Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Ukraińcy modernizują swoje zespoły trakcyjne [zdjęcia]

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
03-01-2023
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
rynek kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

Pomimo sytuacji wojennej Koleje Ukraińskie modernizują swoje elektryczne zespoły trakcyjne. Takie prace są koniecznością, bo na nowy tabor obecnie nie ma co liczyć, a przewozy, zwłaszcza w aglomeracjach, muszą się odbywać.

Jak poinformowało biuro prasowe Kolei Ukraińskich, Koleje Ukraińskie odebrały właśnie kolejny zmodernizowany zespół trakcyjny serii EPL9T. W pojeździe wymieniono szereg urządzeń elektrycznych, zamontowano nowe fotele pasażerskie, pojawiły się w nim ładowarki USB i miejsca do przewozu aż 24 rowerów. Są windy do przewozu osób niepełnosprawnych oraz nowoczesna informacja pasażerska. Zmieniono czoło pojazdów.

Ośmiowagonowe wysokopodłogowe pojazdy EPL9T bazują na starszych konstrukcjach ER2 z czasów ZSRR, produkowanych w Rydze. Jednak ich budowa odbywała się już na Ukrainie, w ługańskiej fabryce lokomotyw, w XXI wieku. W latach 2001-2008 wyprodukowano łącznie 120 zespołów trakcyjnych tego typu, które pracują głównie w rejonie Kijowa i Połtawy. Są wysokopodłogowe, łącznie mogą przewieźć prawie tysiąc osób. Ich zaletą jest duża liczba drzwi (po trzy pary na wagon).

– Ten pociąg elektryczny jest wyjątkowy. Jest to bowiem pierwsza modernizacja pociągu elektrycznego, który został zbudowany już na Ukrainie – powiedział prezes Kolei Ukraiński Aleksander Kamyszyn. Modernizowany pojazd pochodzi z roku 2014.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

SKPL chce jeździć na drugiej trasie do Ukrainy. Tym razem do Kowla

Pasażer

SKPL chce jeździć na drugiej trasie do Ukrainy. Tym razem do Kowla

Michał Szymajda 31 października 2024

Koleje Ukraińskie chcą kupić więcej EZT Hyundaia

Tabor i technika

Koleje Ukraińskie chcą kupić więcej EZT Hyundaia

Roman Czubiński 21 sierpnia 2024

Rozpoczęła się budowa toru 1435 mm na ukraińskim Zakarpaciu [zdjęcia]

Infrastruktura

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

SKPL chce jeździć na drugiej trasie do Ukrainy. Tym razem do Kowla

Pasażer

SKPL chce jeździć na drugiej trasie do Ukrainy. Tym razem do Kowla

Michał Szymajda 31 października 2024

Koleje Ukraińskie chcą kupić więcej EZT Hyundaia

Tabor i technika

Koleje Ukraińskie chcą kupić więcej EZT Hyundaia

Roman Czubiński 21 sierpnia 2024

Rozpoczęła się budowa toru 1435 mm na ukraińskim Zakarpaciu [zdjęcia]

Infrastruktura

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij