NUMER 11/2022
NUMER 11/2022
Temat numeru:
Przewozy intermodalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Znika jedyny w kraju wspólny bilet kolejowy

| Kasper Fiszer, Rynek Kolejowy 12.12.2015 204

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-12-12 11:12:32 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Marszałek mazowiecki powinien zapewnić transport na terenie swojego województwa a nie do Skierniewic, Łowicza, Łukowa, Dęblina czy Działdowa.

Zamiast pociągów do innych województw marszałek powinien dofinansować busy w weekendy do małych wiosek.
2015-12-12 11:13:25 Autor: 33
---.146.133.146.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
No i bardzo dobrze, po co skierniewickie i żyrardowskie słoiki maja brudzić łódzkie pociągi (zmodernizowane za pieniądze łódzkiego samorządu na potrzeby przewozów lokalnych) a nie na zaspokajanie chorych ambicji zarządu PR i marszałka województwa osobiście w kwestii prowadzenia przewozów międzyaglomeracyjnych.
2015-12-12 11:17:43 Autor: 33
---.146.133.146.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@ aron.....
Gdyby pociągi KM z Warszawy kończyły bieg w Radziwiłłowie to linia od Żyrardowa stała by się deficytowa, odcinek Żyrardów Skierniewice jest dochodowym odcinkiem dla KM nawet bez dopłat. To samo jest na trasie Sochaczew Łowicz.
2015-12-12 11:19:43 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
No to zlikwidować przynajmniej Łuków, Dęblin, Działdowo i Skarżysko-Kamienną. A w zamian za to dofinansować busy do małych wiosek w weekendy.
2015-12-12 11:48:35 Autor: heh
---.play-internet.pl
Są linie na których kursują pociagi regionalne dwoch przewoznikow i tam tez brak integracji taryfowej vide chocby KM i PR na odc. Siedlce - Czeremcha.
2015-12-12 12:50:32 Autor: H3rl
---.dynamic.hispeed.ch
@heh

Na Czeremcha - Siedlce jest integracja biletowa, przynajmniej w kwestii jednorazówek, ponieważ Czeremcha leży już w woj. podlaskim - a wyjeżdżając poza województwo mazowieckie można jechać na bilecie PR.
2015-12-12 13:16:01 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Zamast zajmować się interoperacyjnością, audytami, zarządzaniem ryzykiem i innymi neoidiotyzmami to UTK by się zajęło wprowadzeniem, a raczej powrotem do wspólnego biletu.
2015-12-12 13:38:55 Autor: ola
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
czyli frontem do klienta....
2015-12-12 13:59:37 Autor: podróżnik
---.adsl.inetia.pl
Żenująca dyskusja.
Przecież tzw. usamorządowienie przewozów zostało dokonane po to właśnie, aby pozbyć się kłopotu o skali państwowej.
Czy ktoś rozumny zakładał, że współpraca przewoźników będzie owocem takiego podziału?
Nie!
Za to można było założyć, że na tej tkance pojawią się takie pasożyty jak głupek parczewski.
2015-12-12 14:37:50 Autor: Kflik
---.play-internet.pl
Ten wspólny bilet musi być narzucony w całym kraju przez przekazującego dotację i tyle. Płacę (daje dotację) = wymagam.
2015-12-12 14:38:45 Autor: Kflik
---.play-internet.pl
W odpowiedzi na post 33:
"No i bardzo dobrze, po co skierniewickie i żyrardowskie słoiki maja brudzić łódzkie pociągi (zmodernizowane za pieniądze łódzkiego samorządu na potrzeby przewozów lokalnych) a nie na zaspokajanie chorych ambicji zarządu PR i marszałka województwa osobiście w kwestii prowadzenia przewozów międzyaglomeracyjnych."
a skąd wiesz, że to tak działa??

może teraz ktos kupuje wspólny bilet i jedzie różnymi przewoźnikami a po jego likwidacji musi wybrać...i wybierze PKP IC.
2015-12-12 15:32:15 Autor: Stefan banderom
---.tktelekom.pl
3 przewoznikow i 3 rodzaje biletow - szkoda,bo mozna sie dogadac:
KM i WKD wzajemnie honoruja swoje bilety na trasie z grodziska do warszawy.
2015-12-12 15:34:46 Autor: Cowiek Maupa
---.dynamic.gprs.plus.pl

Cowiek Maupa
>Za to można było założyć, że na tej tkance pojawią się takie pasożyty jak głupek
parczewski.

