NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Protest przeciwko likwidacji połączeń na Opolszczyźnie

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 24.06.2015 199

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-06-24 14:13:44 Autor: miś uszatek
---.poz1.cyber-cafe.pl
Dopuki w tym województwie niepodzielnie będą panowały Patologie Regionalne to nie ma żadnej nadziei na normalność. Czas znaleźć innego przewoźnika!
2015-06-24 15:01:53 Autor: rex
---.dynamic.gprs.plus.pl
Na pewno czas ogłosić uczciwy przetarg na 5 lat. Jeżeli PR za potężne pieniądze nie jest w stanie zrealizować takiej oferty jaką życzy sobie Urząd, to trzeba przynajmniej spróbować dowiedzieć się na wolnym rynku ile inni chcą za taką usługę.
2015-06-24 15:43:46 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
Wywalić ZZ na bruk, to starczy na pociągi.
Za czasów Reichu żadnych ZZ tam nie było i kolej była gut! ;)
2015-06-24 16:22:01 Autor: huciński ...
---.dynamic.chello.pl
Przykre, ale reszta pasażerów zostanie przegoniona na drogi, na A$4, gdzie zostaną "wydutkani" z kieszeni. Jeszcze więcej korków, jeszcze więcej samochodów, przekleństw, agresji wśród kierowców, kolizji i wypadków.
Dla tych co nie mają samochodów, nędzna podróż auto(busem), w ciasnocie, pocie czoła, czasem z niebezpiecznymi przygodami, jak choćby:

http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/3912069,lopoń-pozar-autobusu-...

Dzięki Bogu nic się nikomu nie stało.
Kiedy skończy się to zmuszanie ludzi do transportu drogowego, wbrew ich woli ?
2015-06-24 16:54:11 Autor: wss5
---.p2.InterArena.pl
Głupoty piszesz. Ty jesteś patologią. Arriva wcale nie robi nic taniej i takie gdybanie jest podjudzaniem. Prawda jest taka, że nie ma kasy naw wiele dziedzin, w tym na kolej.
Nie trzeba siać nienawiści.
2015-06-24 17:08:59 Autor: wasiu
---.man.tk-internet.pl
Kołderka jest za krótka - damy więcej na kolej, to zabierzemy nauczycielom i znów będą protesty...
Dziwne, że mimo iż do wyborów parlamentarnych pozostało niewiele czasu żadna z partii tak naprawdę nie chce pochylić się nad problemem firmy Przewozy Regionalne i ogólnie nad problemem transportu na prowincji, z dala od p.i.e.r.d.o.l.i.n.o. i dworców wyremontowanych za setki melonów ojro. Smutne to, że z perspektywy Warszawy nie widać takich miejscowości jak Nysa, Kluczbork czy Prudnik. No chyba, że Szydłobus jakimś cudem tam zabłądzi.
2015-06-24 17:11:02 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Kluczbork - Opole i Strzelce - Opole alternatywa jest. Kluczbork - Wołczyn też. Z Kluczborka są 3 PKSy dziennie do Wrocławia. Faktycznie mało. Kluczbork - Byczyna są PKSy, dalej do Kępna 1 dziennie.
2015-06-24 17:12:21 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Nysa - Grodków i Grodków - Brzeg są busy i PKSy. Wieluń - TG to totalne opłotki woj. opolskiego. Nysa - Prudnik są PKSy.
2015-06-24 17:13:13 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
@ huciński - o ile wzrosła liczba zabitych na drogach w ciągu ostatnich 20 lat ?
2015-06-24 17:18:08 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
@ huciński - zmuszanie ludzi do transportu drogowego spowodowało spadek o 50% liczby zabitych na drogach w ciągu ostatnich 20 lat.

Ty jako rasowy mikol żyjesz w przekonaniu że dziś ginie na drogach więcej ludzi niż kiedyś gdy była kolej. To nieprawda, ale do ciebie to nie dociera, nadal powtarzasz absurdalne teksty o wzroście ilości zabitych na drogach.
2015-06-24 17:19:21 Autor: Pablo b4
---.adsl.inetia.pl
W swoich komentarzach jesteście sto lat za murzynami. O godz.10:00 odbyła się konferencja prasowa marszałka Kostusia, który ogłosił, że podpisuje umowę na 5 lat z dofinansowaniem na obecnym poziomie, więc żadnych cięć połączeń nie będzie.Poza marszałkiem Dolnego Śląska , wszyscy pozostali marszałkowie podpiszą jutro takie same umowy, a więc rusza program restrukturyzacji PR. Przykro, że taki "zacny" portal nic o tym nie wie.Chyba że nikt już RK o ważnych sprawach nie informuje.
2015-06-24 17:23:40 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
@ wasiu - trudno żeby w kraju gdzie 90% ludzi nie korzysta z kolei pasażerskiej politycy się zajmowali koleją.

Natomiast 100% ludzi korzysta z dróg - dlatego to jest temat dla polityków.
2015-06-24 18:28:56 Autor: Kflik2
---.centertel.pl
Na czym w ogóle mają polegać oszczędności wynikłe z likwidacji połączeń? Jak PLK zmniejszy swoje koszty?
Na czym zaoszczedzi PR? Będą zwolnienia? W tym administracja? Będzie można utrzymywać mniej taboru?
2015-06-24 18:30:18 Autor: Kflik2
---.centertel.pl
Dlaczego pkp ic daje się tyle ile potrzebują a PR nie można?
2015-06-24 20:57:31 Autor: huciński...
---.dynamic.chello.pl
@ aron mędrzec parczewski

W którym miejscu napisałem, że dzisiaj ginie na drogach więcej osób niż 20 lat temu ?
2015-06-24 21:01:17 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
tu

"Przykre, ale reszta pasażerów zostanie przegoniona na drogi, na A$4, gdzie zostaną "wydutkani" z kieszeni. Jeszcze więcej korków, jeszcze więcej samochodów, przekleństw, agresji wśród kierowców, kolizji i wypadków."
2015-06-24 21:15:31 Autor: huciński...
---.dynamic.chello.pl
@ aron...

Sądzisz że kolizja/wypadek/niebezpieczne zdarzenie drogowe, to w każdym przypadku ofiary śmiertelne ?
2015-06-24 21:30:43 Autor: lek
---.dynamic.gprs.plus.pl
To województwo nie powinno nigdy powstać. Co sprawia brak kasy na stworzenie własnej spółki przewozowej. Taka jest przyczyna. Brak kasy i potencjału tak małego regionu zwanego województwem opolskim.
2015-06-24 21:40:07 Autor: ben
---.dynamic.gprs.plus.pl
Gdyby tzw. województwo opolskie było czięścią śląskiego i dolnośląskiego problemu by nie było i skomunikowanie z innymi przewoźnikyami byłoby lepsze. Tak mały region nie ma żadnych szans nie tylko jeśli chodzi o kolej. Lokalni patrioci niech protestują ale kasy nie znajdą.
2015-06-24 21:49:02 Autor: Kflik
---.silesialan.eu
BTW, Opole: Jedna z historycznych stolic Górnego Śląska.
2015-06-24 21:56:21 Autor: wasiu
---.man.tk-internet.pl
@ Aron
Nawet jeżeli jest to 10% to i tak wychodzi circa 4 mln osób, a to dosyć sporo, zważywszy na potencjalną grupę wyborców. Podejrzewam, że rowerami jeździ jeszcze mniej ludzi, a mimo to politycy szeroko zajmują się cyklistami. Z resztą w przypadku dobrze ułożonej komunikacji zbiorowej ludzie są w stanie porzucić blachosmrody.

