NUMER 03/2023
NUMER 03/2023
Temat numeru:
Kolej na Mazowszu
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Railpool zainteresowany Dragonem

| wś/jk, Rynek Kolejwowy, 21 stycznia 2011 21.01.2011 105

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2011-01-21 13:01:04 Autor: Andrzej
---.152.50.93
Mam nadzieje, że Dragon wyplewi Vectrona z rynku. Niecierpliwie czekam na Dragona w wersji pasażerskiej. Producent podkreślił, że v-max lokomotywy wyniesie 220km/h :)
2011-01-21 13:35:32 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
1. Dragon to sześcioosiowy lok do ciężkich przewozów pasażerskich. Nie stanowi konkurencji dla Vectrona.
2. Wersja czteroosiowa pewnie otrzyma inną nazwę i nigdzie nie słyszałem aby producent deklarował Vmax. Poza tym 220km/h to nic innego jak 200km/h eksploatacyjne +10% potrzebne do dopuszczenia.
2011-01-21 13:59:01 Autor: Bartek Sadowski
---.play-internet.pl

Bartek Sadowski
Walter Breinl pseudonim \"Wodolej\": Tak, ale niezupełnie, bo jeszcze nie wiemy, ale może jednak, chyba że niekoniecznie, aczkolwiek istnieje taka ewentualność
2011-01-21 14:28:22 Autor: inzynier
---.ae.ge.com
Pasazerski brat Dragona bedzie pewnie na 160 km/h bo i po co wiecej w tym kraju? A wlasnie takich lokomotyw brakuje najwiecej: PIC od ponad roku wali scieme na CMK i wozi ludzi 7-kami co skutkuje czasem przejazdu +20 min.
2011-01-21 14:36:17 Autor: BB
---.acn.waw.pl
Ĺťyczę ekspertom z Railpool\'a uniknięcia kłopotów homologacyjnych, problemów z niezawodnością i szybkiego działania Siemensa w razie wykrycia błędów softwareowych. Choćby grono ekspertów było długie jak ławka reprezentantów u Smudy to bez odpowiedniego wsparcia od producenta można jedynie bić głową w mur!
2011-01-21 14:58:20 Autor: red
---.dynamic.chello.pl
Tak się dzieje jak się przekłada graty z jednej lokomotywy do drugiej i dziwi się że nie działa a producent nie chcę uznać gwarancji i ma rację. Do nowoczesnego sprzętu nie wystarczy teraz młotek i przecinak to nie te czasy trzeba mieć odpowiednie zaplecze i odpowiednio przeszkolonych ludzi
2011-01-21 15:35:56 Autor: JSB
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wersja pasażerska od znle ma miec v220, w tej prezentacji gdzie były jej wizualizacje była.
2011-01-21 22:16:32 Autor: Mattijjah
---.236.26.56

Mattijjah
Ten facet chyba nie do końca zrozumiał przedostatnie pytanie...
2011-01-22 02:17:21 Autor: cosmo
---.home.aster.pl
@inzynier

No bez sensu jakby zrobili na 160, bo to nie po inżyniersku ;) Coś takiego planuje się na 20 lat w przód, a wtedy może będzie szlakowo 200 w Polsce ;).
2011-01-22 15:00:24 Autor: inzynier
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
No wlasnie to po inzyniersku, bo za 20 lat MOZE bedzie szlakowo 160:)
2011-01-22 17:17:57 Autor: mechanik Cargo
---.cable.net-inotel.pl
może ZNLE zanim wyprodukuje to \"cudo techniki\" ma 200 km/h wykona właściwie i terminowo naprawy lokomotyw EP-09, opowiadaniem o cudownym Dragonie to można tylko sobie zaszkodzić, poczekajmy na wyniki prób eksploatacyjnych, już raz ten wspaniały zakład zrobił w konia Cargo cudem techniki ET 2000
2011-01-23 20:43:45 Autor: poldek
---.adsl.inetia.pl
Brawo Dla Dragona. Ale PKP coś mi się wydaje nie są zbyt zainteresowane, a łapowników w niej mnóstwo.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 03/2023
NUMER 03/2023
W numerze 3/2023 naszego Miesięcznika przyjrzeliśmy się temu, dlaczego rekordy kolei pasażerskiej nie stały się udziałem Mazowsza. Dużo uwagi poświęcamy też udanym działaniom Kolei Małopolskich. Oprócz tego jak zwykle wiele ciekawych rozmów i ważnych tematów - jak inwestycje wojskowe i logistyka wojenna. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5