NUMER 09/2022
NUMER 09/2022
Temat numeru:
Innotrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Vossloh G6 już w STK

| Rynek Kolejowy 16.11.2012 417

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2012-11-16 10:50:07 Autor: Luni
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Ciekawe na jakich trasach będzie jeździć... Przydało by się fotnąć...
2012-11-16 12:55:34 Autor: Dzban
---.ae1x419.dibhala.lubman.net.pl
\\\"Eksploatacja w STK ma zakończyć się homologacją na polski rynek, dzięki czemu producent prafnie sprzedawać takie lokomotywy również w Polsce.\\\"

Co ma znaczyć druga część tego zdania? Czytajcie swoje wypociny zanim je wyślecie na serwer.
2012-11-16 14:55:36 Autor: Finn
---.252.29.38.internetia.net.pl
Co to znaczy \"fotnąć\"?
2012-11-16 15:13:12 Autor: Jacob
---.static.sitel.net.pl
Ciekawe jakie oszczędności są przy eksploatacji takiej lokomotywy względem np. zmodernizowanej SM-42...
2012-11-16 15:18:42 Autor: matematyk
---.94.216.242
...Miało to miejsce w okresie od stycznia do czerwca 2011 r. W tym czasie przebyła ona dystans 37 tys. 990 kilometrów....

...„Lokomotywa pracowała bezawaryjnie, a jej współczynnik sprawności wyniósł 0,95 przy średnich przebiegach dobowych 480 km, tj. ok. 10 000 km miesięcznie.”...

Pytanie z matematyki:

Jak oni policzyli przebieg miesięczny lokomotywy rzędu 10 000km jeżeli lokomotywa była testowana przez 6 miesięcy?
2012-11-16 17:22:47 Autor: zeus04
---.133.23.13
@ Jacob:
Oszczędności względem SM42 6Dk będą żadne.
2012-11-16 21:09:46 Autor: Manew
---.dynamic.chello.pl
Ciekawe jak to maleństwo radziłoby sobie podczas ciężkiej pracy manewrowej, jaka bywa u nas w szczecińskim Porcie Centralnym. Odrzucanie, hamowanie czterdziestu próżnych węglarek \\\"nie na powietrzu\\\", wyciąganie z nabrzeży składów 3000t i inne.
2012-11-16 21:39:21 Autor: Gość
---.ip.netia.com.pl
Nikt nie pyta o minimalny promień łuku w jaki się może wpisać, częstotliwość przeglądów okresowych i co ma dzienny przebieg 480 km jeżeli jest to lokomotyw do ciężkich prac manewrowych i ile może pociągnąć z miejsca przy pracy chwilowej i ciągłej. I co ważniejsze czy nasi mechanicy daja sobie z nią rade czy nie będzie zbyt inteligentną maszyną.
2012-11-16 21:42:14 Autor: obserwer
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Matematyk, Dragon przejeżdżał średnio miesięcznie 10 tys km na trasie Gdańsk - Malczyce - Gdańsk
2012-11-17 09:22:45 Autor: zeus04
---.133.23.13
@ Gość
Bo też nikt z nas nie zna ceny za to cudo. Parametrami technicznymi nigdy nie przewyższy zmodernizowanych SM42, wiec możne to być ciekawa alternatywa dla firm nie posiadających SM42
które wybitnie nadają się do modernizacji. Przekładnia hydrauliczna ma jakieś tam zalety i
firmy je produkujące ciągle nie dają za wygraną :). Główną zaletą, może być mniejsza masa i niższa cena
zakupu nowej lokomotywy. Niski ciężar lokomotywy manewrowej, akurat nie jest uznawany za wielka zaletę, wiec pozostaje kryterium ceny zakupu. Mechanicy dają sobie radę ze wszystkim co lata, pływa, pełza, jeździ itd. no chyba że w detalu zabraknie sznura do snopowiązałek ;)
2012-11-19 19:43:26 Autor: werb
---.internetia.net.pl
cena lokomotywy nie jest duzo wieksza niz sm42 po modernie aczkolwiek ma byc lepsza niz wlasnie s42
2012-11-21 11:54:01 Autor: zeus04
---.133.23.13
@ werb
Ale co ma być lepszego? Nie wszyscy kupowali SM42. Są miejsca gdzie za lepszą uznano SM03,
albo również trzyosiową jak G6 - 401Da z Fabloku.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 09/2022
NUMER 09/2022
Oddajemy w Państwa ręce wyjątkowy, dwujęzyczny numer "Rynku Kolejowego" przygotowany na targi Innotrans 2022. Warto przeczytać rozmowy z prezesami PKP SA, PKP PLK, UTK, Pesy, Siemens Mobility, Kolei Śląskich... oprócz tego piszemy o stanie bezpieczeństwa na kolei w Polsce i Europie, słynnym bilecie za 9 euro w Niemczech i o obiecującym kierunku ekspansji dla polskich firm z branży kolejowej. Zapraszamy do lektury! 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5