NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

E20: Konsorcjum ZUE najlepsze w przetargu na LCS Kutno

| Jakub Madrjas 15.12.2016 4

E20: Konsorcjum ZUE najlepsze w przetargu na LCS Kutno
Fot. Mariusz Tuszyński, SM42.pl
Konsorcjum ZUE, Budimeksu i Strabagu jest najbliżej zwycięstwa w wartym prawie 700 mln zł przetargu na modernizację odcinka linii E20.
PKP Polskie Linie Kolejowe podzieliły modernizację linii E20 pomiędzy Warszawą a Poznaniem na odcinku Sochaczew – Swarzędz na trzy dwuetapowe przetargi. Jeden z nich objął obszar LCS Kutno (odcinek Żychlin – Barłogi). Zestawienie firm chętnych do modernizacji tego odcinka przedstawiono w styczniu. Dziś PKP PLK otworzyła koperty z ostatecznymi ofertami.

Jak poinformowało w komunikacie giełdowym ZUE, oferta złożona przez tę firmę w konsorcjum z Budimeksem i czterema spółkami grupy Strabag jest najkorzystniejsza cenowo i opiewa na 688,8 mln złotych brutto. Na ZUE przypada 34% wartości wynagrodzenia. Cena nie jest jedynym kryterium wyboru ofert, ale w zakresie pozostałych kryteriów: terminu realizacji (10%) i okresu gwarancji (10%) wszystkie złożone oferty były analogiczne.

Termin realizacji prac na odcinku LCS Kutno to 42 miesiące od podpisania umowy. Więcej informacji o przebudowie linii E20, w tym o dwuletnim zamknięciu torów, podajemy tutaj. Warto odnotować, że planowane efekty modernizacji budzą kontrowersje.

Jak informowaliśmy kilka dni temu, w postępowaniu na wykonanie robót budowlanych w obszarze LCS Konin najkorzystniejszą cenowo ofertę złożyła firma Torpol.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Kutno (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Kutno (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS