NUMER 09/2022
NUMER 09/2022
Temat numeru:
Innotrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Przebudują perony na linii Warszawa - Grodzisk. Będzie kapać na głowę

| jm, Rynek Kolejowy 11.04.2013 87

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2013-04-11 11:14:25 Autor: Ave Ja
---.smolna.pw.edu.pl
Podstawowe pytanie: po co to? Czy ktoś narzekał że złe wiaty były, to teraz będą gorsze? Oni to specjalnie robią?
2013-04-11 11:18:32 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
to jest modernizacja w stylu PLK (wg mnie numer jeden, jeśli chodzi o estetykę modernizacji w całej UE). to i tak jest duuużo lepiej niż np. w Dębicy, gdzie kiedyś były małe wiaty, ale w ramach modernizacji za miliardy zamieniono je na przystanek komunikacji miejskiej
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/549055_635504359810056_110973361_n.jpg
takie coś to tylko PLK jest w stanie wymyślić
2013-04-11 11:20:57 Autor: Rybniczanin
---.internetdsl.tpnet.pl
No to skoro już na tym etapie wiadomo, że wiata będzie ZA KRÓTKA to czemu żaden idiota który bierze ciężkie pieniądze za projekty, ani żaden wtórujący mu nadzorca nie wydłuży wiaty, przesunie jej, lub cokolwiek innego rozsądnego?? Niech tym krajem przestaną w końcu rządzić kretyni. Wystarczy trochę pomyślec.
2013-04-11 11:23:36 Autor: KC
---.205.233.174
Tak tez zrobili w Gdyni Głównej Osobowej!
2013-04-11 11:24:15 Autor: KC
---.205.233.174
Tak tez zrobili w Gdyni Głównej Osobowej!
2013-04-11 11:24:34 Autor: KC
---.205.233.174
Tak tez zrobili w Gdyni Głównej Osobowej!
2013-04-11 11:24:50 Autor: KC
---.205.233.174
Tak tez zrobili w Gdyni Głównej Osobowej!
2013-04-11 11:25:10 Autor: KC
---.205.233.174
Tak tez zrobili w Gdyni Głównej Osobowej!
2013-04-11 11:31:33 Autor: M
---.tktelekom.pl
Ale wg dokumentacji przetargowej jest korekta wcześniejszych planów: zamiast takich wiat przewiduje się remont wiat z lat 30-tych...
2013-04-11 11:39:08 Autor: Bambaataa
---.29.248.98
Bez sensu... Dlaczego zamiast wyremontować i odświeżyć istniejące obiekty na peronach PLK chce wprowadzić jakiś nowoczesny szajs?
Mam nadzieję, że Wojewoda Mazowiecki znowu pokaże PLK środkowy palec odnośnie ich pomysłów.
2013-04-11 11:56:53 Autor: skml
---.transport.gov.pl
Po co straszyć, jak wiadomo, że ostatecznie przystanków wiedenki nie dotkną (chyba, że chcą kolejny projekt mieć w koszu).
2013-04-11 12:07:22 Autor: krzysztof rytel
---.warszawa.vectranet.pl

krzysztof rytel
To nieaktualne. W specyfikacji na wybór projektanta jest zapis, że istniejące wiaty międzywojenne maja zostać zachowane.
2013-04-11 12:10:00 Autor: krzysztof rytel
---.warszawa.vectranet.pl

krzysztof rytel
Co nie zmienia faktu, że w specyfikacji nie określono żandych wymagań co do architekltury poza tym, że mają być zachowane wiaty przedwojenne, a nowe mają do nich nawiązywać. Wśród 15 wymaganych w zespole projektowym specjalistów z różnych branż nie znalazł się architekt
2013-04-11 12:27:08 Autor: R. W. OP.
---.warszawa.vectranet.pl
Ĺťeby tylko wzdłuż krawędzi peronowych nie wstawili ekranów dźwiękoszczelnych bo nic nie będzie słychać i skąd wtedy wiedzieć, że nadjeżdża pociąg.
2013-04-11 13:52:15 Autor: Stary Zbój
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na Miłość Boską!!!! Co na to konserwator? Przecież to piękny zabytek
2013-04-11 17:48:43 Autor: mcls
---.sta.asta-net.com.pl
\"Jeśli chodzi o małą architekturę, to ławki i kosze na śmieci również mają zostać wykonane ze stali nierdzewnej.\"

Nie polecam takich ławek. Zrobili je na dworcu autobusowym w Wałczu, postały może z miesiąc lub dwa, a potem ktoś zaczął wykradać metalowe pręty z ławek. Wykradali i wykradali, aż w końcu PKS usunął tę ławkę i teraz nic nie ma (może ją jeszcze przywrócą, nie wiem, ale to wydaje się być wątpliwe)...
Jeśli na dworcach kolejowych poustawiają takie ławki, to nie wróżę im dobrze. Szczególnie, że już stojące na peronach tablice są pomazane i chwieją się, więc co dopiero może być z tymi ławkami i koszami...
2013-04-13 00:27:56 Autor: gc. i-tyle
---.ptim.net.pl
Ruszam codziennie z Pruszkowa i...... mam dość tych wiat, nie dlatego że są \"ciężkie\" i zabierają przestrzeń na peronie, może dlatego że są w tragicznym stanie. 74 warstwy kolejnych farb emulsyjnych które pięknie odpadają jedna po drugiej, 56 warstw farby olejnej która pokryła płytki na ścinach. syf, syf i jeszcze raz syf. A może zamiast rozwalić to co jest i wystawiać ludzi na kilkumiesięczną udrękę związana z uciążliwością remontu po prostu go dokładnie UMYĆ!!!! będzie taniej i szybciej. Na peronie brak sensownego oświetlenia, praktycznie brak ławek i koszy na śmieci(są trzy-czasem to mało dla kliku setek ludzi którzy jednocześnie czekają na opóźniony pociąg) a śmieci na tory.... bo kosze dwa!, ale zawsze przepełnione.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 09/2022
NUMER 09/2022
Oddajemy w Państwa ręce wyjątkowy, dwujęzyczny numer "Rynku Kolejowego" przygotowany na targi Innotrans 2022. Warto przeczytać rozmowy z prezesami PKP SA, PKP PLK, UTK, Pesy, Siemens Mobility, Kolei Śląskich... oprócz tego piszemy o stanie bezpieczeństwa na kolei w Polsce i Europie, słynnym bilecie za 9 euro w Niemczech i o obiecującym kierunku ekspansji dla polskich firm z branży kolejowej. Zapraszamy do lektury! 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5