Partnerzy serwisu:
Zintegrowany transport

DOPR: Przejście przy \"Błękitnym Wieżowcu\" niepotrzebne

Dalej Wstecz
Data publikacji:
20-02-2012
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
jm, Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

ZINTEGROWANY TRANSPORT
DOPR: Przejście przy \"Błękitnym Wieżowcu\" niepotrzebne
"Zielone Mazowsze" przesłało warszawskiemu ZDM-owi wniosek o utworzenie przejścia dla pieszych na przystanek przy Błękitnym Wieżowcu. Przeciw temu pomysłowi już zaooponowała inna organizacja pozarządowa: Drogowe Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe.

Zielone Mazowsze przesłało stołecznemu ZDM-owi wniosek o utworzenie tymczasowego, a docelowo stałego, przejścia dla pieszych na wysokości Błękitnego Wieżowca  przy przystanku tramwajowo-autobusowym Metro Ratusz Arsenał 09. O sprawie pisaliśmy tutaj.

- W nawiązaniu do głośnej medialnie akcji stowarzyszenia Zielone Mazowsze, które domaga się wytyczenia przejścia dla pieszych przez al. „Solidarności” między przystankami: autobusowym METRO RATUSZ ARSENAŁ 55 i autobusowo-tramwajowym METRO RATUSZ ARSENAŁ 09, pragniemy zaprezentować swoje stanowisko - napisała do ZDM-u inna organizacja pozarządowa - DOPR - która skupia osoby zainteresowane bezpieczeństwem ruchu drogowego.

- Naszym zdaniem wytyczenie przedmiotowego przejścia jest niepotrzebne. Spowoduje ono zwiększenie zagrożenia dla pieszych oraz doprowadzi do pojawienia się zatorów w okolicy pl. Bankowego - pisze DOPR. - Naszym zdaniem wyznaczenie przejścia dla pieszych spowoduje drastyczne zmniejszenie przepustowości skrzyżowania, ponieważ pojazdy skręcające z pl. Bankowego w kierunku wschodnim, będą musiały ustąpić pierwszeństwa pieszym przechodzącym przez jezdnię - dodają społecznicy.

Ostrzegają oni też, że autobusy odjeżdżające z obu przedmiotowych przystanków jadą trasami, które na pewnym odcinku się pokrywają. - Stworzenie przejścia dla pieszych może spowodować, że  pasażerowie na widok pasującego im autobusu będą próbować przemieszczać się między przystankami pomimo czerwonego światła, co w oczywisty sposób doprowadzi do drastycznego pogorszenia poziomu bezpieczeństwa pieszych - czytamy w piśmie.

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zielone Mazowsze chce przejścia dla pieszych przy Błękitnym Wieżowcu

Zintegrowany transport

Zielone Mazowsze chce przejścia dla pieszych przy Błękitnym Wieżowcu

Zielone Mazowsze/TVN Warszawa 20 lutego 2012

Warszawa: Wiaty przy pl. Bankowym niefunkcjonalne?

Zintegrowany transport

Zobacz również:

Zielone Mazowsze chce przejścia dla pieszych przy Błękitnym Wieżowcu

Zintegrowany transport

Zielone Mazowsze chce przejścia dla pieszych przy Błękitnym Wieżowcu

Zielone Mazowsze/TVN Warszawa 20 lutego 2012

Warszawa: Wiaty przy pl. Bankowym niefunkcjonalne?

Zintegrowany transport

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5