NUMER 07/2019
NUMER 07/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Inwestycje infrastrukturalne
szukaj
Śledź nas:

Pragotrony w Rembertowie naprawiane. Firma sprzątająca ma lepiej „penetrować” stację

| Witold Urbanowicz 19.07.2019 24

Pragotrony w Rembertowie naprawiane. Firma sprzątająca ma lepiej „penetrować” stację
fot. PKP PLK
Pragotrony w Rembertowie naprawiane. Firma sprzątająca ma lepiej „penetrować” stację
Pragotrony w Rembertowie naprawiane. Firma sprzątająca ma lepiej „penetrować” stację
Pragotrony w Rembertowie naprawiane. Firma sprzątająca ma lepiej „penetrować” stację
Pragotrony w Rembertowie naprawiane. Firma sprzątająca ma lepiej „penetrować” stację
Pragotrony w Rembertowie naprawiane. Firma sprzątająca ma lepiej „penetrować” stację
Pragotrony w Rembertowie naprawiane. Firma sprzątająca ma lepiej „penetrować” stację
Pragotrony w Rembertowie naprawiane. Firma sprzątająca ma lepiej „penetrować” stację
PKP PLK poinformowały, że KZŁ Bydgoszcz kończy naprawę zepsutych wyświetlaczy klapkowych na stacji Warszawa Rembertów po długotrwałej awarii. Zarządca infrastruktury – wobec sygnałów o nieporządku i nieprzyjemnych zapachach na stacji – zapewnia też o właściwym utrzymaniu infrastruktury. – Firma dbająca o czystość zobowiązana jest penetrować i sprzątać zabrudzenia we wszystkich bardziej i mniej eksponowanych miejscach – przekonuje przedstawiciel PKP PLK. Wreszcie udało się też dobrać właściwy kolor farby do odmalowania ścian.
Pisaliśmy niedawno o awarii pragotronów na stacji Warszawa Rembertów. Dopiero po pytaniach zarządca infrastruktury postanowił zakleić wprowadzające w błąd urządzenia. – Zależy nam by podróżni mieli bieżące informacje. Aby ograniczyć dyskomfort podróżnych, związany z wyłączeniem wyświetlaczy, komunikaty głosowe są częstsze – zapewnia Martyn Janduła z biura prasowego PKP PLK. Dodatkowo, jak informuje, zgłoszono „pilny serwis” do producenta wyświetlaczy, firmy KZŁ Bydgoszcz. Serwisanci kończą już naprawę wyświetlaczy klapkowych.

Pojawiały się też liczne zastrzeżenia co do utrzymania infrastruktury pasażerskiej w Rembertowie. Przebudowana w 2000 r. stacja charakteryzuje się wątpliwą estetyką i jakością zastosowanych materiałów. PKP PLK zapewniają, że stacja jest utrzymywana należycie, co mają potwierdzać codzienne oględziny. – Na bieżąco spółka zapewnia bezpieczny dostęp do pociągów. Wraz ze wzrostem liczby podróżnych służby techniczne częściej sprawdzają pracę firm sprzątających stację oraz stan techniczny. Codziennie zbierane są raporty o stanie obiektu. Działania mają ograniczyć dewastacje np. mazanie farbą, które niestety spotykają ściany kolejowe – mówi Martyn Janduła.

Co do efektów działań służb PKK PLK można mieć jednak zastrzeżenia. Lokalne stowarzyszenie Rembertów Bezpośrednio zamieszczało zdjęcie przejścia podziemnego, w którym graffiti zamalowano nie dość, że nieskutecznie, to w dodatku farbą o zupełnie innej barwie niż kolor ściany. – Zabiegamy o to, by likwidacja np. wulgarnych napisów była szybka i kolorystyczna „wstawka” ostatecznie nie odstawała od tła – zapewnia Janduła. Na dowód PKP PLK przesłały zdjęcie białych ścian. – Firma dbająca o czystość zobowiązana jest penetrować i sprzątać zabrudzenia we wszystkich bardziej i mniej eksponowanych miejscach – przekonuje przedstawiciel zarządcy infrastruktury.


fot. Rembertów Bezpośrednio


Po "estetyzacji" PKP PLK, fot. PKP PLK

Zapewnień o właściwym działaniu służb jest zresztą więcej. – Patrole Straży Ochrony Kolei zwracają uwagę na porządek i ograniczenie negatywnych zachowań. O budynek dworca dba PKP SA, które również zabiega o właściwy stan obiektu – przekonuje reprezentant PKP PLK.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Warszawa (4290)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Warszawa (4290)

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2019
NUMER 07/2019
Tematem najnowszego numeru naszego miesięcznika są trwające inwestycje infrastrukturalne - nie tylko na kolei. Czerwiec był chyba rekordowym miesiącem pod względem liczby zagranicznych wyjazdów naszych dziennikarzy, dlatego nie brakuje ciekawych relacji. W numerze piszemy też o pięcioleciu ŁKA. Polecamy rozmowy z t. Prejsem i R. Masiulisem.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5