Rok 2011 był dla firmy TransComfort okresem bardzo aktywnej działalności na rynku transportu szynowego w szerokim tego słowa znaczeniu, zarówno w infrastrukturze torowej, ale także w projektach i budowie pojazdów szynowych – powiedział „Rynkowi Kolejowemu” dyrektor biur regionalnych firmy Dariusz Kuta.
- Nasza firma była obecna podczas przebudowy i modernizacji torowisk tramwajowych w Warszawie oraz Szczecinie. Obie realizacje zostały wykonane w oparciu o nową i ciekawą technologię budowy samego torowiska. Wykorzystano w nich nowoczesny system profili RCS, których dystrybutorem jest nasza firma. Wspólnie z naszymi partnerami – firmą Continental oraz PDT uczestniczyliśmy w targach Trako, które odbyły się w Gdańsku. Podczas ich trwania mieliśmy okazję zaprezentować nasze produkty oraz zapoznać gości z realizacjami torowymi, które powstają z udziałem oferowanych przez nas komponentów – zaznaczył Dariusz Kuta. - W tym roku podjęliśmy również ważną dla nas dyskusję, na temat materiałów stosowanych do wibroizolacji torowisk. Podniesienie takiej dyskusji na forum ogólnopolskim uważamy za nasz osobisty sukces – tłumaczy przedstawiciel firmy TransComfort.
Dariusz Kuta podkreślił, że rok 2011 był bardzo intensywnym czasem w zakresie budowy pojazdów szynowych. - Poprzez współpracę z takimi partnerami jak Pesa, Newag i inni, nie tylko umocniliśmy naszą pozycję dostawcy nr 1 w dziedzinie zawieszeń I i II stopnia, ale mamy okazję uczestniczyć w tworzeniu nowoczesnych pojazdów szynowych, które podbijają nie tylko polski rynek, ale są obecne w całej Europie – dodał dyrektor biur regionalnych firmy.
- Równocześnie patrzymy z optymizmem w rok 2012, który może okazać się równie obiecujący – nie tylko w zakresie budowy pojazdów szynowych, ale także w rozbudowie i modernizacji istniejącej infrastruktury – podsumował Dariusz Kuta.