Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

SKM Warszawa negocjuje z Newagiem zamówienie z wolnej ręki [sprostowanie]

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
01-09-2017
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
SKM Warszawa negocjuje z Newagiem zamówienie z wolnej ręki [sprostowanie]
Fot. Mariusz Tuszyński, SM42.pl
Szybka Kolej Miejska w Warszawie negocjuje z Newagiem zamówienie z wolnej ręki na obsługę techniczną utrzymania trzech pojazdów typu 19WE.

Warszawski przewoźnik kolejowy poinformował w ogłoszeniu o dobrowolnej przejrzystości ex ante o rozpoczęciu negocjacji na wykonanie czterech obsług technicznych utrzymania P3 elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 19WE. Prace dotyczyć będą pojazdów o numerach fabrycznych 01, 02, 03 i 04, według zatwierdzonej 2 stycznia 2015 r. przez Prezesa UTK Dokumentacji Systemu Utrzymania. Negocjacje toczą się z producentem pociągów - Newagiem, a szacunkowa kwota kontraktu to 2,2 mln zł. Udzielenie zamówienia w ten sposób będzie możliwe ze względu na unieważnienie przez SKM Warszawa procedury przetargowej z powodu braku ofert

Według ogłoszenia, na wykonanie wszystkich prac wykonawca będzie miał sześć miesięcy. Prace dodatkowe mają dotyczyć ulepszenia monitoringu w pojazdach, a także obsługi w ramach P3 wykraczającej poza Dokumentację Systemu Utrzymania jednostek 19WE. Chodzi o prace, które mogą, ale nie muszą okazać się konieczne. Zalicza się do nich ewentualna wymiana amortyzatorów hydraulicznych, sprężyny pneumatycznej tablicy schematu trasy, osi i wałów zestawów kołowych czy nawet silnika trakcyjnego. Możliwy może być też demontaż przekładni w celu naprawy u producenta.

Natomiast system monitoringu po ulepszeniach ma zyskać szereg nowych funkcji. Przede wszystkim ma on rejestrować w sposób ciągły dane z 31 dni. Prócz tego SKM chce, by monitoring objął wnętrze każdego wagonu (co najmniej 4 kamery, bez martwych pól), a także zewnętrze, w tym np. odbierak prądu czy szlak (wraz z dźwiękiem z kabiny maszynisty). Kamery zewnętrzne muszą być ogrzewane i mieć oświetlacz działający w podczerwieni.

Sprostowanie

W pierwotnej wersji tekstu poinformowaliśmy o udzieleniu zamówienia, opierając się na ogłoszeniu SKM Warszawa opublikowanym w dzienniku urzędowym Unii Europejskiej. Poinformowano w nim, że została podjęta "Decyzja o udzieleniu zamówienia" Newagowi. W rzeczywistości trwają negocjacje między spółkami w tej sprawie. Za błąd bardzo przepraszamy Czytelników oraz obie spółki.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

PKP Intercity. Kiedy Griffiny 200 z Newagu wyjadą za granicę?

Tabor i technika

PKP Intercity. Kiedy Griffiny 200 z Newagu wyjadą za granicę?

Jakub Rösler 16 października 2025

NEWAG: Sami nie zaprojektujemy EZT na 300 km/h

Tabor i technika

NEWAG: Sami nie zaprojektujemy EZT na 300 km/h

Jakub Rösler 29 września 2025

Newag z dużym wzrostem przychodów i zysku netto

Biznes

Newag z dużym wzrostem przychodów i zysku netto

Mikołaj Kobryński 10 września 2025

Zobacz również:

SKM Warszawa: Integracja z transportem miejskim to podstawa

Zintegrowany transport

SKM Warszawa: Integracja z transportem miejskim to podstawa

Roman Czubiński 06 października 2025

Chmurski: SKM Warszawa potrzebuje więcej przepustowości i przystanków

Infrastruktura

20 lat warszawskiej SKM. „Udany eksperyment”

Pasażer

20 lat warszawskiej SKM. „Udany eksperyment”

Roman Czubiński 04 października 2025

Pozostałe z wątku:

PKP Intercity. Kiedy Griffiny 200 z Newagu wyjadą za granicę?

Tabor i technika

PKP Intercity. Kiedy Griffiny 200 z Newagu wyjadą za granicę?

Jakub Rösler 16 października 2025

NEWAG: Sami nie zaprojektujemy EZT na 300 km/h

Tabor i technika

NEWAG: Sami nie zaprojektujemy EZT na 300 km/h

Jakub Rösler 29 września 2025

Newag z dużym wzrostem przychodów i zysku netto

Biznes

Newag z dużym wzrostem przychodów i zysku netto

Mikołaj Kobryński 10 września 2025

Zobacz również:

SKM Warszawa: Integracja z transportem miejskim to podstawa

Zintegrowany transport

SKM Warszawa: Integracja z transportem miejskim to podstawa

Roman Czubiński 06 października 2025

Chmurski: SKM Warszawa potrzebuje więcej przepustowości i przystanków

Infrastruktura

20 lat warszawskiej SKM. „Udany eksperyment”

Pasażer

20 lat warszawskiej SKM. „Udany eksperyment”

Roman Czubiński 04 października 2025

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij