NUMER 06/2020
NUMER 07/2020
Temat numeru:
Inwestycje napędzą gospodarkę?
szukaj
Śledź nas:

Prace utrzymaniowe na odcinku linii 206 Dziarnowo – Wapienno [zdjęcia]

| inf. pras. oprac. jm 30.07.2020 27

Prace utrzymaniowe na odcinku linii 206  Dziarnowo – Wapienno [zdjęcia]
Fot. PKP Polskie Linie Kolejowe SA
Prace utrzymaniowe na odcinku linii 206  Dziarnowo – Wapienno [zdjęcia]
Prace utrzymaniowe na odcinku linii 206  Dziarnowo – Wapienno [zdjęcia]
Prace utrzymaniowe na odcinku linii 206  Dziarnowo – Wapienno [zdjęcia]
Prace utrzymaniowe na odcinku linii 206  Dziarnowo – Wapienno [zdjęcia]
Prace utrzymaniowe na odcinku linii 206  Dziarnowo – Wapienno [zdjęcia]
Prace utrzymaniowe na odcinku linii 206  Dziarnowo – Wapienno [zdjęcia]
PKP Polskich Linii Kolejowe informują o pracach za blisko 14 mln zł netto na linii 206 Inowrocław Rąbinek – Drawski Młyn. Na objętym pracami odcinku Dziarnowo – Wapienno roboty przekroczyły półmetek. Wymieniono tory, kierowcy sprawniej przejeżdżają przez przejazdy kolejowo-drogowe.
Prace obejmują prawie cały będący w użytkowaniu odcinek linii nr 206 (16,5 km z 20 km ogółem czynnych). Linia jest wykorzystywana do przewozów towarowych. Jak podaje PLK, po zakończeniu prac między Dziarnowem i Wapiennem pociągi zwiększą prędkość z 40 do 60 km/h. Składy będą mogły zabrać więcej ładunków, gdyż poprawią się parametry trasy – zwiększy się dopuszczalny nacisk z 206 do 221 KN na oś.

Prace przekroczyły półmetek. Między Dziarnowem a Wapiennem wyremontowano tor na odcinku blisko 8 km oraz tory na stacji Wapienno. Wymienione zostały szyny, podkłady oraz tłuczeń. Z efektów prac korzystają kierowcy na przebudowanych przejazdach w Kościelcu, Wielowsi oraz Pakości. Nowa nawierzchnia będzie też na przejazdach w Piechcinie, Zalesiu Barcińskim oraz na drodze Ludkowo – Aleksandrowo. Wykonawcy pozostały prace na 5 km toru. Zakończenie robót planowane jest do października – informuje PKP PLK.
  
Prace na torach zorganizowane są tak, że zapewniony jest również cykliczny przewóz ładunków do cementowni koło Wapienna oraz do zakładów w Inowrocławiu i Janikowie. Wartość prac to blisko 14 mln zł netto – finansowane ze środków budżetowych.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Kujawsko-pomorskie (498)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2020
NUMER 07/2020
W najnowszym raporcie wracamy do zorganizowanego w czerwcu przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR VIII Kongresu Infrastruktury Polskiej i analizujemy podejmowane w trakcie jego trwania tematy kolejowe, w tym wpływ pandemii na obecną sytuację kolei w Polsce, czy kwestię potrzeby zmiany paradygmatu inwestycji kolejowych.

Jak zawsze zachęcamy do czytania rozmów z osobami na co dzień związanymi ze środowiskiem kolejowym, tym razem są to Petr Vavrouška, wiceprezesem mmcite+ – firmy zajmującej się projektowaniem architektury infrastrukturalnej, oraz Jackiem Ratajczykiem, który w firmie Stadler Signalling odpowiada za integrację ETCS.

Polecamy ponadto arcyciekawe materiały dotyczące nowych dwusystemowych pociągów elektryczno-spalinowych dla Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, prezentację wstępnego planu III linii metra na warszawski Gocław, wynikach i nowym motto Siemens Mobility czy nowym pomyślnie współpracy PKP i PKS.

W dziale historia przeczytacie tekst, którego autor spogląda na początki turyzmu kolejowego w Polsce, czyli coś w sam raz na wakacje.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5