NUMER 03/2022
NUMER 04/2022
Temat numeru:
Inwestycje infrastrukturalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Stacja Leszczyny będzie mieć nowe urządzenia srk

| Martyn Janduła 03.03.2017 268

Stacja Leszczyny będzie mieć nowe urządzenia srk
Stacja Leszczynyfot. Petr Štefek CC BY-SA 3.0 cz
PKP PLK planują przebudowę urządzeń sterowania ruchem kolejowym na stacji Leszczyny w linii kolejowej nr 149. Przetarg ogłoszono w systemie „projektuj i buduj”.
PKP PLK zamierza przebudować urządzenia sterowania ruchem kolejowym na stacji Leszczyny. Prace odbywać się mają w systemie „projektuj i buduj”, a zrealizowane będę w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Udrożnienie podstawowych ciągów wywozowych z Górnego Śląska”. Stacja znajduje się na fragmencie linii nr 140 i 149 na terenie województwa śląskiego. Jak podają PKP PLK w dokumentacji, na odcinku, którego dotyczy zamówienie, prędkość na torze nr 1 spada ze 100 do 50 km/h, zaś na torze nr 2 – ze 100 do 70 km/h.

Zakres robót obejmie zabudowę nowej nastawni kontenerowej wraz z instalacjami i przyłączami oraz rozbiórkę nastawni dysponującej Lsz i wykonawczej Lsz1 wraz z demontażem urządzeń wewnętrznych, przeniesieniem niezbędnej infrastruktury z likwidowanych nastawni do nowej kontenerowej nastawni dysponującej m.in. systemu sterowania odłącznikami sieci trakcyjnej i likwidacją przyłączy.

W przypadku urządzeń sterowania ruchem kolejowym na stacji Leszczyny, wykonawca robót będzie musiał zająć się zabudową nowej sieci kablowej do zewnętrznych urządzeń srk wraz z osprzętem, zabudową nowych sygnalizatorów, napędów zwrotnicowych, zewnętrznych elementów urządzeń układowej kontroli nie zajętości torów i rozjazdów oraz elektromagnesów torowych shp. Zabudowane mają zostać urządzenia blokady liniowej na szlaku oraz urządzenia zasilające urządzenia srk.

Zakres prac w branży telekomunikacji obejmie budowę wolnostojącego masztu radiowego, zabudowę TVU dla stwierdzenia końca pociągu, zabudowę urządzeń łączności przewodowej, a także zabudowę radiotelefonów sieci pociągowej, manewrowej, utrzymania wraz z rejestratorami rozmów

Składanie oferty w postępowaniu przetargowym ma potrwać do 11 kwietnia 2017 roku. Oferty oceniane będą pod kątem ceny, która stanowi 90% oceny przetargowej oraz okresu gwarancji, która stanowi 10%. Wykonawca będzie musiał zakończyć wszystkie prace do 12 grudnia 2017 roku.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej na temat:

PKP PLK (6937)
Srk (98)

Więcej z regionu:

Śląskie (1121)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej na temat:

PKP PLK (6937)
Srk (98)

Wiecej z regionu:

Śląskie (1121)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 04/2022
NUMER 04/2022
Wojna w Ukrainie siłą rzeczy powraca i w tym numerze. Tym razem przyglądamy się jej wpływowi na bieżącą sytuację na krajowym rynku budowlanym oraz perspektywie dla inwestycji kolejowych – oprócz wszystkich tragicznych skutków rosyjskiej inwazji mamy bowiem jeszcze na głowie brak zatwierdzenia dla środków z KPO, który skutecznie powstrzymuje inwestycje w branży. Staramy się też spojrzeć dalej i poszukać odpowiedzi na pytanie, jak pandemia oraz konflikt wpłyną na rolę kolei w świecie, który chce coraz mniej polegać na paliwach kopalnych. W numerze sporo uwagi poświęcamy także projektowi Kolej Plus oraz kwestiom mobilności miejskiej. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5