Partnerzy serwisu:
Przetargi

Przetarg na wiaty w Warszawie trwa już 18 miesięcy

Dalej Wstecz
Data publikacji:
21-11-2011
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Gazeta Wyborcza

Podziel się ze znajomymi:

PRZETARGI
Przetarg na wiaty w Warszawie trwa już 18 miesięcy
W piątek mija półtora roku od ogłoszenia przetargu na firmę, która ustawi w Warszawie ponad półtora tysiąca wiat przystankowych. - Jest szansa, że do końca roku go rozstrzygniemy - mówią "Gazecie Wyborczej" stołeczni urzędnicy.

- Zaczynamy od małych projektów partnerstwa publiczno-prywatnego. Pierwszym takim projektem są wiaty i jak on się uda, to będziemy robić większe projekty - mówiła w sierpniu "Rynkowi Kolejowemu" Hanna Gronkiewicz-Waltz. Niestety, przetarg na budowę wiat, ciągle się nie udaje. Konkurs architektoniczny na projekt nowych wiat rozstrzygnięto już pięć lat temu. Przetarg na firmę, która ustawi wiaty na 1580 przystankach na własny koszt, w zamian za możliwość czerpania zysków z umieszczanych ogłoszono w maju ubiegłego roku. Do przetargu zgłosiło się pięć podmiotów - firmy JCDecaux i Clear Channel Poland, a także trzy konsorcja: CAM Media wraz z CAM Polski Outdoor, Universum Digital-UPG Warszawa oraz startujące wspólnie firmy Ströer Polska oraz AMS - przypomina "Gazeta Wyborcza".

- To bardzo skomplikowane zadanie. Ciągle prowadzimy rozmowy z firmami, które zgłosiły się do przetargu. Jest szansa, że do końca roku wybierzemy tę, która ustawi wiaty - mówi Monika Żukowska z biura prasowego miasta.

Więcej

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zabierzów Rząska: Czemu wiaty są krótsze po modernizacji przystanku?

Infrastruktura

Zabierzów Rząska: Czemu wiaty są krótsze po modernizacji przystanku?

Roman Czubiński 03 listopada 2022

Szczecin: Co dalej z wiatami na dworcu Głównym?

Infrastruktura

Szczecin: Co dalej z wiatami na dworcu Głównym?

Stowarzyszenie Estetycznego i Nowoczesnego Szczecina 30 listopada 2012

AMS: W Warszawie powinny być wiaty otwarte, a nie szczelnie zabudowane

Infrastruktura

Piękna niewygoda, czyli po co nam wiaty?

Warte uwagi

Piękna niewygoda, czyli po co nam wiaty?

Transport Publiczny 10 kwietnia 2014

Warszawa czeka na nowe wiaty koncesyjne

Zintegrowany transport

Warszawa czeka na nowe wiaty koncesyjne

wu, transport-publiczny.pl 12 czerwca 2014

Zobacz również:

Zabierzów Rząska: Czemu wiaty są krótsze po modernizacji przystanku?

Infrastruktura

Zabierzów Rząska: Czemu wiaty są krótsze po modernizacji przystanku?

Roman Czubiński 03 listopada 2022

Szczecin: Co dalej z wiatami na dworcu Głównym?

Infrastruktura

Szczecin: Co dalej z wiatami na dworcu Głównym?

Stowarzyszenie Estetycznego i Nowoczesnego Szczecina 30 listopada 2012

AMS: W Warszawie powinny być wiaty otwarte, a nie szczelnie zabudowane

Infrastruktura

Piękna niewygoda, czyli po co nam wiaty?

Warte uwagi

Piękna niewygoda, czyli po co nam wiaty?

Transport Publiczny 10 kwietnia 2014

Warszawa czeka na nowe wiaty koncesyjne

Zintegrowany transport

Warszawa czeka na nowe wiaty koncesyjne

wu, transport-publiczny.pl 12 czerwca 2014

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5