NUMER 07-08/2021
NUMER 07-08/2021
Temat numeru:
Renesans nocnych pociągów
szukaj
Śledź nas:

Warszawa: PLK wyremontuje Most Gdański

| PKP PLK 23.02.2015 192

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-02-23 15:30:28 Autor: TW
---.toya.net.pl
"Prędkość maksymalna pociągów zostanie podwyższona z 40 do 60 km/h."

Niech nieudaczniki z Niemiec, Francji czy innych padają na kolana...

Masakra normalnie :D
2015-02-23 15:55:15 Autor: witek64
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nareszcie!
2015-02-23 16:57:20 Autor: Ziko
---.play-internet.pl
Uff, dobrze, że nie zwiększą do 45 km/h. Teraz wszyscy mogą mieć pewność, że pieniądze nie poszły w błoto...
2015-02-23 17:51:43 Autor: SIWZ
---.dynamic.gprs.plus.pl
Tylko Torpol i Pozbud. Jak ktoś ma wątpliwości, to niech się przejedzie nad Liwiec (trasa Rail Baltiki) i na własne oczy zobaczy jak się robota pali od 4 miesięcy
2015-02-23 18:45:39 Autor: yeti
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Teraz zamykają żeby podwyższyć do 60. Za 5 lat zamkną, żeby podwyższyć do 80. Nie mogą od razu do 80/90?
2015-02-23 19:03:40 Autor: Ave Ja
---.242.138.101
Niedasie wincyj, zresztą po co. Musieliby SRK przebudować, nie wiadomo zresztą czy promienie łuków byłyby OK?
2015-02-23 19:10:09 Autor: Stefan banderą
---.dynamic.gprs.plus.pl
60 km/h to prędkość handlowa pociągu DZWW na parochodzie w 1845 roku.
Z 2.strony ładne widoki na dolinę
2015-02-23 20:59:49 Autor: ms
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post yeti:
"Teraz zamykają żeby podwyższyć do 60. Za 5 lat zamkną, żeby podwyższyć do 80. Nie mogą od razu do 80/90?"
Obawiam się, że 60km/h to graniczna prędkość dla tej konstrukcji, o dalszym podnoszeniu prędkości bez ponownej budowy nowej przeprawy - nie ma mowy.
Remont konieczny był już 5-6 lat temu.
2015-02-24 08:30:50 Autor: Jaśko z Bogdanki
---.tktelekom.pl
"PLK wyremontuje Most Gdański" Może by po sąsiedzku zrobiła Łazienkowski? Pewnie tanio nie będzie, ale i tak taniej niż zakładają władze Stolicy. No i szybciej.
2015-02-24 20:34:26 Autor: tomek janiszewski
---.dynamic-ww-1.vectranet.pl
Oby tylko i oni nie shajcowali mostu przy okazji remontu, bo po zamknięciu średnicy trzeba będzie wytyczać objazdy przez Górę Kalwarię lub Płock, a w tym drugim wypadku to jeszcze spalinówki wykombinować.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07-08/2021
NUMER 07-08/2021
Europejska może niezbyt szybko, ale dość konsekwentnie zmierza w kierunku gospodarki przyjaznej dla środowiska i nieuzależnionej od paliw kopalnych. Oczywiście największe znaczenie mają tu zmiany w energetyce, ale i do transportu przykłada się bardzo dużą wagę. Stąd od lat realizowane są projekty promujące rozbudowę infrastruktury kolejowej czy rozwijające transport publiczny. Jednym z małych kroków prowadzących do ograniczenia emisji ma być także ograniczenie ruchu lotniczego na rzecz kolejowego – tam, gdzie jest to możliwe. Oczywiście na niektórych trasach „wystarczy” wybudować koleje dużych prędkości, ale przy większych odległościach alternatywą mają być pociągi nocne. Na razie pojawiają się pierwsze po latach nowe dalekobieżne nocne połączenia – plany są bardzo ambitne, ale czy okażą się skuteczne? 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5