Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Wydłuża się projektowanie modernizacji linii do Radomia. Będzie opóźnienie inwestycji?

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
05-02-2018
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
rynek-kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Wydłuża się projektowanie modernizacji linii do Radomia. Będzie opóźnienie inwestycji?
Fot. ms, Rynek-Kolejowy.plzdjęcie ilustracyjne
Wydłuża się wykonanie dokumentacji dla modernizacji kluczowego na linii nr 8 odcinka Warka – Radom. Ministerstwo Infrastruktury wyjaśnia, dlaczego tak się dzieje. 

Pomiędzy Warką a Radomiem modernizacja dotyczyć będzie głównie położenia drugiego toru i podniesienia prędkości do 160 km/h. Obecnie trwa projektowanie tej przebudowy. Posła Kosztowniaka zaniepokoiło przesunięcie terminu wykonania dokumentacji, zapytał więc Ministerstwo Infrastruktury o charakter opóźnień i ewentualne zagrożenia dla terminowego wykonania modernizacji, której zakończenie planowane jest w grudniu 2020 roku.

– Przesunięcie terminu na opracowanie map projektowych dla odcinka Warka – Radom spowodowane było problemami napotkanymi przez wykonawcę prac geodezyjnych związanymi z opóźnieniem w uzyskaniu dokumentacji źródłowej z Powiatowych Ośrodków Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz Kolejowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej – informuje Ministerstwo Infrastruktury.
Ponadto, jak informuje posła MI, na termin realizacji map wpłynęła również jakość i forma otrzymanych materiałów oraz konieczność przeniesienia map z wersji analogowej na cyfrową. Dodatkowe problemy wyniknęły w związku z różnicami pomiędzy mapami, a rzeczywistym stanem. To z kolei spowodowało konieczność przeprowadzenia dodatkowych pomiarów geodezyjnych. – Przesunięcie nie stanowi zagrożenia dla terminowej realizacji inwestycji, harmonogram nie uległ zmianie – ocenia jednak ministerstwo.

Przesunięcie terminu na opracowanie map projektowych dla odcinka Warka – Radom wyniosło 83 dni. Ostatecznie mapy zostały opracowane przez wykonawcę w grudniu 2017 roku.

Więcej na temat modernizacji linii nr 8 piszemy tutaj.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Jest umowa na projekt linii do Bełchatowa z Kolej Plus

Pasażer

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

Infrastruktura

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

inf. pras PKP PLK 25 lipca 2023

Zobacz również:

Jest przetarg na stację Kielce. Tylko jeden peron

Infrastruktura

PLK: Pociągi między Sędziszowem a Kozłowem przyspieszą do 140 km/h

Infrastruktura

Pozostałe z wątku:

Jest umowa na projekt linii do Bełchatowa z Kolej Plus

Pasażer

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

Infrastruktura

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

inf. pras PKP PLK 25 lipca 2023

Zobacz również:

Jest przetarg na stację Kielce. Tylko jeden peron

Infrastruktura

PLK: Pociągi między Sędziszowem a Kozłowem przyspieszą do 140 km/h

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5