@ Ben
Myślisz, że naprawdę Brzeg, Nysa czy Namysłów stałyby się krainą mlekiem i miodem płynącą, gdyby podczepić je pod Wrocław? Na stosunkowo niewielkiej Opolszczyźnie miasta te są liczącymi się graczami, na Śląsku Dolnym będą jednymi z wielu przeciętnych.
2015-06-24 23:22:17 Autor: Jedność Górnego Śląska
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trzeba po prostu dokończyć reformę adm. i połączyć woj. śląskie z opolskim tworząc jedno górnośląskie, z dwiema stolicami.
2015-06-24 23:47:13 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Niech marszałek ogłosi przetarg. Arriva właśnie protestuje więc mogą tam jeździć jak PR nie chce.
2015-06-25 05:48:43 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
@ wasiu - no tak masz te 4 mln osób, ale z dróg korzysta 40 mln osób. I jak polityk wyjdzie i powie - szanowni wyborcy, przestajemy inwestować w drogi, niech będą w nich dziury jak w PRLu i inwestujemy w kolej, to jak myślisz czy ludzie będą na niego głosować?
2015-06-25 05:51:53 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
@ huciński - nie uważam że każdy wypadek = śmierć. Natomiast właśnie dzięki temu że porzucono PRLowską politykę inwestowania w kolej zamiast w drogi mamy obecnie do czynienia ze spadkiem liczby zabitych na drogach.

W PRLu po prostu nie zauważano, że nie każdy mieszka przy stacji kolejowej. Podobnie myślą dziś niektórzy mikole.

Ty mieszkasz w Krakowie i masz dworzec kolejowy niedaleko swojego domu. Jednak np. w woj. małopolskim są tysiące wsi w których mieszka pewnie z milion ludzi jak nie więcej gdzie stacji kolejowej nie ma i nigdy nie było. Ty chciałbyś tych ludzi pozbawić dróg i busów w imię inwestycji w kolej.
2015-06-25 07:22:23 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@wasiu & jedność górnego śląska
Przecie zmiana granic województw nie wpływa na (niedo)rozwój regionów i miast. Województwa i powiaty należy zlikwidować a nie zmienIać!
@wasiu
Obstawiam, że rowerami w Polszy latem jeździ więcej osób niż pociągami.
2015-06-25 08:38:12 Autor: wasiu
---.static.korbank.pl
@ Stefan

Niestety, mentalność władz w Polsce jest bardziej afrykańska niż europejska - stolica kraju/województwa/powiatu/gminy ciągnie jak najwięcej do siebie przez co cierpi prowincja. Dlatego bardzo podobały mi się pod tym kątem np. przedwojenne Niemcy, gdzie starano się aby pewien standard był zachowany zarówno w Berlinie jak i najdalszym zakątku Prus Wschodnich. Wciąż jednak nie rozumiem, na jakiej podstawie stwierdza się, że Wrocław będzie lepiej dbał o Brzeg, Nysę i Namysłów niż dba o nie Opole?

@ Aron

Jest coś takiego jak idea zrównoważonego rozwoju, poczytaj sobie o tym, bo gości ona na ustach samorządowców od prawa do lewa. Już od gierkowskiego peerelu kolej, zwłaszcza lokalna i regionalna była traktowana po macoszemu kosztem linii magistralnych i dróg. A ludzie w wielu miejscach korzystają z busów tylko dlatego, że zabrano im kolej. Ja mam na te twoje busy serdecznie w.y.j.e.b.a.n.e., bo wiem czego się mogę po nich spodziewać, wbrew twojej propagandzie.
2015-06-25 08:39:52 Autor: EU07-106
---.free.aero2.net.pl
@aron
a wdług cibie to pewni każdy miszka 100 m od busza, a pwnie z 10% to nawt w buszi
2015-06-25 08:56:49 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
@ wasiu - czy Czechy to Afryka? Praga ma 1,2 mln mieszkańców a Czechy 10 mln mieszkańców - prawie 4 razy mniej niż POlska.
2015-06-25 08:57:53 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
@ wasiu - co to znaczy "zrównoważony rozwój"? Dziurawe i wąskie drogi?

Gdyby dziś zabrać kasę z dróg i dać kolejarzom to mielibyśmy ogromny wzrost liczby zabitych na drogach, bo w Polsce NIE KAŻDY MIESZKA PRZY STACJI KOLEJOWEJ.
2015-06-25 08:58:46 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
@ wasiu - nie przesadzaj. W Warszawie są Koleje Mazowieckie, dotowane przez urząd marszałkowski, a przecież w Warszawie nie brak też busów. ,
2015-06-25 09:00:12 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
@ wasiu - a czy masz też wyj.... na ludzi którzy mieszkają daleko od stacji kolejowej?

