Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Przyszła modernizacja linii 8 od Skarżyska przez Kielce do Kozłowa z większym zakresem prac

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
13-05-2020
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Przyszła modernizacja linii 8 od Skarżyska przez Kielce do Kozłowa z większym zakresem prac
Fot. PKP Polskie Linie Kolejowe SAZdjęcie ilustracyjne
PKP Polskie Linie Kolejowe zwiększyły zakres prac do wykonania dla zaplanowanej na najbliższe lata modernizacji linii 8 pomiędzy stacjami Skarżysko-Kamienna – Kielce – Kozłów. Wstępem do korekty planów jest zlecenie zwiększonego zakresu projektowania dla linii.

PKP PLK poinformowały o zwiększeniu zakresu prac projektowych dla opracowania dokumentacji wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach projektu „Prace na linii kolejowej nr 8 na odcinku Skarżysko-Kamienna – Kielce – Kozłów – prace przygotowawcze”. Większy zakres prac brano pod uwagę już w momencie rozpisywania zamówienia podstawowego. Opracowanie dodatkowej dokumentacji zostało udzielone dotychczasowemu wykonawcy prac projektowych, tj. Idom Inżynieria, Architektura i Doradztwo, jako zamówienie podobne.

– Wartość zamówienia podobnego wyniosła 10, 2 mln zł netto. Zakres zamówienia podobnego został zwiększony ze względu na zaplanowanie przez PLK dodatkowych prac m.in. po uwzględnieniu wniosków samorządów i podpisanych porozumień – poinformowała Izabela Miernikiewicz z biura prasowego PKP PLK.

Zakres zamówienia podobnego obejmuje m.in. opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie budowy nowego posterunku odstępowego Potok czy budowy skrzyżowania dwupoziomowego na stacji Sędziszów oraz przebudowy posterunku odgałęźnego Radkowice. Idom zaprojektuje też budowę kładki dla pieszych w Wolicy, budowę przejścia podziemnego na stacji Miąsowa, budowę wiaduktu kolejowego i ciągu pieszo-rowerowego w Suchedniowie oraz dodatkowe prace torowe na linii.

– W ramach zamówienia wykonawca przygotuje dokumentację projektową, decyzje i pozwolenia niezbędne do rozpoczęcia prac budowlanych – napisała Izabela Miernikiewicz. Idom zajmie się również nadzorem nad inwestycją.

Pierwotnie ta część modernizacji linii 8 miała „wejść na grunt” w bieżącej perspektywie. Nie stanie się to jednak przed 2023 rokiem. 

Obecnie trwają prace przy modernizacji linii 8 między Czachówkiem a Warką, gdzie są już zaawansowane, oraz między Warką a Radomiem, gdzie potrwają, wedle zapewnień PKP PLK, do połowy 2021 roku. Więcej na ten temat tutaj.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5