NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Świlski: Opóźnienia remontów linii na Hel i do Kościerzyny są niepokojące

| Paweł Rydzyński 12.12.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2013-12-12 08:54:16 Autor: tomek Janiszewski
---.ip.netia.com.pl
Danzigersche Wirtschaft...
2013-12-12 09:27:44 Autor: elektrofuz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jedna z najprostszych linii kolejowych, niemal same proste, jeden tor, mało infrastruktury, żadnych dużych obiektów i tyle grzebania..... A swoją drogą - czy układ torowy na stacji Hel też będzie przebudowany? Czy nowy tor tylko do przejazdu w Helu a dalej stara stacja?
2013-12-12 09:35:36 Autor: Kaszub
---.dynamic.chello.pl
Panie Świlski dajesz Pan pieniądze , ale trzeba żądać nadzoru i wkonawstwa i co ? Gdzie są wnioski o wyrzucenie osób odpowiedzialnych za nadzór z kierownictwa Oddziału PLK w Gdańsku , nadzorującej roboty firmy Koltech i samego Wykonawcy ?Teraz rozpoczyna się lament bo w styczniu 2014 mija termin realizacji. Proponuję honorowe rozwiązanie.........Dymisja osób kierujących Oddziałem i wyrzucenie firmy Koltech oraz Wykonawcy/Salcef/.
2013-12-12 10:43:04 Autor: R2
---.158.217.73.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
No cóż, dobrze, że linie te nie mają dwóch torów, bo moderna trwałaby lat pięć albo i osiem, w myśl dogmatu "pod ruchem"...
2013-12-12 11:04:58 Autor: Rybniczanin
---.internetdsl.tpnet.pl
@ Kaszub - rozwiązanie, które proponujesz, jest bardzo nierozsądne. Słyszałes o moście w Mszanie na Śląsku na A1? Tam tak właśnie zrobiono. Wyrzucono firmę, nowe przetargi trwały wiele miesięcy, później wykonawca musiał odbudować to co w tym czasie natura zniszczyła i budowa która mógła mieć opóźnienie powiedzmy półroczne przeciąga się już kilka lat. Kary finansowe, ale niech robią ci sami co robią. Tylko kontrolować, że ma to być na dwie zmiany 100 ludzi, a nie 10 w sobotę wieczorem.
2013-12-12 11:45:19 Autor: podróżnik
---.tktelekom.pl
No cóż, skoro nadzoruje tam KOLTECH, to nie mogło się udać.
2013-12-12 12:37:29 Autor: miszczuniu
---.centertel.pl
Wiecznie odzywają się ludzie którzy nie znają tematu od środka i psioczą ...
2013-12-12 13:43:03 Autor: Maurycy__
---.97.199.25
Janiszewski-Pierdziszewski
szczylu - wypad do tv republika - tam miejsce dla kretynów takich jak ty
2013-12-12 13:47:36 Autor: Maurycy__
---.97.199.25
Od dawna już piszę że za bajzel panujący na terenie gdańskiego Oddziału PLK należy rozliczyć kierownictwo,
począwszy od Dyrekcyjnej 2/4 a skończywszy na IZ Gdynia,
może czas najwyższy skończyć z drezyniarstwem, makietami, ziewaniem za biurkiem, z decyzjami podejmowanymi po półrocznym namyśle,

może Pani Bieńkowska ruszy w to, albo znajdzie kogoś kto rozpirzy ten gdański burdel ...
2013-12-12 13:54:36 Autor: Bolo
---.dynamic.chello.pl
Miszczuniu..........chyba nie zaprzeczysz , że KOLTECH to "chór staruszków" , bo średnia wieku to ok. 75 lat . Jak można nadzorować roboty w torach skoro normalni kolejarze mają lekarski zakaz wstępu na teren kolejowy........? Notabene są to emerytowani ..........kolejarze na czele z Prezesem firmy KOLTECH.
2013-12-12 14:12:01 Autor: zoo
---.dynamic.chello.pl
Maurycy------- i tak delikatnie to ująłeś , masz całkowitą rację . STUDIUM WYKONALNOŚCI dla tych dwóch inwestycji wykonał nie kto inny tylko sam Massel , wiewiórki donoszą, że przy udziale kolegów z Zakładu linii kolejowych w GDYNI , teraz są problemy bo to wielki knot. Pani Bieńkowska na pewno to ruszy, bo powoli się pakują.
2013-12-12 14:35:45 Autor: .tom.
---.21-109-165.tkchopin.pl
Remont linii Reda-Hel jest robiony z myślą o turystach przyjeżdżających na wakacje a nie o ludziach dojeżdżających do pracy i szkół.Dla PKP PLK najważniejsze jest by PKP Intercity mogło przyjechać EX JANTAR.
2013-12-12 14:54:59 Autor: Maurycy__
---.97.199.25
@ zoo

