Partnerzy serwisu:
Zintegrowany transport

Warszawa: Wiaty przy pl. Bankowym niefunkcjonalne?

Dalej Wstecz
Data publikacji:
22-02-2012
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
TVN Warszawa

Podziel się ze znajomymi:

ZINTEGROWANY TRANSPORT
Warszawa: Wiaty przy pl. Bankowym niefunkcjonalne?
Jak informuje portal TVN Warszawa, przystanek autobusowo-tramwajowy przy pl. Bankowym powoduje utrudnienia w wymianie pasażerów, szczególnie w kierunku Wisły. Dodatkowo pojazdy zatrzymują się poza obszarem wiaty. Na trudy związane z podróżowaniem skarżą się podróżni.

Tramwaje oraz autobusy jadące w stronę Pragi zatrzymują się dokładnie w obszarze, gdzie przystanek jest najwęższy – poza wiatą. - Ludzie czekający pod wiatą wykonują kilkudziesięciometrowy rajd za uciekającym pojazdem, jednocześnie zderzając się z ludźmi wysiadającymi na przystanek. Chaos, przegapione autobusy i tramwaje, jednym słowem masakra. Rozplanowanie przystanku w stronę Pragi jest idiotyczne – pisze jeden z internautów.

Według niektórych pasażerów wiata jest stanowczo za krótka. Podróżni twierdzą, że powinna być ona wydłużona w kierunku Wisły, aby czoło pojazdu zaczynało się równo z dachem wiaty.

Rzecznik Tramwajów Warszawskich nie wiedział, dlaczego wiaty są tak krótkie. - Muszę zapytać stołecznej konserwator zabytków, czemu wiaty mają takie, a nie inne wymiary oraz kierownictwa czemu pojazdy zatrzymują się na końcu przystanku, a nie na wysokości samych wiat - Powiedział rzecznik Tramwajów Warszawskich Michał Powałka.

Więcej
 

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zabierzów Rząska: Czemu wiaty są krótsze po modernizacji przystanku?

Infrastruktura

Zabierzów Rząska: Czemu wiaty są krótsze po modernizacji przystanku?

Roman Czubiński 03 listopada 2022

Poznań: Targi będą zarządzać wiatami przystankowymi?

Zintegrowany transport

Trzy oferty na remont stacji Gdańsk Główny

Infrastruktura

Trzy oferty na remont stacji Gdańsk Główny

Martyn Janduła 08 marca 2017

Zielone Mazowsze chce przejścia dla pieszych przy Błękitnym Wieżowcu

Zintegrowany transport

DOPR: Przejście przy \"Błękitnym Wieżowcu\" niepotrzebne

Zintegrowany transport

Zobacz również:

Zabierzów Rząska: Czemu wiaty są krótsze po modernizacji przystanku?

Infrastruktura

Zabierzów Rząska: Czemu wiaty są krótsze po modernizacji przystanku?

Roman Czubiński 03 listopada 2022

Poznań: Targi będą zarządzać wiatami przystankowymi?

Zintegrowany transport

Trzy oferty na remont stacji Gdańsk Główny

Infrastruktura

Trzy oferty na remont stacji Gdańsk Główny

Martyn Janduła 08 marca 2017

Zielone Mazowsze chce przejścia dla pieszych przy Błękitnym Wieżowcu

Zintegrowany transport

DOPR: Przejście przy \"Błękitnym Wieżowcu\" niepotrzebne

Zintegrowany transport

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5