NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Sobotnia awaria Pendolino: Przyczyną obniżona sieć trakcyjna

| jm, Rynek Kolejowy 26.01.2015 248

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-01-26 16:13:52 Autor: Kat
---.free.aero2.net.pl
odcinać łapska za kradzieże
2015-01-26 16:49:57 Autor: Kolejarz realista
---.adsl.inetia.pl
Występowanie różnych usterek utrudniających ruch pociągów to rzecz normalna. Oczywiście oby ich było jak najmniej. Niestety bankomaty tego nie mogą zrozumieć bo są tylko baksterami a nie kolejarzami.
2015-01-26 16:50:39 Autor: robi
---.dynamic.gprs.plus.pl
Pani Beata niech się dopyta bo podróżnych zabrał EIC Słowacki do Warszawy a nie EIP
2015-01-26 16:54:42 Autor: Głos z USA
---.56.12.168
Chrześcijanie na występach. I słusznie, na CMK jest sieć z górnej polki.
2015-01-26 16:55:16 Autor: Tylko PR-y
---.static.3s.pl
Co oznacza "standardowy zestaw informacji"???
Czy "standardowy zestaw informacji" to ładniejsze określenie "całkowitego braku informacji"???

Dlaczego wjechanie w obniżoną sieć trakcyjną uniemożliwia jazdę? Słyszałem, że Pierdzielino połamało patyki (ponoć tak się dzieje przy obniżonej sieci), a skoro połamało patyki, to jak mogło samo zjechać do bazy? A jeśli nie połamało patyków, dlaczego dalej nie pojechało z podróżnymi???

Pozdrawiam
2015-01-26 17:00:28 Autor: Jarek sieciowiec
---.play-internet.pl
Piękne tłumaczenie,kradzież w dzień.
2015-01-26 17:03:02 Autor: robi
---.dynamic.gprs.plus.pl
Połamało dwa z czterech pantografów ,dlatego później po zabezpieczeniu tych złamanych dwóch patyków mogło jechać dalej....
2015-01-26 17:07:22 Autor: Tylko PR-y
---.static.3s.pl
Skoro połamało 2 z 4ch, to dlaczego po zabezpieczeniu nie mogło jechać z podróżnymi? Ile trwa zabezpieczenie pantografów???
2015-01-26 17:11:11 Autor: A_A
---.tktelekom.pl
W końcu wyjaśniło się dlaczego sprzedaje się 50% miejsc. Gdzieś trzeba zabrać klientów, a stać nie mogą:)
2015-01-26 17:13:47 Autor: robi
---.dynamic.gprs.plus.pl
Trwało to troszkę zanim poc. sieciowy przyjechał z Idzikowic i najpierw naprawiali sieć w rozjazdach bo stały już od Katowic,Słowacki ,Sobieski a od Warszawy Sobieski...a z podróżnymi ni pojechał bo do tego miał uszkodzenia w ostatnim wagonie ,pęknięta szyba i na dole osłony uszkodzone...poza tym czekali na komisje
2015-01-26 18:04:49 Autor: Podrozny
---.opera-mini.net
@tylko PRy: standardowy zestaw informacji byl taki, ze w pendo do wroclawia, ktore tam utknelo, po 10 minutach poinformowano, ze opoznienie wyniesie okolo 60 minut i tyle faktycznie wyszlo. A zabezpieczenie pantografow to okolo godziny, nawet gdy sieciowcy sa niemal pod reka.
2015-01-26 18:36:14 Autor: jas
---.telpol.net.pl
ciągle kradzieże niedawno stał w łazach teraz opoczno
2015-01-26 18:45:15 Autor: Jędruś
---.dynamic.chello.pl
Drut jezdny przesyłowy??
2015-01-26 18:49:27 Autor: kovaL - Michal Kowalski
---.3.188.68
W jaki sposób przesiądnięto pasażerów do drugiego składu?
Hop w dół na torowisko, a potem krok wzwyż na stopień?
2015-01-26 19:01:25 Autor: Ergar Miszewski_ micha
---.free.aero2.net.pl
przenoszone zostały na barana
2015-01-26 19:54:51 Autor: Dziobaki są galaktyczne
---.dynamic.chello.pl
Ręka podniesiona na Dziobaka zostanie przez Misię Ministrę ucięta, a zresztą sama uschnie (ręka, nie Misia). Dziobaki to awangarda postępu kolejowego! To parowóz dziejów na miarę naszych czasów! DZIOBAK=POSTĘP I NOWOCZESNOŚĆ. Przejazd Dziobakiem wart jest każdych pieniędzy. Teraz w modzie jest gubienie biletu, by zapłacić 650 złotych 2 albo 3 razy podczas tej samej podróży.
2015-01-26 21:02:45 Autor: Bart
---.dip0.t-ipconnect.de
Łaska boska że im jeszcze nikt dziobaka nie podpierniczył.
Albo sami nie zgubili.
2015-01-26 21:36:35 Autor: wujek_Kazik
---.centertel.pl
Też się pytam jak pasażerowie zostali przesadzeni do drugiego dziobaka?
W Opocznie peron jest jeden i ten jak rozumiem zajęty był przez nieboszczyka z połamanymi patykami, więc jak to było? Pasażerowie skakali w ramach prestiżu po tłuczniu a potem uprawiali wspinaczkę wg. zasady kto pierwszy ten lepszy a ostatni płacił 650 zeta za to że zajął prestiżowe miejsce stojące? Czy może jakieś manewry robili tymi składami?
2015-01-26 22:30:54 Autor: gosc
---.adsl.inetia.pl
@wujek_Kazik: pasażerowie zgodnie z Twoimi przypuszczeniami skakali na tluczeń a potem wspinali sie do pociagu EIC. Zdjecia do obejrzenia na facebook'u opocznianie.pl
2015-01-26 23:02:05 Autor: sb
---.internetdsl.tpnet.pl
Jechałem akurat w sobotę IR Piast, za Włoszczową a przed Opocznem staliśmy 1,5h przez ten włoski produkt, pasażerowie wsiadali/wysiadali przez tory na wysokości peronu w stacji Opoczno.
2015-01-26 23:13:02 Autor: antyUSA
---.dynamic.chello.pl
@Glos z USA

