Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Ruszyły prace na Kryniczance

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
01-08-2017
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

Jak informują Polskie Linie Kolejowe, ruszyły prace na odcinku Grybów – Kamionka Wielka linii 96, tzw. Kryniczanki.

Dwa zadania inwestycyjne, tj. dotyczące odcinka Grybów – Kamionka oraz wiaduktu w Nowym Sączu, realizowane są w trybie „projekt i budowa”, w ramach projektu „Prace na linii kolejowej nr 96 na odcinku Tarnów – Muszyna” i finansowane ze środków budżetowych. Ich łączna wartość to ponad 50 mln zł netto. Zasadniczym celem prac jest zwiększenie kolejowej dostępności regionów atrakcyjnych turystycznie.

Pasażerowie odczują efekty prac PLK już pod koniec 2018 roku. Wówczas lepszą obsługę zapewnią odnowione perony na stacji Ptaszkowa i przystanku Mszalnica. Obiekty będą wyposażone w nowe wiaty, ławki, tablice informacyjne. Lepsze oświetlenie oraz nowe oznakowanie, także z systemem dotykowym, zachęcą do korzystania z kolei.

22 przejazdy i 5 wiaduktów – wyższy poziom bezpieczeństwa

W lipcu między Grybowem a Kamionką Wielką wykonawca zdemontował już stary tor i rozpoczął przygotowania do układania podkładów. Na stacji Ptaszkowa i przystanku Mszalnica trwają prace przy peronach.

W ramach inwestycji na odcinku Grybów – Kamionka Wielka prowadzone będą również prace, na 22 przejazdach kolejowo-drogowych m.in. w Grybowie, Ptaszkowej, Białej Wyżnej, Mszalnicy. PLK przebudują 5 wiaduktów m.in. w Grybowie, Siołkowej, Kamionce Wielkiej. Efekty robót umożliwią sprawniejszy przejazd pociągów i lepszą komunikację drogową. Przebudowanych zostanie także 26 innych obiektów inżynieryjnych. Prace na trasie Tarnów – Muszyna, obejmą łącznie ok. 19 km torów. Planowane są do końca 2018 r. Prace na linii kolejowej na odcinku Grybów – Kamionka Wielka są warte 47 mln zł (netto).

Nowy wiadukt w Nowym Sączu

Wiadukt w Nowym Sączu zwiększy poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym oraz samochodowym. Sprawniejszy będzie przejazd pociągów na trasie Tarnów – Leluchów. Poprawi się komunikacja w mieście. Płynniejszy i bezpieczniejszy przejazd samochodów pod obiektem umożliwią dwa pasy ruchu o szerokości 3 m. Mieszkańcy zyskają dodatkowe chodniki. Prace zaplanowano od października do połowy 2018 r. Ich wartość to 3,8 mln zł.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Jest umowa na projekt linii do Bełchatowa z Kolej Plus

Pasażer

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

Infrastruktura

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

inf. pras PKP PLK 25 lipca 2023

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Jest umowa na projekt linii do Bełchatowa z Kolej Plus

Pasażer

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

Infrastruktura

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

inf. pras PKP PLK 25 lipca 2023

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5