Partnerzy serwisu:
Prawo i polityka

Ruszył konkurs na stanowiska w zarządzie PKP PLK

Dalej Wstecz
Partner działu

Hanton

Data publikacji:
10-04-2018
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

PRAWO I POLITYKA
Ruszył konkurs na stanowiska w zarządzie PKP PLK
fot. PKP PLK
Rada Nadzorcza PKP PLK ogłosiła postępowanie kwalifikacyjne na prezesa spółki oraz pięciu członków zarządu. – Kadencja obecnego zarządu dobiegła końca. To postępowanie systemowe, rutynowe – wyjaśnia Mirosław Siemieniec, rzecznik prasowy PKP PLK.

Rada Nadzorcza PKP PLK prowadzi właśnie postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko prezesa spółki oraz pięciu członków zarządu: wiceprezesa – dyrektora ds. eksploatacji, dyrektora ds. finansowych i ekonomicznych, dyrektora ds. utrzymania infrastruktury, dyrektora ds. realizacji inwestycji oraz dyrektora ds. rozwoju i przygotowania inwestycji. Jak wyjaśnia Mirosław Siemieniec, rzecznik prasowy PKP PLK, to postępowanie rutynowe (systemowe). – Kadencja obecnego zarządu dobiegła końca, stąd ogłoszenie o nowym postępowaniu kwalifikacyjnym – mówi Mirosław Siemieniec.

Jak wynika z ogłoszenia, członkiem zarządu PKP PLK może być osoba, która posiada wykształcenie wyższe oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych lub samodzielnych albo wynikające z prowadzenia działalności gospodarczej na własny rachunek. Kandydat musi też legitymować się rocznym doświadczeniem związanym z zarządzaniem przedsiębiorstwem, które w roku obrotowym zatrudniało średnio co najmniej 251 pracowników, osiągnęło roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz operacji finansowych wyższy niż 50 milionów euro i w którym suma aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec roku obrotowego była wyższa niż równowartość w złotych 43 milionów euro (muszą być spełnione dwa z trzech wymienionych warunków odnoszących się do wielkości przedsiębiorstwa). Dodatkowo, w przypadku dyrektora ds. eksploatacji, trzyletnie doświadczenie musi być związane z eksploatacją linii kolejowych, natomiast dyrektor ds. utrzymania musi posiadać trzyletnie doświadczenie techniczne w przedsiębiorstwie prowadzącym działalność w zakresie zarządzania infrastrukturą kolejową.

Kandydaci mogą składać swoje oferty do 25 kwietnia 2018 r. Rozmowy kwalifikacyjne będą przeprowadzane do 30 maja 2018 r. Rozpisane postępowanie nie musi oznaczać, że w kierownictwie PKP PLK nastąpią istotne zmiany, gdyż w postępowaniu mogą brać udział osoby obecnie piastujące funkcje w zarządzie. W takim przypadku Rada Nadzorcza dokona oceny działalności kandydata za cały okres zajmowania przez niego tego stanowiska.

Obecnie funkcję prezesa pełni Ireneusz Merchel. Wiceprezesem – dyrektorem ds. eksploatacji jest Marek Olkiewicz, natomiast funkcję dyrektora ds. finansowych i ekonomicznych, dyrektora ds. utrzymania infrastruktury, dyrektora ds. realizacji inwestycji i dyrektora ds. rozwoju i przygotowania inwestycji piastują odpowiednio Radosław Celiński, Antoni Jasiński, Arnold Bresch oraz Włodzimierz Żmuda.
Partner działu

Hanton

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Biznes

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Jakub Madrjas 18 lipca 2023

Drugi peron w Ożarowie będzie otwarty jeszcze latem

Infrastruktura

PLK zwiększają liczbę stojaków rowerowych przy przystankach

Pasażer

PLK przygotowują remont zabytkowej nastawni na stacji Bytom

Infrastruktura

Remonty wiaduktów w Jabłonowie wstrzymały pociągi do Brodnicy

Infrastruktura

Zobacz również:

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Biznes

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Jakub Madrjas 18 lipca 2023

Drugi peron w Ożarowie będzie otwarty jeszcze latem

Infrastruktura

PLK zwiększają liczbę stojaków rowerowych przy przystankach

Pasażer

PLK przygotowują remont zabytkowej nastawni na stacji Bytom

Infrastruktura

Remonty wiaduktów w Jabłonowie wstrzymały pociągi do Brodnicy

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5