/temat
2015-12-12 17:10:12 Autor: onerail xd
---.devs.futuro.pl
@aron
Dobrze, że wszystkie busy mają wspólne bilety z PKS-ami i PB! ;-)
2015-12-12 17:39:05 Autor: Stefan banderą
---.dynamic.gprs.plus.pl
Honorowanie wróci jak rozpoczną modernizację torów podmiejskich.
2015-12-12 20:08:48 Autor: dróżnik
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@aron

busy powinny być zdelegalizowane :)
2015-12-12 20:35:14 Autor: heh
---.play-internet.pl

@H3rl
tylko i wylacznie kupujac bilet w kasie biletowej. Zaden inny kanak dystrybucji tego nie przewiduje. A na linii kas biletowych jakos nie ma...
2015-12-12 20:49:15 Autor: pavlos
---.warszawa.vectranet.pl
@onerail xd: zaorane :D
2015-12-13 07:55:15 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Jeżeli będzie taryfa liniowa - czyli powiedzmy za 10 km płacisz 3 zł, za 20 km 6 zł, za 30 km 9 zł a za 100 km 30 zł to jak najbardziej możliwy jest wspólny bilet na cały kraj łącznie z PB i busami. Ale wtedy za 500 km zapłacilibyśmy 150 zł :)
2015-12-13 10:07:05 Autor: onerail xd
---.adsl.inetia.pl
@aron
Ale dlaczego busiarz Janusz z firmy Bus-coś tam miałby mieć takie same stawki i bilety co busiarz Tomasz z firmy bus-xyz? Przecieź on nie po to tydzień temu sprowadził z Niemiec 22-letniego busa, gdy bus-xyz ma busy w wieku 24 lat. Poza tym wtedy bus-xyz, któego busy są w lepszym stanie i nie rozsypią się przy 80 km/h zaczęłyby go wyprzedzać, żeby to one zgarnęły klientów, a nie bus-coś tam. Teraz już nikt nie czekałby aż on podjedzie do przystanku bo jego tańsze karnety by do tego nikogo nie zachęcały.

Wspólny bilet z PKS-em? Przecież wtedy nikt by do busów nie wsiadał bo PKS ma kilkuletnie autobusiki. A wyprzedzanie PKS-u żeby pierwszy być na przystanku nie dałoby żadnego efektu.

Tak więc busy to patologia i tyle.
2015-12-13 16:39:59 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
PKS ma kilkuletnie autobusy? Który?
2015-12-13 20:46:53 Autor: onerail xd
---.adsl.inetia.pl
PKS Bielsko ma dosyć nowoczesny tabor. Nie jeżdżę, ale widuję na ulicach Autosany, które mają do po kilka lat.
http://www.region.info.pl/administracja/foto/max_ereu4fg6cd.jpg
http://wf2.xcdn.pl/files/12/08/29/236999_pks_bielsko_autobusy_34.jpg
2015-12-14 06:30:20 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
A widziałeś jaki tabor mają inne PKSy? Bywa, że 20-letni. A potem dziwne że ludzie wolom busy.
2015-12-14 18:48:53 Autor: Elżbieta B.
---.adsl.inetia.pl
Ale jaja!
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 11/2022
NUMER 11/2022
Najnowszy numer miesięcznika „Rynek Kolejowy” dedykowany jest wyzwaniom, które stawia przed branżą zmiana otaczającej nas rzeczywistości… wcale zresztą nie pierwsza w ostatnich latach. Oprócz tego jak zwykle zapraszamy do lektury ciekawych wywiadów z samą czołówką producentów taboru i wykonawców infrastruktury. Nie brakuje również aktualności, takich jak rozbudowa portów, powrót pociągów na Litwę czy sytuacji transportu miejskiego.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5