Chcesz żeby oni mieli dziurawe drogi, bo ty potrzebujesz kasy na kolej?

Chodzi o to że POlitycy nie mogą mieć wyj... na ludzi którzy mieszkają daleko od stacji kolejowej, bo to prawie połowa Polaków. Dlatego inwestują w drogi.
2015-06-25 09:01:11 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
@ EU07 - w woj. lubelskim busy docierają do bardzo wielu miasteczek i wsi gdzie nie ma kolei ( i nigdy nie było).
2015-06-25 09:02:44 Autor: EU07-106
---.free.aero2.net.pl
@aron
skoro za komuny były dziurawe drogi to czemu do każdej wichry było 6-12 kursów pks? a teraz drogi wyremontowane a do wielu miejscowości nie jeździ nic, nawet busz??
2015-06-25 09:05:59 Autor: EU07-106
---.free.aero2.net.pl
@aron
do większości , gdzie kiedyś docierał pks teraz ani śladu po buszie mimo wyremontowanych dróg
2015-06-25 09:12:27 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Za komuny było więcej kursów PKS, bo 1. nie było busów 2. prawie nikt na wsi nie miał samochodu.

Dziś drogi wyremontowane i jeżdżą po nich busy, golfy i Audi 80, a Autosany i Jelcze na szczęście są w mniejszości.
2015-06-25 09:13:27 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Ale za komuny do setek wsi nie było nawet asfaltu, a co mówić o PKSie. Dziś przynajmniej każda wieś ma asfalt - bo zabrano kasę kolejarzom i dano wójtom na budowę dróg.
2015-06-25 09:16:58 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Kiedyś do pracy ze wsi do miast ludzie jeździli PKSem, bo nie mieli samochodów. A furmanką było trochę długo.

Dziś do pracy ludzie ze wsi do miast jeżdżą samochodami, a PKSem jeżdżą dzieci do szkoły i babcie do lekarza czy na targ. I tutaj 2 kursy dziennie starczy. Natomiast większe wsie - te gminne mają jednak więcej połączeń np. Jabłoń, Siemień, Uścimów itp.
2015-06-25 09:40:34 Autor: EU07-106
---.free.aero2.net.pl
@ aron
pewnie pitz ma zestawienie wiosek powiatu partaczwskiego i aktualne rozkłady jazdy wszystkich przwoźników - łącznie z aronbuszami, które jak się domyślam tam rzondzom:))
tak i babcia 70 letnia posuwa w golfie tdi:))
dwa kursy na dzień od pn-pt to dla ciebie jest wystarczająca oferta?? do kiedy takie radykalne zmiany w mentalności?? i dlatego zamiast w każdej zagrodzie zamiast jednego 3-4 letniego samochodu są po 2-3 piętnastoletnie audi lub golfy od helmuta kupione w cenie złomu, które co drugi dzień są uzdrawianie u wuja henia w stodole. No ale skoro dla ciebie miarą bogactwa jest ilość czterech kółek w zagrodzie...:)
p.s. czy pitz prowadzi własne śledztwo na temat napadu na busza w ostatnich dniach??:) swoją drogą nie za wilu pasażerów w buszie na jednej z głównych linii...
al jaki transport taki i napad...:)
2015-06-25 09:43:41 Autor: EU07-106
---.free.aero2.net.pl
jakbyś nie znał sprawy:)

http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724,18218446,Napad_na_busa__Wsiedli__prysneli_w_kierowce_gazem.html
2015-06-25 09:59:29 Autor: huciński...
---.dynamic.chello.pl
@ aron mędrzec parczewski

Ja też nie mieszkam przy dworcu. Do KGO mam 20 minut jazdy autobusem i 25 minut jazdy tramwajem.

Aron, a dlaczego nic nie piszesz na "infobusie", tam są ci co uwielbiają tego rodzaju środki transportu publicznego, jak Ty, m.in. najbardziej znany w Polsce anty - tramwajarz, który chciałby niemal wszystko co na szynach zastąpić ogumionymi pojazdami, bo w jego teorii, pojazdy szynowe, zwłaszcza tramwaje, przyczyniają się do zanieczyszczenia powietrza.

Na pewno znaleźlibyście wspólny język.
2015-06-25 10:04:54 Autor: sn61
---.162.14.61
Płatni hejterzy a zarazem aPOlogeci obecnej władzy jak widać nie próżnują. Każde łotrostwo zawiną w złotko. Niektórym nie mieści się w głowie to że można mieć prawko i samochód a jednocześnie chcieć korzystać z komunikacji publicznej... Taak taak, na pewno dewastacja sieci kolejowej i wypędzenie z pociągów ponad 20 mln pasażerów pozytywnie wpłynęło na liczbę wypadków... Ręce opadają.
2015-06-25 16:53:13 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
@ huciński - właśnie mieszkasz przy dworcu.

Porównaj teraz swoją sytuację z sytuacją np. mieszkańca Szczawnicy, któremu proponujesz dziurawe drogi. Gdzie on ma puciong?
2015-06-25 16:55:13 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
@EP 07 - ale to nie tak, że kiedyś były w zagrodach samochody nówki z salonu a teraz złomy od Helmuta.

Kiedyś były furmanki ( tak 20 lat temu), więc ludzie jeździli PKSem albo koleją. Teraz jak są golfy to nikt sobie głowy PKSem czy koleją nie zawraca, stąd mniej kursów.

Natomiast to jest właśnie patologia, że dofinansowuje się puciongi między miastami zamiast właśnie kursów PKSów na wieś.
2015-06-25 16:57:04 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
@ huciński - trombaje przede wszystkim są niepraktyczne, bo jak jeden się zepsuje to za nim stoi rządek. Tu nawet troljebus ma przewagę, bo jak jeden się zepsuje to następne go ominą. A bus to już w ogóle super, bo jak się zepsuje, to go można zepchnąć na trawnik i nawet nie blokuje pasa ruchu.

Rozumiem jeszcze trombaje typu pestka poznańska, ale trombaj w Gliwicach? Po co?
2015-06-25 16:59:39 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
SN61 - takie są fakty.

20 lat temu na polskich drogach ginęło 7 tys. osób rocznie. W 2014 roku po wypędzeniu milionów pasażerów z kolei zginęło na drogach 3,5 tys. osób .

Logicznie powinno być na odwrót. Ale tak jest jak napisałem. Możesz zadzwonić na policję i się spytać jak nie wierzysz.

Po prostu za komuny inwestowano w kolej zamiast w drogi. Efekt był taki, że jeździły przysłowiowe Suki + potrójne Bipy, ale za to na wsiach np. nie było chodników przy drogach, bo kasa poszła na kolej. I ludzie tam właśnie ginęli, bo przecież mało kto mieszka przy samej stacji, nawet na puciong trzeba trochę dojść.
2015-06-25 22:54:34 Autor: EU07-106
---.free.aero2.net.pl
@aron
zmień teorię i zacznij wklejać coś innego
pitz pewnie ma statystyki zabitych z podziałem na pieszych furmanów, rowerzystów, itd. Kiedyś proponowałem - wsiądź do malucha czy syrenki i walnij w drzewo przy 50 km/h, a potem powtórz to samo w golfie od helmuta tylko moż zmień kolejność, bo nie będzie co porównywać:))
Czyli jak całkowicie zlikwiduje się kolej pasażerską to liczba zabitych na drogach bedzię równa zeru?? wow:)) t
Jaki procent wsi obecnie posiada chodniki??
A nie jest patologią finansowani krusu na którym ślizga się busziarz?? Technika i nauka idzie do przodu (pewnie ciężko to dostrzec z twojego grajdołu) - np. porównaj sobie średnią długość życia 30 lat temu i teraz czy umieralność wśród noworodków
Widzisz - za komuny chłop ze wsi mógł pojechać pks w niedzielę na odpust do parczewa, legalnie napić się piwka i spokojnie wrócić do zagrody. a dziś pojedzie pochwalić się golfem od helmuta w cni złomu:)
2015-06-26 06:10:42 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
@ EU07 - to co proponujesz? Kasa na kolej, a w drogach niech będą dziury jak za komuny? Wtedy będzie lepiej?

Nigdy ilość zabitych na drogach nie będzie równa zeru - czy to oznacza że trzeba przestać remontować drogi?

Jaki procent wsi posiada obecnie chodniki - no pewnie kilka razy więcej niż 20 lat temu. Te chodniki powstały z kasy którą zabrano kolejarzom - i dobrze bo dzięki tym chodnikom dużo ludzi żyje.

Za komuny chłop ze wsi mógł sobie pojechać do Parczewa napić się piwa PKSem - a teraz sklep jest w każdej wsi nie trzeba jeździć do Parczewa napić się piwa.
2015-06-26 06:17:06 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
@ eu07 - to maluch i syrenka były bezpieczniejsze niż golf od Helmuta? Ciekawe dlaczego w takim razie spadła liczba zabitych na drogach.
2015-06-26 09:11:44 Autor: EU07-106
---.free.aero2.net.pl
jednak grajdół przysłania ci widok na świat - skoro dla ciebie wystarczającą rozrywką jest picie piwa pod wiejskim sklepem
2015-06-26 10:01:23 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
OK ja szanuję to że dla ciebie rozrywką jest jeżdżenie puciongiem, ale nie wszyscy to lubią.
2015-06-26 14:20:42 Autor: EU07-106
---.free.aero2.net.pl
ja też szanuję, ze dla ciebie rozrywką jest jeżdzenie buszem, ale tego nikt nie lubi
poza buszami masz innego konika??
2015-07-06 00:31:47 Autor: damiankapinos
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak podało Radio Opole na pracę zarządu Przewozów Regionalnych w Warszawie Opolskie będzie płacić 2 mln 200 tysięcy złotych - rocznie. Pieniądze trafią m.in. na pensje prezesów. Więc policzmy 13 województw, które przystąpiły do planu restrukturyzacji Przewozów Regionalnych x 2 mln 200 tys. = 28 mln 600 tys. Ile za to połączeń można stworzyć? Mnóstwo!

"aron mędrzec parczewsk napisał/a: Nysa - Grodków i Grodków - Brzeg są busy i PKSy. Wieluń - TG to totalne opłotki woj.
opolskiego. Nysa - Prudnik są PKSy."

- Widać, że nie znasz topografii i rynku w danym regionie. Otóż z Nysy busy prywatnych przewoźników, jak i PKS-y jeżdżą tylko do Wrocławia, głównie autostradą. Z Grodkowa do Brzegu nie kursują żadni prywatni przewoźnicy, a kursy brzeskiego PKS-u odbywają się jedynie w dni robocze i nie są dopasowane do potrzeb podróżnych, ponadto bilety są o 50% droższe od biletów na pociąg.

"Pablo b4 napisał/a: W swoich komentarzach jesteście sto lat za murzynami. O godz.10:00 odbyła się konferencja prasowa
marszałka Kostusia, który ogłosił, że podpisuje umowę na 5 lat z dofinansowaniem na obecnym
poziomie, więc żadnych cięć połączeń nie będzie.Poza marszałkiem Dolnego Śląska , wszyscy
pozostali marszałkowie podpiszą jutro takie same umowy, a więc rusza program restrukturyzacji PR.
Przykro, że taki "zacny" portal nic o tym nie wie.Chyba że nikt już RK o ważnych sprawach nie
informuje."

- Jak widać to Ty chyba jesteś słabo poinformowany. Informując w swoim komentarzu wprowadzasz w błąd ludzi. Kostuś zapowiedział, że cięcia jednak będą i są nieuniknione. Praca eksploatacyjna zmniejszy się z 3,2 do 2,85 mln pockm.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5