NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Utrudnienia na linii Warszawa – Łódź przedłużone do końca wakacji

| jm, Rynek Kolejowy 08.08.2014 131

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-08-08 12:43:15 Autor: lol
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jakie testy ja się pytam?? Tam pewnie nic kompletnie nie działa....
2014-08-08 12:53:55 Autor: dROGOWIEC
---.dip0.t-ipconnect.de
Co oni tam robią? Kto wykonał ten nowy system, który im nie działa — może RK zainteresowałby się brakoróbstwem...

[Admin: Pytałem dziś, ale rzecznik nie wiedział]
2014-08-08 12:59:24 Autor: dróżnik
---.145.108.10
[Admin]


a może by się postarał dowiedzieć i udzielić tej wiedzy, na czym polegają te pracy że muszą być znienacka przdłużane? niektórych podróżnych to już kurwica dusi w pociągu...
2014-08-08 13:19:37 Autor: arrivederci
---.adsl.inetia.pl

arrivederci
Jak zwykle nikt nie poniesie konsekwencji za ten stan rzeczy.
2014-08-08 13:52:25 Autor: Trako
---.gliwice.vectranet.pl
Nie wiecie kto co gdzie i za ile ale już szczekacie i domagacie się konsekwencji. Z techniką już tak bywa czasami zrobią będzie dobrze przykład wrocławski wskazuje że nawet po latach linia o odpowiednim stanie da rade przyciągnąc nowego masowego klienta poznań podobnie i sukces KW. Dla przykładu można dać lotnisko w berlinie gdzie koszty sie zwielokrotniły a końca nie widać takich przykładów z zachodu jest więcej. Bo wszystko przeregulowane normy wyśrubowane i wymagania papierologi nie prawdopodobne. Dlatego w XIX faceci z taczkami i szpadlami budowali 300 km lini kolejowej w 2-3 lata a modernizacja obecnie może trwać lat od 3-10 lat budowa jak pokazuje przykład eurotunelu o wiele dłużej.
2014-08-08 14:49:33 Autor: True Railman
---.dynamic.gprs.plus.pl
Jak to rzecznik nie wiedzial, kto wykonal system? Bzdura i sciema!
2014-08-08 14:51:01 Autor: hm...
---
Hmmm... Póki co to wydaje mi się, że jedynym tu szczekającym jest gość o pseudonimie Trako.

Daj sobie siana, gościu. Nie masz zielonego pojęcia o czym mówisz.
2014-08-08 16:09:17 Autor: Trako
---.gliwice.vectranet.pl
Jestem pod wrażeniem głębi twej refleksji i teraz wiem że nie mam pojęcia o wielki powiedz mi i innym jak jest
2014-08-08 16:20:57 Autor: exif
---
Przecież to nie są żadne testy. Testy się robi i oddaje instalację do użytku. Tutaj najwyraźniej tak było zaplanowane, ale testy pokazały, że instalacja nie działa poprawnie (czytaj: _jest źle wykonana_) i założony charmonogram szlag trafił. To co się dzieje to nie są żadne testy tylko awaryjna zmiana organizacji ruchu z powodu niedziałania urządzeń, które miały już dawno temu być oddane do użytku. Zatem wskazane jest niepowielanie kłamstwa o "testach".
I jeszcze jedno: wbrew temu co pan rzecznik mówi, tutaj nikt z nikim nie rozmawia, a na pewno nie PLK z przewoźnikami.

"Rzecznik nie wiedział" - to jest dobre, takiej techniki pi-ar-owej jeszcze nie znałem. :) Ale fakt, że tylko osoba/instytucja mająca opinię idioty może taką technikę stosować bez większego uszczerbku dla dotychczasowego wizerunku...

PS Redakcja jakby zgłębiła temat planowanych na jesień "testów" sbl na odcinku Grodzisk-Pruszków-Włochy, to by się dopiero ciekawych rzeczy mogła dowiedzeć...
2014-08-08 16:22:08 Autor: Podróżnik
---.opera-mini.net
"Wtedy prowadzimy rozmowy na bieżąco, w specjalnych grupach roboczych z przewoźnikami" - taa, prowadzimy rozmowy. Moze po prostu lepiej powiedziec, ze stawiamy przewoznikow przed faktem dokonanym?
2014-08-08 17:49:42 Autor: skazany na pkp
---.free.aero2.net.pl
"To rozwiązanie optymalne dla pasażerów, z których część już się przyzwyczaiła do zmienionego rozkładu"

Dobre! We wrzesniu poscie pozostale tlki i iregio przez sochaczew a w pazdzierniku powiedzcie, ze podrozni sie do tego przyzwyczaili...

Ja sie nie przyzwyczailem i sie nie przywyczaje!!!


Jak mozna remontowac tak wazny odcinek trasy kolejowej ekipa kilkudziesieciu ludzi rozciagnietych na kilkunastu kilometrach? Czesc z robotnikow pracuje a czesc podpiera sie na lopacie! Potem zmiana. 8 h i fajrant. To ma byc remont na miare XXI wieku?

W sezonie letnim conajmniej 2 zmiany a nawet 3. Znowu was zima w tym roku zaskoczy!

