Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Wielkopolska chce kupić używany spalinowy zespół trakcyjny

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
04-08-2021
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
rynek kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Wielkopolska chce kupić używany spalinowy zespół trakcyjny
Fot. ms, rynek-kolejowy (zdjęcie ilustracyjne)
Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego ogłosił przetarg na zakup dwuczłonowego zespołu trakcyjnego z napędem spalinowym. Nie musi być nowy.

Jak czytamy w specyfikacji zamówienia, „Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego dwuczłonowego spalinowego zespołu trakcyjnego, wyprodukowanego i dopuszczonego do eksploatacji po 1 stycznia 2015 r., przeznaczonego do wykonywania wojewódzkich kolejowych przewozów pasażerskich na liniach regionalnych”. Urząd oczekuje ponadto udzielenia instruktaży technicznych w zakresie utrzymania pojazdu, udzielenia gwarancji na pojazd, oprogramowanie oraz dokumentację techniczną, opracowania i przekazania dokumentacji technicznej a także udzielenia licencji na dokumentację techniczną i oprogramowanie.

Samorząd jest w stanie wydać na maksymalnie 6-letni pojazd 9,5 miliona złotych netto. Kryterium udzielenia zamówienia w 60% stanowi cena, a w 40% okres gwarancji na pojazd oraz „oprogramowanie oraz dokumentacja techniczna”. Oferty można składać do 7 września.

W końcu ubiegłego roku do KW dotarły pierwsze dwa fabrycznie nowe spalinowe Impulsy 2, które kursują głównie z Poznania do Wągrowca, później dołączył do nich trzeci. Wielkopolska czeka jeszcze na czwarty pojazd. W wypadku tego przetargu urząd chce kupić pojazd, który był już wcześniej używany.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Wielkopolska kupuje pociągi. Może ich być nawet 20

Tabor i technika

Wielkopolska kupuje pociągi. Może ich być nawet 20

Jakub Rösler 24 lipca 2025

Wielkopolska i Koleje Wielkopolskie myślą o kolejnych "hybrydach"

Tabor i technika

PESA Atribo już w barwach Kolei Wielkopolskich

Tabor i technika

Atribo odkupione z Włoch blisko Kolei Wielkopolskich

Tabor i technika

Koleje Wielkopolskie. Nowe Elfy w lipcu przyszłego roku

Tabor i technika

Koleje Wielkopolskie. Czy pociągi wodorowe będą potrzebne?

Tabor i technika

Zobacz również:

Wielkopolska kupuje pociągi. Może ich być nawet 20

Tabor i technika

Wielkopolska kupuje pociągi. Może ich być nawet 20

Jakub Rösler 24 lipca 2025

Wielkopolska i Koleje Wielkopolskie myślą o kolejnych "hybrydach"

Tabor i technika

PESA Atribo już w barwach Kolei Wielkopolskich

Tabor i technika

Atribo odkupione z Włoch blisko Kolei Wielkopolskich

Tabor i technika

Koleje Wielkopolskie. Nowe Elfy w lipcu przyszłego roku

Tabor i technika

Koleje Wielkopolskie. Czy pociągi wodorowe będą potrzebne?

Tabor i technika

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij