NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Taki mamy klimat? Zimą najbardziej opóźnione pociągi PKP IC i KM

| Jakub Madrjas, Rynek Kolejowy 26.05.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-05-26 12:54:11 Autor: Radosław
---.2.65.131
UTK miało naliczać kary umowne gdy dajmy przykład Koleje Mazowieckie spowodowały opóźnienie pociągu PKP IC, bo złom Kolei Mazowieckich się zepsuł.
Naliczane są te kary? Na pewno nie, bo kondycja finansowa KM byłaby do dupy dzięki temu, ale na tym by inni skorzystali.
2014-05-26 13:28:17 Autor: dzieisjeszy_czytelnik
---.tktelekom.pl
"Sylwia Greszta z biura prasowego KM tłumaczy, że przyczyną tego stanu rzeczy była przede wszystkim mroźna zima. – Często dochodziło do zamarzania sieci trakcyjnej oraz innych awarii infrastruktury kolejowej – mówi Greszta."

A dlaczego szanowna Pani nic nie wspomina o awariach taboru? Chciałbym poznać procentowe zestawienie opóźnień wynikające z usterek infrastruktury i awarii taboru.

[Admin: Przecież wspomniała, jest statystyka podana]
2014-05-26 17:38:38 Autor: Tubylec
---.158.217.97.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Stanowisko IC nie pasuje do tego watku, RK.
2014-05-26 19:38:32 Autor: Nikifor
---.gdynia.mm.pl
Najlepiej porównywać SKM ze średnim przebiegiem pociągu zamykającym się w 50 kilometrach z pociągami PKP IC które często przekraczają 600 kilometrów...
2014-05-26 20:24:33 Autor: Głos z USA
---.hsd1.in.comcast.net
Hihihi. Zima w Polsce to pikuś do zim w północnych USA i Kanadzie, gdzie się tory odśnieża 24 godziny na dobę. I pociągi jeżdżą punktualnie. Klimat w Polsce, to raczej nieróbstwa i modlitwy, ze jakoś to będzie.


http://www.youtube.com/watch?v=6acPX_00M9Q

http://www.youtube.com/watch?v=uvbgq2Ni2uE
2014-05-26 20:56:12 Autor: lost
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post Radosław:
"UTK miało naliczać kary umowne gdy dajmy przykład Koleje Mazowieckie spowodowały opóźnienie pociągu PKP IC, bo złom Kolei Mazowieckich się zepsuł.
Naliczane są te kary? Na pewno nie, bo kondycja finansowa KM byłaby do dupy dzięki temu, ale na tym by inni skorzystali."
Takie kary nalicza sam przewoźnik.

PLK podaje przyczynę opóźnienia dla każdego pociągu: defekt loka, skomunikowanie z innym opóźnionym, późne zgłoszenie, usterka SRK i inne.
Jak opóźni się pociąg KM przez pociąg IC - wiadomo. I odwrotnie. Przewoźnicy o tym dobrze wiedzą.
2014-05-26 23:45:09 Autor: tttooo
---.play-internet.pl
Dlaczego ktoś z USA wtrąca swoje 'trzy grosze' w nasze sprawy? On nie wie, że to przejaw braku kultury i nachalne prostactwo? W domu nie zdołali nauczyć zasad dobrego wychowania?
2014-05-27 01:07:39 Autor: Głos z USA
---.hsd1.in.comcast.net
W odpowiedzi na post tttooo:
"Dlaczego ktoś z USA wtrąca swoje 'trzy grosze' w nasze sprawy? On nie wie, że to przejaw braku kultury i nachalne prostactwo? W domu nie zdołali nauczyć zasad dobrego wychowania?"
@tttooo

Mnie w domu nauczyli, pokazuj zło nawet będąc na innej planecie. Z USA lepiej widać polski gnój, jak mieszkając w Polsce.
2014-05-27 07:20:21 Autor: I vice versa
---.play-internet.pl
W odpowiedzi na post Radosław:
"UTK miało naliczać kary umowne gdy dajmy przykład Koleje Mazowieckie spowodowały opóźnienie pociągu PKP IC, bo złom Kolei Mazowieckich się zepsuł.
Naliczane są te kary? Na pewno nie, bo kondycja finansowa KM byłaby do dupy dzięki temu, ale na tym by inni skorzystali."
A dlaczego jest tak, że PKP IC nie płaci za opóźnienie KMom ? ile to razy np. w Ciechanowie pociąg KM planowy odjazd godz. 11:25 musi OCZEKIWAĆ na EIC, żeby ten i tak opóźniony mógł odjechać jako pierwszy opóźniając przy tym pociąg , który miał planowo wyjechać? a tymczasem wyjeżdża po EIC , który miał być 10 minut opóźniony a przyjeżdża 15 ... To co ? monopol ma tylko EIC i TLK a reszta to h...j ? zastanów się człowieku co piszesz !!!
2014-05-27 12:57:45 Autor: Pit
---
@ I vice versa:
w pełni się zgadzam i popieram. Mało tego -uważam, że to lokalne pociągi -dowożące ludzi do pracy, szkoły - powinny mieć priorytet przed dalekobieżnymi - przynajmniej w pewnych godzinach. Mniejszy jest chyba "ból" jeśli kilkadziesiąt (no może ze dwie setki) osób spóźni się godzinę czy nawet dwie na trasie 300 - 400 km niż kilkaset (a nawet ponad tysiąc) 20 - 30 minut do pracy czy szkoły? Ana marginesie: h..j pisze się przez ch :) :).
2014-05-27 13:53:05 Autor: Wicie wersja
---.dynamic.chello.pl
Pociąg o 11:25 z Ciechanowa nie wozi kilkuset ludzi do pracy...
2014-05-28 09:14:47 Autor: Pit
---
@Wicie wersja:
Czepiasz się szczegółów - chodzi ogólnie o przewozy aglomeracyjne, regionalne - z których korzystają dojeżdżający do pracy, szkół....
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS