NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

Wzrosło dofinansowanie na zakup dolnośląskich Impulsów

| KD / ms, Rynek-Kolejowy.pl 12.08.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-08-12 15:34:35 Autor: ga
---.centertel.pl
Zawsze moga dokupic jeszcze jednego Impulsa
2015-08-12 16:34:35 Autor: stefan44
---.finemedia.pl
Teraz przy tym samym wkładzie własnym możnaby kupić 10 sztuk. No chyba, że od początku chodzilo o to aby kupic 5 sztuk za 18 mln :)
2015-08-12 17:14:20 Autor: mar37
---.google.com
PR GDYNIA tez kupuje hahaha? Aaa nie zapomniałem.. Oni tylko złom kolekcjonują i pierdzą w stolki
2015-08-12 17:46:57 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Już lepiej by przebudowali ze 3-4 na pięcioczłonowe. Bo ciasno.
2015-08-12 18:06:19 Autor: on
---.dynamic.gprs.plus.pl
Przez 5 lat nie można nic ruszać - trwałość projektu. A KD pada ofiara własnego sukcesu -młoda kadra, klima, nowe pociągi - no i szybko okazało się że okazały się za małe...
2015-08-12 18:34:05 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Co nie można ruszać? Rozbudować jak najbardziej. Zgodę na to dostaną bez niczego.
2015-08-12 19:32:50 Autor: tomtom
---.static.chello.pl
@Arrivederci
KD przyznają, że myślą o rozbudowie swoich 31WE do pięciu członów. Pewnie nastąpi to przy rewizji (a ta wypadnie za jakieś 2-3 lata). Na razie kolejny turboklop i 5 31WEa troszkę rozluźnią sprawę.
2015-08-12 19:49:34 Autor: grafen
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Te Impulsy zdaje się mają służyć do przejęcia przez KD kolejnej linii - do Rawicza. A w praktyce będzie tak, że będą jeździć do Węglińca i Legnicy (gdzie bardzo brakuje pociągów, nie tylko gdy np. akurat jest dużo awarii, ale także na co dzień pociągi jeżdżą przeładowane), a pasażerom z Rawicza nadal pozostaną stare klopy. Tak jak było z linią jeleniogórską, gdzie po przejęciu przez KD od PR w zasadzie nic się nie zmieniło dla pasażerów, poza tym że pociągi cześciej się spózniają.
2015-08-12 20:04:38 Autor: maros
---.185.147.55
kupiliby lepiej jakieś szynobusy, których w KD od dawna brakuje. EZT-ów jest wystarczająco, kible stoją po krzakach i gniją. A pasażerowie z takiego Lubania, Jawora, Lwówka Śląskiego, Dzierżoniowa, Nowej Rudy, Głuszycy, Gryfowa Śląskiego i innych miast na Dolnym Śląsku mają 4 pociągi na dobę albo jeszcze mniej. Komunikacja jak na Białorusi, już za PKP było lepiej. KD inwestują w 2-3 linie wychodzące z Wrocławia, a reszta Dolnego Śląska totalnie im zwisa.
2015-08-12 22:38:24 Autor: antyinfokulej
---.centertel.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-08-13 09:37:05 Autor: anty
---.centertel.pl
Z tym rozkładem to była jedna ze najśmieszniejszych rzeczy w tym roku :D

2015-08-13 12:59:38 Autor: tado
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ tado:

To niestety prawda, spółka z POlitycznego nadania. Im dalej tym gorzej. Na porządną ofertę np. ze Zgorzelca do Jeleniej Góry czy z Kłodzka do Wałbrzycha ich nie stać, ale na puszczanie darmobusów do Świdnicy czy Dzierżoniowa poniżej kosztów (dumping) stać. Płacą za to wszyscy podatnicy. Zlikwidować jeden darmobus do świdnicy (gdzie i tak jeżdżą co chwilę busy) i znajdą się pieniądze na dwa pociągi na innych trasach (gdzie pasażerowie płacą normalnie za bilet i nie mają innej alternatywy).
2015-08-13 14:13:46 Autor: keraj
---.gdansk.vectranet.pl
z wielką pompą KD wprowadza nowy tabor ,co z tego skoro o ten który posiada nie potrafi zadbać w należyty sposób?

fakt -potrzebny był w województwie taki przewoźnik który zadbał by o tych do których PR nie chciały?nie mogły? dojechać .ukłon w stronę KD za przywrócenie ruchu na trasie Kłodzko -Wałbrzych i tym podobnych .
Ale szlag mnie trafia kiedy jadę brudnym składem z Wrocławia do Legnicy .
Już raz przecierałem okno -bo przez brudne pudło wagonu nie było nic widać!
Może ten brud ma uniemożliwić przenikanie promieni słonecznych?
szczególnie teraz w upały które panują?
Po za tym pracownicy KD jeśli nie ma miejsc w pociągu to chyba w pierwszej kolejności siadają podróżni a dopiero Wy! Ostatecznie klient jest chyba rzeczą najważniejszą!
2015-08-13 19:57:37 Autor: ha ha
---.146.131.73.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
pracownik ma pierwszeństwo
Pasażer postoi:p
2015-08-13 22:18:53 Autor: felixx
---.free.aero2.net.pl
Konduktor ma być na nogach, a nie na du.ie. Czy ktoś widział kiedyś w czeskim szynobusie konduktorów rozwalonych na 8 siedzeniach z przodu?
2015-08-13 22:20:09 Autor: felixx
---.free.aero2.net.pl
Konduktor ma być na nogach, a nie na du.ie. Wtedy problem pasażerów bez biletów sam by zniknął. Czy ktoś widział kiedyś w czeskim szynobusie konduktorów rozwalonych na 8 siedzeniach z przodu?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5