NUMER 06/2020
NUMER 06/2020
Temat numeru:
Zmiany na rynku taborowym
szukaj
Śledź nas:

Public Transport Service wykonana naprawy Elfów KM i modernizację SA108

| Jakub Madrjas 30.06.2020 21

Public Transport Service wykonana naprawy Elfów KM i modernizację SA108
fot. KM
W ostatnim czasie firma Public Transport Service podpisała dwa interesujące kontrakty. Łączna wartość umów wynosi 8,6 mln złotych brutto. 
Naprawy P2 i P3 Elfów KM

Pierwszy z kontraktów został podpisany 19 czerwca 2020 roku; to umowa na serwis utrzymaniowy i naprawczy wraz z zapewnieniem fabrycznie nowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych dla 16 sztuk elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 22WE serii EN76 (Elf) Kolei Mazowieckich. Wartość umowy to 2,6 mln zł netto (co odpowiada 3,2 mln zł brutto).

W ramach przedmiotu umowy Public Transport Service ma zapewnić serwis bieżący oraz wykonywanie przeglądów zarówno drugiego, jak i trzeciego poziomu utrzymania. To nie pierwsza umowa PTS na utrzymanie taboru elektrycznego – jak informuje spółka, w bieżącym utrzymaniu ma już blisko 40 pojazdów elektrycznych najnowszej generacji. 

Kolejna modernizacja SA108

Z kolei 25 czerwca w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu została zawarta umowa pomiędzy Województwem Wielkopolskim a konsorcjum Public Transport Service oraz Seluch Dariusz Selka dotycząca wykonania naprawy głównej wraz z modernizacją pojazdu SA108-010. O przetargu na tę naprawę pisaliśmy tutaj.

Wartość umowy to 5,4 mln zł brutto. Termin realizacji umowy został ustalony do 380 dni kalendarzowych, licząc od dnia podpisania umowy. W ramach umowy oprócz zakresu naprawy głównej, zgodnego z DSU, Zamawiający przewidział także szereg modernizacji, tj. system monitoringu, modernizację systemu informacji pasażerskiej, wylotu spalin, oświetlenia wewnętrznego oraz sufitów.

To kolejna naprawa SA108, które konsorcjum PTS i Seluch wykona na rzecz Województwa Wielkopolskiego. Pierwsza umowa na przeglądy SA108 na rzecz UMWW została podpisana w listopadzie 2019 roku.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 06/2020
NUMER 06/2020
W najnowszym raporcie poruszamy kwestię zmian na rynku taborowym, zastanawiamy się, czy standaryzowanie taboru ma sens, czym pojedziemy do CPK. Poruszamy również temat tramwajów, jakie będą zamawiane w przyszłości, prezentujemy polski tramwaj autonomiczny, który pierwsze testy ma już za sobą.

Nie zapominamy również o bogatych w aktualne kwestie rozmowach. W tym wydaniu prezentujemy wywiady z prezesem PKP Energetyka – Wojciechem Orzechem oraz Christianem Schlegelem, dyrektorem sprzedaży lokomotyw w Siemens Mobility. Pamiętamy również o kolejarzach na służbie, którzy w tym trudnym czasie pandemii są bez przerwy na posterunku – o pracy w niecodziennych warunkach związanych z COVID-19 opowiada Jan Marcinek, kierownik Centralnej Dyspozytury PKP Energetyka. Publikujemy również wspomnienie o pasjonacie kolei, pracowniku PKP Intercity – Krzysztofie Barańskim.

W dziale Zintegrowany transport znajdziecie galerię zdjęć nowo otwartych stacji metra na Wolę, które, jak zaznacza sam autor: „są ucztą dla oczu w trudnych czasach”.

W dziale historia przeczytacie niezwykle ciekawe zakończenie historii polskiego XIX-wiecznego wizjonera mobilności transportu intermodalnego – Piotra Steinkellera.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5