Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Wrocławski DSDiK szuka chętnych do utrzymania dwóch linii kolejowych

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
27-08-2019
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Wrocławski DSDiK szuka chętnych do utrzymania dwóch linii kolejowych
Fot. ms, Rynek-Kolejowy.pl, ArchiwumAutobus szynowy GW Train na linii ze Szklarskiej Poręby
Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu poszukuje firmy z branży kolejowej, która zajmie się bieżącym utrzymaniem dwóch linii znajdujących się w zasobach zarządcy.

DSDiK to jeden z nielicznych krajowych zarządców infrastruktury kolejowej poza PKP PLK, który utrzymuje linie kolejowe znajdujące się w ruchu pasażerskich. Instytucja, będąca jednostką budżetową dolnośląskiego urzędu marszałkowskiego, rozpisała właśnie dwa przetargi, które mają wyłonić podmiot, który zajmie się bieżącym utrzymaniem i konserwacją infrastruktury kolejowej na linii 311 ze Szklarskiej Poręby do Granicy państwa oraz linii 326 z Wrocławia Psiego Pola do Trzebnicy. Na pierwszej z linii odbywają się codzienne regularne kursy pociągów do Czech, po drugiej kursują autobusy szynowe Kolei Dolnośląskich, łączące Wrocław Główny z Trzebnicą.

W obu niezależnych przetargach kryterium wyboru oferty jest w 40% czas dojazdu i przystąpienia do likwidacji usterek, w drugim 60% – cena oferty. Wybrana firma zajmie się utrzymaniem linii od pierwszego stycznia 2020 do ostatniego dnia 2020 roku. Oferty w obu konkursach ofert można składać do 17 września.

Warto przypomnieć, że w połowie marca DSDiK rozstrzygnęła przetarg na wykonanie prac remontowych przy odcinku linii kolejowej z Dzierżoniowa do Bielawy. Prace są już zaawansowane. Pociągi do Bielawy miałyby pojechać ponownie jeszcze w tym roku.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

DSDiK przejęła linię ze Strzegomia do Marciszowa

Infrastruktura

DSDiK przejęła linię ze Strzegomia do Marciszowa

Jakub Rösler 22 grudnia 2022

12 ofert na rewitalizację połowy linii do Karpacza i Kowar

Infrastruktura

Kto zaplanuje Kolej Zagłębia Miedziowego? 7 ofert

Infrastruktura

Dolny Śląsk walczy o kolej do Srebrnej Góry

Pasażer

Dolny Śląsk walczy o kolej do Srebrnej Góry

Jakub Rösler 03 lutego 2022

Zobacz również:

DSDiK przejęła linię ze Strzegomia do Marciszowa

Infrastruktura

DSDiK przejęła linię ze Strzegomia do Marciszowa

Jakub Rösler 22 grudnia 2022

12 ofert na rewitalizację połowy linii do Karpacza i Kowar

Infrastruktura

Kto zaplanuje Kolej Zagłębia Miedziowego? 7 ofert

Infrastruktura

Dolny Śląsk walczy o kolej do Srebrnej Góry

Pasażer

Dolny Śląsk walczy o kolej do Srebrnej Góry

Jakub Rösler 03 lutego 2022

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5