, planowane na odcinku Września – Gniezno prace miały być jedną z przyczyn, dla których Wielkopolska nie uruchomiła połączeń pomiędzy miastami leżącymi wzdłuż linii 281. PKP PLK i urzędnicy nie porozumieli się w sprawie terminu prac. Podobnie było na Dolnym Śląsku w przypadku pociągów do Krotoszyna, o czym pisaliśmy tutaj. O planowanych pracach na południowej części linii 281 piszemy tutaj.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Wielkopolskie (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje

Wiecej z regionu:

Wielkopolskie (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS