NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

SKM Warszawa: PTS z najtańszą ofertą na rewizję Impulsów

| Roman Czubiński 20.09.2022 2k

SKM Warszawa: PTS z najtańszą ofertą na rewizję Impulsów
35WE-001 fot. Dariusz Żaruk, SM42.pl
Firma PTS Service złożyła najkorzystniejszą ofertę w przetargu warszawskiej SKM na naprawy rewizyjne elektrycznych zespołów trakcyjnych Impuls pierwszej generacji. Firma pokonała w przetargu m. in. producenta jednostek – Newag. PTS liczy na szybkie podpisanie umowy i panuje dalszą ekspansję na rynku krajowym i zagranicznym.
Przedmiotem przetargu jest wykonanie usługi przeglądu P4 dla dziewięciu EZT serii 35WE wraz z pracami dodatkowymi planowymi oraz pracami dodatkowymi pozaplanowymi. Kryteria punktacji to: cena zakresu podstawowego (waga 65%), cena zakresu dodatkowego (15%) oraz termin realizacji usług (20%).

Oferta wybrana. Kiedy umowa?

17 sierpnia SKM otworzyła oferty. O zamówienie ubiegały się 4 podmioty, w tym – producent Impulsów (Newag), Pesa Mińsk Mazowiecki oraz Serwis Pojazdów Szynowych Sp. z o. o. z Łochowa. Za najkorzystniejszą uznano jednak najtańszą (45,309 mln zł za zakres podstawowy) ofertę firmy PTS Service, która przeprowadza już dla SKM przeglądy P3 jednostek 35WE.

– Wykonanie umowy na naprawy rewizyjnej P4 będzie jednym z naszych kluczowych kontraktów w najbliższych latach – deklaruje dyrektor marketingu PTS Service Jacek Tomasik. Firma liczy na możliwie szybkie podpisanie umowy. Jeśli tak się stanie, portfel zamówień PTS zostanie wypełniony aż do roku 2024.

Będzie ekspansja – nie tylko w Polsce

PTS realizuje obecnie kilka kontraktów. Jednym z nich są naprawy rewizyjne P4 EZT 22WE dla Kolei Śląskich. – Jeśli chodzi o przeglądy i naprawy taboru kolejowego, nasze działania skupiają się głównie na rynku polskim. Zarówno SKM Warszawa, jak i KŚ są dla nas kluczowymi partnerami – zapewnia Tomasik. Jak twierdzi, informacje zwrotne o niezawodności naprawianych przez PTS pojazdów są pozytywne. – Świadczy to o profesjonalizmie naszej kadry oraz prawidłowym funkcjonowaniu wdrożonych systemów zarządzania jakością, takich jak ISO TS czy MMS – ocenia.

PTS stara się rozwijać ofertę i pozyskiwać kontrakty z kolejnymi przewoźnikami. – Otrzymujemy coraz więcej zapytań od przewoźników zagranicznych. W kolejnych latach rynki zagraniczne będą naszym celem w tym zakresie – ujawnia przedstawiciel firmy.

SKM Warszawa eksploatuje dziś 9 Impulsów pierwszej generacji. Pierwszą umowę na leasing 6 egzemplarzy zawarto w kwietniu 2011 r. (przewoźnik był pierwszym odbiorcą pojazdów z tej rodziny). W grudniu 2012 r. zamówiono kolejne 3 jednostki.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Warszawa (5373)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Warszawa (5373)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5