Ale co sie dziwic jak osobiscie znam czlowieka z PLK ktory do pracy jezdzi na 9 a wychodzi po 13... Na caly etat oczywiscie... Zly przyklad idzie z gory... Nikt nie pilnuje to wykonawca pracuje jak pracuje....
2014-08-08 18:09:14 Autor: umęczony remontami i także skazany na pkp
---.dynamic.chello.pl
@skazany na pkp. Kolejna ciekawostka to odcinek Zawiercie _Łazy_Dąbrowa Górnicza Ząbkowice (najciekawsza jest stacja Łazy) i linia od Katowic do Gliwic gdzie prace trwają tak długo, że to zaczyna już być męczące. Prawie zero sprzętu ciężkiego, panowie z widłami i pare koparek. Normalnie XXI wiek. Przecież te remonty to farsa. Wszystko jest rozgrzebane na linii 1 i chyba opóźnione, bo ostatnio robili coś awaryjnie i wydłużyła mi się podróż do Katowic o ponad 20 minut. Dlaczego PLK skazuje klientów kolei na taki marny spektakl? Tu powinny być potężne maszyny, setki ludzi i widoczny szybki postęp prac. Wcale nie dziwię się gdy się czyta że przewoźnik X wprowadza coś z powodu decyzji o dodatkowym remoncie, awarii nie przewidzianym przez zarządzającego torami ... Ulewy nie przewidzisz, ale testów urządzeń nie przewidziano? Tego że coś pójdzie nie tak? UTK gdzie jesteście? Zróbciie z tym porządek.
2014-08-08 18:14:41 Autor: umęczony remontami i także skazany na pkp
---.dynamic.chello.pl
Podróżnik przewoźnik jest potrzebny jako ten winny. Bo każdy przewoźnik chce remontów :-) pewnie proszą ,,zróbcie remont, odwołajcie pociągi''
2014-08-09 00:41:01 Autor: ccp
---.dynamic.chello.pl
Nie ma co krzyczeć... Przeczytajcie jakie odbiory i okresy eksploatacji próbnej są wymagane przez instrukcje PLK. Jakby się okazało, że można włączyć przebudowane urządzenia od razu do pełnej eksploatacji, bez wymaganego okresu próbnego, a coś by się stało, to dopiero by było.
Ludzie, wszystkie te procedury mają na celu bezpieczeństwo ruchu. Przecież nie chcemy mieć drugich Szczekocin, tylko dlatego bo zamknięcie, albo telefoniczne na szlaku,a potem "bo włączyli do ruchu nie przetestowane itd..."
Ja rozumiem, że się można wkur*** ile to trwa i jakie są opóźnienia, ale każdy kto wsiada do pociągu liczy na to, że dojedzie do domu/pracy cały i zdrowy.
Bez sprawdzenia wszystkiego po drodze (torowej, sieciowej, srkowej) być spokojny by nie mógł.
2014-08-09 01:11:57 Autor: iza mirafiori&zula bomba
---.dynamic.chello.pl
To co się dzieje na linii łódzkiej od 22 lipca, trudno nazwać niesubordynacją PLK. To jest całkowita kompromitacja Zarządcy infrastruktury.Kpina z podróżnych i przewoźników. Złamanie po raz trzeci obowiązujących przepisów odnośnie terminu podania do wiadomości publicznej zmienionego rozkładu jazdy. Ostateczne nadszarpnięcie zaufania podróżnych do przewoźników operujących na tej linii... Współczuje podróżnym, współczuje przewoźnikom,współczuje ludziom z PLK odpowiedzialnym za informację pasażerską -macie kolegów od inwestycji o IQ szymansa.

Kiedy w końcu do jasnej ch...ry, Prezes Urzędu Transportu Kolejowego stwierdzi stosowanie przez PLK bezprawnych praktyk naruszających zbiorowe interesy pasażerów, polegających na niezapewnieniu podróżnym właściwej informacji o zmianach w rozkładzie jazdy?

Aż dziwne, że proletariat się nie nie buntuje. Wysiaduje z pokorą dodatkowe godziny w pociągach, zamiast tłumnie wybrać się na Targową/Szczęśliwicką w Warszawie i wyrazić w sposób ''dosłowny'' opinię na temat zaawansowania prac/nadzoru w tym burdelu zwanym modernizacją linii łódzkiej.
2014-08-10 11:00:47 Autor: d3
---.204.185.240.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@ccp
Nie osłaniaj durniów z PLK instrukcjami, instrukcjami które każą testować srk nieraz wymyślone przez idiotów którzy wprowadzają poprawki w projekcie w trakcie testów a to oznacza że całość będzie nie spójna i wcześniej czy później dojdzie do katastrofy.
Powoływanie się na instrukcje które dopuszczają na szlaku głównym jazdę na SBL bez dwóch odstępów wolnych od poprzedzającego składu co doprowadziło już wielokrotnie do najechań na poprzedni pociąg to już nawet nie są żarty z pogrzebu to już jest totalny rozkład kolei w Polsce.
2014-08-11 23:57:18 Autor: S4
---.204.122.202.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Urządzenia srk na stacji Żyrardów zabudowuje i uruchamia firma Bombarder ZWUS. Trzeba tam pytać o problemy.

Urządzenia i oprogramowanie komputerowego systemu srk przed zabudową powinno być przetestowane w laboratorium. To normalna procedura więc i tym razem zapewne te testy się odbyły. Jakie problemy wystąpiły w tym przypadku po zabudowie to ciekawe. Czyżby problemy ze współpraca z blokadami EAC-95?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5