W nocy 20 listopada, od północy aż do godziny 6 rano, nie będzie możliwości zakupu biletu na pociągi PKP Intercity przez internet. Ograniczenia w sprzedaży dotyczyć będą też kas biletowych.
PKP Intercity poinformowało, że w sobotę od północy (20 listopada) zakup biletów przez internet nie będzie możliwy. Taka sytuacja ma potrwać do 6 rano.
– Zakup biletu, a także korzystanie z innych funkcjonalności, np. logowanie do indywidualnego konta w systemie e-IC, w godzinach od 0:00 do 6:00 będzie niemożliwe. W czasie niedostępności systemu w czynnych kasach biletowych będzie możliwy zakup biletów bez gwarancji miejsca (wyłącznie na pociągi bez obowiązkowej rezerwacji). Na pokładzie wszystkich pociągów PKP Intercity możliwy będzie zakup biletów u drużyny konduktorskiej, a w pociągach z obowiązkową rezerwacją – pod warunkiem dostępności miejsc (pasażer nie posiadający biletu powinien zgłosić się do drużyny konduktorskiej przed wejściem do pociągu) – poinformowała Anna Zakrzewska z biura prasowego PKP Intercity.
Czego dotyczyć będą prace serwisowe? Czy chodzi o wprowadzenie nowego rozkładu jazdy obowiązującego od 13 grudnia,
czy o naprawę błędów z poprzednich dni, które najpierw doprowadziły do udostępnienia do sprzedaży biletów w zaniżonych cenach, a potem do awarii systemu? Tego PKP Intercity nie precyzuje. Informuje jedynie o tym, że prace serwisowe zostały zaplanowane przez spółkę PKP Informatyka, która zajmuje się systemem sprzedaży biletów PKP IC.