Mógłbym podać nazwiska odpowiedzialnych za ten stan rzczy,
ale nie chcę się babrać w szambie,
co do Massela - to chyba już napisałem wszystko,

linie 201 i 213 to już Himalaje niekompetencji i bezmyślności decydentów z Dyrekcyjnej i Morskiej
kilka dobrych lat babraniny i co?
i nic,
2013-12-12 16:55:31 Autor: Kryniczanin
---.204.49.45.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post Maurycy__:
"@ zoo

Mógłbym podać nazwiska odpowiedzialnych za ten stan rzczy,
ale nie chcę się babrać w szambie,
co do Massela - to chyba już napisałem wszystko,

linie 201 i 213 to już Himalaje niekompetencji i bezmyślności decydentów z Dyrekcyjnej i Morskiej
kilka dobrych lat babraniny i co?
i nic,"
Maurycy mam pytanko do Ciebie

Co myślisz o EIC Premium Donald Warszawa - Gdynia? Zamiast Kaszuba.

Czy może EIC Premium Bronisław Warszawa - Wrocław? Zamiast Fredry.

A może EIC Premium Elżbieta Warszawa - Gliwice? Zamiast Górnika.

Fikcja i moja prowokacja polityczna?

Nic bardziej mylnego w 2013 roku w Polsce w rządzie tak Tobie umiłowanego nazywa się statki
lodołamacze od imion żyjących polityków - wiceministrów środowiska.


http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20131212/KOSZALIN/131219893
Stanisław i Andrzej – takie nazwy dostaną nowe lodołamacze ze Szczecina. Według informacji,
jakie uzyskał ,,Głos'', ktoś wpadł na pomysł, aby uhonorować w ten sposób wiceministra
Stanisława Gawłowskiego i Andrzeja Krefta, który jest dyrektorem Regionalnego Zarządu Gospodarki
Wodnej w Szczecinie.

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej dał dwa lata temu 35 milionów złotych na
budowę dwóch lodołamaczy właśnie dla RZGW.

Obaj panowie zaprzeczają, że inicjatywa patronów dla jednostek wyszła od nich.

– Jakiś czas temu powstał pomysł, aby imiona obu panów znalazły się na kadłubach obu
jednostek. To taka forma podziękowania za ich zaangażowanie w sprawy gospodarki wodnej w
Szczecinie i regionie – mówi nam osoba znająca kulisy sprawy.

Do tej pory lodołamacze otrzymywały raczej nazwy zwierzęce, np. "Dzik”. "Stanisław” to
lodołamacz czołowy, który rozbija lód i płynie na czele kolumny.

Obie jednostki są prototypowe. Przez dwa lata mają się wykazywać na Odrze. Jeśli testy przejdą
pozytywnie ruszy produkcja seryjna. Docelowo ma powstać flota 24 lodołamaczy na Odrze i Wiśle.
2013-12-12 17:04:21 Autor: Maurycy__
---.97.199.25
@ Kryniczanin

Zdecyduj się o czym piszesz?
I na jaki temat,
i nie działaj na zasadzie "kopiuj - wklej" ...
2013-12-13 17:40:42 Autor: fardas
---.multimo.pl
pracowałem w firmie salcef na w/w odcinku i moge stwierdzić tylko jedno, salcef to włoska pralka polskich pieniedzy
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS