Partnerzy serwisu:
Pasażer

SKPL chce jeździć na drugiej trasie do Ukrainy. Tym razem do Kowla

Dalej Wstecz
Data publikacji:
31-10-2024
Ostatnia modyfikacja:
31-10-2024
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER
SKPL chce jeździć na drugiej trasie do Ukrainy. Tym razem do Kowla
Fot. Ukrzaliznycia
Jeszcze w tym roku SKPL Cargo chce uruchomić drugą trasę do Ukrainy. Tym razem miałby ułatwione zadanie, ponieważ mógłby korzystać z normalnotorowego odcinka, który istnieje już od granicy do Kowla. Właśnie tam czerwone pociągi kończyłyby bieg.

Jak poinformował Urząd Transportu Kolejowego, 1 października wpłynął wniosek SKPL Cargo w sprawie uruchomienia pasażerskiego połączenia komercyjnego na trasie Warszawa Wschodnia – Dorohusk (gr.) – Warszawa Wschodnia. To element trasy z Warszawy do Kowla, gdzie chce dojeżdżać operator. Na odcinku od polskiej granicy do Kowla o długości 70 kilometrów Koleje Ukraińskie zakończyły remont toru o "europejskim" rozstawie 1435 mm.

– 18 października spełnił wymogi prawne niezbędne do opublikowania wersji jawnej powiadomienia w sprawie uruchomienia nowych połączeń – podał UTK.  Przewoźnik zadeklarował chęć realizowania nowych usług już od 15 grudnia 2024 r. do 14 grudnia 2029 r., tj. w rocznych rozkładach jazdy pociągów: 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027, 2027/2028 oraz 2028/2029. SKPL Cargo planuje kursować do Kowla raz dziennie.

Pociąg miałby wyjeżdżać z Warszawy Wschodniej o 15:05 i przez Lublin i Chełm do Dorohuska dojeżdżać na godzinę 18:30 i dalej (szczegółów nie znamy) jechać dalej do Kowla. Kurs powrotny z Dorohuska odjeżdżać ma o 2:45, o 6:15 miałby meldować się w Warszawie Wschodniej. Zaplanowano postoje handlowe w Pilawie, Dęblinie, Puławach, Lublinie Głównym, Świdniku Miasto, oraz w Chełmie,
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Koleje Ukraińskie chcą kupić więcej EZT Hyundaia

Tabor i technika

Koleje Ukraińskie chcą kupić więcej EZT Hyundaia

Roman Czubiński 21 sierpnia 2024

Rozpoczęła się budowa toru 1435 mm na ukraińskim Zakarpaciu [zdjęcia]

Infrastruktura

Raport OSW. Wojenna transformacja kolei w zachodniej Ukrainie

Infrastruktura

Raport OSW. Wojenna transformacja kolei w zachodniej Ukrainie

Ośrodek Studiów Wschodnich 29 lutego 2024

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Koleje Ukraińskie chcą kupić więcej EZT Hyundaia

Tabor i technika

Koleje Ukraińskie chcą kupić więcej EZT Hyundaia

Roman Czubiński 21 sierpnia 2024

Rozpoczęła się budowa toru 1435 mm na ukraińskim Zakarpaciu [zdjęcia]

Infrastruktura

Raport OSW. Wojenna transformacja kolei w zachodniej Ukrainie

Infrastruktura

Raport OSW. Wojenna transformacja kolei w zachodniej Ukrainie

Ośrodek Studiów Wschodnich 29 lutego 2024

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij