NUMER 05/2022
NUMER 05/2022
Temat numeru:
Rynek taboru kolejowego
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Warszawa Rembertów bez działających pragotronów. Po pytaniach… PLK je zakleiły

| Witold Urbanowicz 11.07.2019 2,8k

Warszawa Rembertów bez działających pragotronów. Po pytaniach… PLK je zakleiły
fot. Rembertów Bezpośrednio
Od kilku tygodni nie działają prawidłowo pragotrony na stacji Warszawa Rembertów. Awarii uległ serwer sterujący wyświetlaczami klapkowymi, który ma zostać naprawiony w następnym tygodniu. Dopiero PKP PLK uznały za stosowne zaklejenie wprowadzających w błąd ekranów. Uwag co do stanu utrzymania infrastruktury pasażerskiej w Rembertowie jest jednak więcej.
Jak informuje stowarzyszenie Rembertów Bezpośrednio, od kilku tygodni nie działają właściwie pragotrony na stacji Warszawa Rembertów. Wskazują połączenia z innej pory dnia, przypadkowe zestawienia liter bądź nie wyświetlają żadnej informacji o nadjeżdżających pociągach.

PKP Polskie Linie Kolejowe zapewniają, że „już pracują” nad naprawą usterki. Według zarządcy infrastruktury problem z pragotronami wystąpił po raz pierwszy 25 czerwca, ale pomogło zrestartowanie systemu. Potem jednak doszło do kolejnej, dłuższej usterki. – Awarii uległ serwer sterujący wyświetlaczami klapkowymi. W tej chwili oczekujemy na zamówione części. Według deklaracji serwisu, usterka powinna zostać usunięta w połowie następnego tygodnia – mówi Martyn Janduła z wydziału prasowego PKP PLK.

Zarządca infrastruktury kolejowej prosi podróżnych o zwracanie „szczególnej uwagi” na zapowiedzi megafonowe, a także sprawdzanie odjazdów w rozkładzie w gablotach informacyjnych bądź na Portalu Pasażera. Jak się okazuje jednak, lokalny Zakład Linii Kolejowych dopiero po naszych pytaniach uznał za stosowne zaklejenie pragotronów, które wprowadzają w błąd podróżnych już od dłuższego czasu.


fot. Rembertów Bezpośrednio

Niedziałające wyświetlacze to nie jest jedyny problem ze stanem infrastruktury pasażerskiej na stacji w Rembertowie i jej utrzymaniem. Całość charakteryzuje wątpliwa jakość materiałów i niska estetyka. Jak przekonuje stowarzyszenie, na stacji jest brudno, istniejące obiekty przeciekają, towarzyszy im odpychający zapach, monitoring jest niesprawny (rozbita kamera). Widać też nieudolne działania Zakładu Linii Kolejowych związane z poprawą estetyki – np. zamalowywane graffiti w tunelu cienką warstwą farby o zupełnie innym kolorze. Największą uciążliwością są jednak częste zmiany rozkładów, ograniczenia w kursowaniu pociągów oraz częste opóźnienia, spowodowane pracami torowymi.


fot. Rembertów Bezpośrednio


fot. Rembertów Bezpośrednio
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Warszawa (5373)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer

Wiecej z regionu:

Warszawa (5373)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 05/2022
NUMER 05/2022
Najnowszy numer "Rynku Kolejowego" poświęcamy tematowi taboru kolejowego. Doskonałą okazją do tego było Europejskie Forum Taborowe, który przyniosło wiele ważnych dyskusji. Przyszłością, która już teraz wjeżdża na tory są pociągi hybrydowe i wodorowe. Coraz bliżej jest też do uruchomienia środków unijnych, a przewoźnicy zaczynają ogłaszać przetargi.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5