Słuchaj tępaku... Won stąd. Jak bawiłeś się w konfidenta w szopie w Prokocimiu, to sumienie Cię nie boli? Nie wypowiadaj się nt. Polski bo nie jesteś tego godzien. Aaa... A rączki to ty masz czyste? Bo wątpię w to że w Krakowie niczego nie ukradłeś
2015-01-26 23:22:19 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
@@@Szanowna Redakcjo RK@@@!!!:

Wczoraj doszło do niebywale skandalicznej i zuchwałej kradzieży przewodów jezdnych pod Koniecpolem wskutek czego wszystkie pociągi IC Wrocław - Kraków musiały "wlec się okrężną drogą przez Katowice" (Radio Kraków, Katowice) i miały do 90 minut opóźnienia!!!

Gdzie Wy jesteście??????????
Jak Wy się zachowujecie???????
2015-01-26 23:36:50 Autor: wujek_Kazik
---.centertel.pl
Dziękuję Ci "Autor: gosc"
Teraz widzę, że Pendolino nie blokowało peronu w Opocznie
2015-01-27 06:51:45 Autor: Głos z USA
---.hsd1.il.comcast.net
W odpowiedzi na post antyUSA:
"@Glos z USA

Słuchaj tępaku... Won stąd. Jak bawiłeś się w konfidenta w szopie w Prokocimiu, to sumienie Cię nie boli? Nie wypowiadaj się nt. Polski bo nie jesteś tego godzien. Aaa... A rączki to ty masz czyste? Bo wątpię w to że w Krakowie niczego nie ukradłeś"
@antyUSA


Tępakiem to jesteś TY!!!

Nie posiadam Polskich Wartości Chrześcijańskich. Wiec nie kradnę. Uczciwie całe życie zarabiam. A jeśli chodzi od donoszenie?. To co rok donosiłem do SB, ze na osiedlu, po bloku, kreci się taki jeden w czarnej sukience, z dwoma na biało ubranymi pachołkami, i zbierają pieniądze od mieszkańców. Co za kraj by złodziejstwa nie wyplenić???. W USA nie ma obrotu gotówkowego, tylko czekowy. Ktokolwiek oddaje złom, otrzymuje czek imienny, a nie gotówkę. Każda ilość złomu, jest ewidencjonowana w system-komputer. Wystarczy wejść w ten system, i z jednego końca USA, widać w komputerze, co znajduje się na złomie na drugim końcu USA. W Polsce fakt!, komputeryzacja praktycznie nie istnieje w żadnej dziedzinie życia, gospodarki i urzędów.
2015-01-27 08:05:22 Autor: drutociąg s.a.
---.dynamic.chello.pl
Nie udało się zwędzić druta w środku dnia na CMK, więc ukradli w nocy na Koniecpolu :)
Wino za coś trzeba kupić. A kolej bezradna, żeby tylko pendolino nie zabrali podczas jazdy...
2015-01-27 14:54:32 Autor: Mariosti.
---.251.119.196
Opocznianie się doczekali, Pendolino staje też na ich stacji :)
2015-01-27 15:49:14 Autor: gość
---.dynamic.chello.pl
nawet jak by u nas zrobili linię TGV to i tak by to nie kursowała jak ma kursować bo wciąż i tak dochodziło by do kradzieży, jedyna skuteczna broń to likwidacja skupów metali. a złom niech kupują bezpośrednio same Huty ale po sprawdzeniu dokładnym tego towaru
2015-01-27 17:13:41 Autor: Głos z USA
---.hsd1.il.comcast.net
W odpowiedzi na post gość:
"nawet jak by u nas zrobili linię TGV to i tak by to nie kursowała jak ma kursować bo wciąż i tak dochodziło by do kradzieży, jedyna skuteczna broń to likwidacja skupów metali. a złom niech kupują bezpośrednio same Huty ale po sprawdzeniu dokładnym tego towaru"
@gość

Powtarzam. Tylko komputeryzacja złomowisk wyeliminuje kradzieże. I eliminacja gotówki, której w USA praktycznie już się nie używa, w żadnej dziedzinie życia. Banknoty dolarowe, drukuje się wyłącznie na zagranice. W USA nikt na złomie, nie może mieć grama więcej. Bo jak to odsprzeda?. Każdy przyjęty gram złomu, wprowadza w stan ewidencji komputerowej, łącznie z numerem wypisanego czeku imiennego sprzedającemu. I na końcu USA w systemie komputerowym wiadomo, ze w tym punkcie złomu jest przykładowo 60 ton złomu. I tyle trzeba tam wysłać transportu, by to zabrała do Hut. W Hucie tez płacą czekami personalnymi dostawcy, bądź korporacyjnymi jeśli to Firma. Wiec jak Huta może przyjąć 80 ton złomu, kiedy ten „z łomiarz” ma w ewidencji 60 ton złomu?.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5