NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

35WE Newagu dla SKM Warszawa

| mg, Rynek Kolejowy, 18 kwietnia 2011 18.04.2011 235

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2011-04-18 15:10:49 Autor: rangerek
---.232.239.154.capgemini.com

rangerek
wizualizacja wypas :):) ale co z tego będzie to jedno a to, że te pociągi w 90% bedą jeździć poniżej 90 to drugie ;D taka karykaturka będzie
2011-04-18 15:18:25 Autor: jatal.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Baaardzo wstępna wizualizacja.

Spodziewałem się, że pierwsze wolne oznaczenie to gdzieś koło 55WE :D.
2011-04-18 15:23:33 Autor: vfm
---.174.58.24
wizualizacja wskazuje że designer zapatrzył się na jakieś audi. i dobrze :D
2011-04-18 15:31:45 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
@jatal.

Bardzo wstępna, ale widać potencjał, może wyjść z tego całkiem niezły pociąg.
2011-04-18 16:08:51 Autor: daniel
---.e-wro.net.pl
No jeśli to Newag wystawi dla KD...
2011-04-18 16:26:15 Autor: jatal.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ sphinx1
Zawsze trzeba mieć nadzieję że \"wyjdzie\", ale pierwsze co mi się rzuciło w oczy, to nie potencjał (jaki, czego?) tylko... nieciekawe rozwiązanie przedniego wyświetlacza.
No i co wielkością kół tocznych?
2011-04-18 16:28:33 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
Nie dam se nic uciąć, ale skoro KD wymagały \'niską\' podłogę, a to jedyny \"niskacz\" Newagu...

Dlaczego nieciekawe, zachowując odpowiednie kąty widoczność powinna być zadowalająca.
2011-04-18 16:30:30 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
Koła jak w ED74, Flircie itp.
2011-04-18 17:21:48 Autor: jatal.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ sphinx1
Widoczność z bliska może być słaba (wygląda na mocno cofniętą \"za kabinę\"). Do tego duże pochylenie szybki, a to z zewnątrz prosi się o przylepianie (zamarzanie) śniegu, a od wewnątrz osadzanie skroplin. Ale zobaczymy może poprawią. Zresztą to tylko wstępna wizualka i czekamy na real lub kolejne przybliżenie sylwetki.

Koła nie mogą być jednocześnie takie jak w ED74 i flircie, tylko albo jak...
Flirt ma mniejsze toczne i o takie (z racji udziału niskiej podłogi) podejrzewam też 35WE.
2011-04-18 17:57:23 Autor: Pinok
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm......................:P
2011-04-18 18:20:47 Autor: przewoz
---.dynamic.gprs.plus.pl
Ja myślę, że czoło będzie wyglądało podobnie do 19We, czyli szyba lekko cofnięta z ogólnego obrysu. Tylko tutaj wygląda na szerszą po prostu.
2011-04-18 19:12:39 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Myślę, że kabina będzie taka sama lub bardzo podobna jak w 19WE.
2011-04-18 19:26:13 Autor: Eurotram
---.gdynia.mm.pl
No,to faktycznie musi być BARDZO wstępna wizualizacja; bo na razie... Wyszło to dość zaciężnie,choć pewnie starali się kolejny pociąg stylizować na TGV.Światła wyglądają i tak znacznie lepiej niż w SA137/SA138,więc jest nadzieja ;)
Poczekajmy na ostateczną wizualkę :)
2011-04-18 19:52:56 Autor: Adam Zz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak to jest,że taki tabor ma lepsze przyspieszenie niż zapowiadane Pendolino?
2011-04-18 20:37:08 Autor: 7920
---.internetia.net.pl
@jatal.
Popatrz na kształty, kabina ma kształt jak w 19WE z inną stylizacją zewnętrzną, jedyną zasadniczą zmianą, którą mam nadzieję wprowadzą będzie widoczna na wizce szersza szyba. W 19WE nie ma problemu ze skraplaniem wody.

840 mm to tyle samo co w ED74, Flirt ma 860 mm (toczne 750 mm) czyli ten sam rząd wartości. Myślę, że gdyby toczne miały inną średnicę to byłoby to napisane bo to żadna tajemnica.

@Eurotram
Tu nie chodzi o stylizowanie na TGV, obłość i wyciągnięcie czołą jest pochodną dwóch rzeczy - norm zderzeniowych (grube słupki) i chęci schowania sprzęgu pod osłoną. nie wiem czy będzie następna wizualka, może coś pokażą przy okazji podpisywania umowy z KD (jeśli ostatecznie wygrają), ale raczej pozostaje nam czekanie aż pierwszy egzemplarz wyjedzie na testy.

@Adam Zz
Bo ma krótsze przełożenie (rozpędza się do niższej prędkości).

