
| inf. pras. ⚫ 11.10.2019 ⚫
151
Więcej z regionu:
Śląskie (881)Duisport ponownie szuka dostawcy wagonów intermodalnych
8
Infrastruktura Duisport ponownie ogłosiło przetarg na zamówienie wagonów intermodalnych, zmodyfikowanych do transportu kontenerów lub innych jednostek intermodalnych wyposażonych w układ hamulca klockowego. Zamówienie będzie podzielone na dwa zadania i ma odbyć się w ramach funduszy unijnych.
WKD pilotażowo instaluje biletomaty w pociągach
35
Pasażer Warszawska Kolej Dojazdowa na początku czerwca br. pilotażowo, na okres trzech miesięcy, zainstaluje mobilne automaty biletowe w 14 pojazdach serii EN97 oraz w dwóch pojazdach serii EN100 (po jednym biletomacie w każdym pociągu). W urządzeniach tych będzie można kupić wszystkie bilety z oferty przewozowej WKD, a za ich zakup będzie można dokonać płatności wyłącznie bezgotówkowo.
Gdańsk: Dostępne karnety w autobusach i tramwajach
10
Zintegrowany transport Tylko 3-biletowe karnety, i tylko za odliczoną gotówkę, przy czym trzeba przestrzegać strefy buforowej przy kabinie kierowcy – od 1 czerwca wojewódzki inspektor sanitarny zgadza się na poluzowanie obostrzeń w komunikacji miejskiej ZTM.
Jacek Krawczyk: Latanie z połową pustych miejsc jest absurdem (Wywiad)
93
Pasażer – LOT będzie latał ze stratą, ponieważ load factor na poziomie 50 proc. to jest po prostu zamknięcie linii lotniczej. Nie pojmuję tego. LOT wystawia się na konieczność kolejnej pomocy publicznej, a to może być kontrowersyjne, bo pojawia się pytanie: ile można będzie mu dopłacać? Ile razy i jak długo? – mówi w rozmowie z Rynkiem Lotniczym Jacek Krawczyk, przewodniczący Grupy Pracodawców Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego.
Siemens Mobility zasili metro w Sztokholmie
20
Infrastruktura Siemens Mobility dostarczy system zasilania dla metra w stolicy Szwecji. Prace będą realizowane na dwóch rozbudowanych odcinkach metra. Wartość kontraktu to 21 mln euro.
Kolejny rekord na budowie Tunelu Średnicowego w Łodzi [zdjęcia]
5
Fotorelacje 1,5 m grubości na 2,8 m szerokości i 11,2 metry wysokości, waga ok 29 ton. To wymiary chwytaka, który wykona ściany szczelinowe komory startowej dla tarczy TBM. Ściany tzw. łącznika będą miały szerokość 150 cm i będą to najgrubsze sekcje wykonane w naszym kraju przez Soletanche Polska, światowego lidera w zakresie budownictwa podziemnego.
Oferty pracy w branżach infrastrukturalnych >