PS. A propos prędkości. SKM wymagało Vmax 130km/h, ale mile widziało 160 i możliwość zainstalowania kabinówki. Ktoś wie którą drogą poszedł Newag?
2011-04-18 20:37:56 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
Post powyżej to ja, niechcący wpisałem kod z obrazka w polu Autor.
2011-04-18 21:20:31 Autor: inzynier
---.aster.pl
No, to ciekawe jak spisze sie ten NEWA|Gowy kot w worku. Jakos nie slysze ujadania, ze to niesprawdzony prototyp, ktory sie bedzie wiecznie psuł, jak to bylo z ELFem.
2011-04-18 21:22:02 Autor: Eurotram
---.gdynia.mm.pl
@Sphinx: przód wynika przede wszystkim z tego,że żaden z naszych producentów nie ma osobnego modelu na S-bahn i oferują jedyne co mają (\"tabor do wszystkiego\"). Bo powiedzmy sobie szczerze: tabor S-bahn nie musi być dostosowany do 200 ani do 160 km/h,musi mieć jedynie dobre przyspieszenie. Jeśli nie łapiesz co mam na myśli,to popatrz na S-bahn w Berlinie,Hamburgu czy Monachium...
2011-04-18 21:22:27 Autor: dbajmy o kolana
---.adsl.inetia.pl
5 osób na metrze kwadratowym - nieprawdopodobny komfort podróżowania.
2011-04-18 21:41:18 Autor: jot
---.adsl.inetia.pl
Jedno i to samo nic nowego!!!
2011-04-18 23:02:48 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
Nie ma i przy takiej skali zamówień nikt nie będzie robić specjalnego modelu bo nikomu się to nie opłaci.
2011-04-19 00:25:06 Autor: jatal.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
No właśnie, nic nie chwalą się spełnianiem (ani chociaż przystosowaniem) norm zderzeniowych.
2011-04-19 08:34:06 Autor: hihi
---.tktelekom.pl
Wy tam Panowie głupią dyskusję o \"kawałku grafiki\" prowadzicie, a nie zauważyliście ciekawostki w układzie osi pojazdu :-)
Jednostka sześciowagonowa z możliwością rozłączania na dwie części - nie trzeba budować specjalnego zaplecza warsztatowego.
2011-04-19 09:16:18 Autor: JSB
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
To żadna ciekawostka. To jest chyba trick, dlaczego NEWAG miał większy procent osi napędnych.

A poza tym to jest tańsze konstrukcyjnie - nie robimy napędnych Jacobsów
2011-04-19 11:18:11 Autor: jatal.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ JSB
Akurat odwrotnie.
Newagowski 35WE ma 50% osi napędowych, a pesowski 27WE 57% i jeden wózek mniej.
2011-04-19 12:59:29 Autor: grygus
---.adsl.inetia.pl
Trakcja ukrotniona? No ciekawe gdzie znajdą takie perony, żeby zmieścić 12 członów :D . No chyba że będzie kompatybilny z 19WE, to byłoby bardzo elastyczne rozwiązanie. Rozłączanie na dwie \"połówki\" to super sprawa, bo takie kawałki łatwiej magazynować i trzymać na zapleczu technicznym. Ciekawe tylko kiedy się takie zaplecze pojawi. Z taką ilością taboru nie mogą się już dłużej kisić kątem na Olszynce.
2011-04-19 14:59:37 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
Kto powiedział, że ma być wykorzystywana podczas regularnego kursowania?
2011-04-22 12:05:06 Autor: myk3
---.adsl.inetia.pl
ile to będzie miało wózków????
2011-04-22 18:12:44 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
8 wózków, z czego dwa skrajne i dwa środkowe będą wózkami napędowymi.
2011-04-27 09:47:52 Autor: HWDPesa
---.dynamic.chello.pl
Brawoo Newag .
Mam nadzieje że dominacja K... PESY dobiegnie końca
2011-08-31 14:12:28 Autor: 2171
---.ip.netia.com.pl
wizualizacja przypomina coś z250 roku i zauważyłem że w drzwiach nie ma okna i NIECH ZŁOĹťY TĄ SKARGĘ NA NEWAG...
2011-08-31 14:14:00 Autor: 2171
---.ip.netia.com.pl
wizualizacja przypomina coś z 2050 roku i zauważyłem że w drzwiach nie ma okna i NIECH ZŁOĹťY TĄ SKARGĘ NA NEWAG...
2011-09-09 16:36:45 Autor:
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
ten rysunek jest tak denny jak ten cały Newag
2011-09-13 06:13:17 Autor: 123ed
---.199.222.130
czysta kopia flirta. nie potraficie nic swojego zaprojektować? tylko kopiować?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Zintegrowany transport
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5