NUMER 08-09/2020
NUMER 08-09/2020
Temat numeru:
IV pakiet kolejowy
szukaj
Śledź nas:

Producent mundurów kolejowych szyje maseczki dla kolejarzy

| JM/lm, Rynek Kolejowy/Fundacja Grupy PKP 26.03.2020 1015

Producent mundurów kolejowych szyje maseczki dla kolejarzy
Fot. Fundacja Grupy PKP
Producent mundurów kolejowych szyje maseczki dla kolejarzy
Producent mundurów kolejowych szyje maseczki dla kolejarzy
Bydgoska firma Modus, na co dzień zajmująca się szyciem mundurów, rozpoczęła produkcję maseczek ochronnych. Zostaną nieodpłatnie przekazane Fundacji Grupy PKP, która rozdzieli je między pracowników PKP Cargo, PKP SKM oraz przekaże Związkowi Zawodowemu Dyżurnych Ruchu.
Oprócz pracowników z Grupy PKP maseczki ochronne otrzymają także wolontariusze, którzy pomagają kolejarzom przebywającym na kwarantannie. Szyte przez Modus maseczki ochronne to produkty jednorazowego użytku. Zostaną przekazane całkowicie bezpłatnie i mają posłużyć kolejarzom, którzy pozostają na służbie i są narażeni na potencjalny kontakt z wirusem.

Marek Ulewicz, prezes zarządu firmy Modus, zadeklarował, że w miarę możliwości produkcyjnych, udostępni maseczki kolejnym podmiotom kolejowym, które się do niego zgłoszą. Wcześniej maseczki trafiły również do Wojewódzkiego Sztabu Antykryzysowego, Wojsk Obrony Terytorialnej i szpitali w Bydgoszczy.

– Wszyscy znaleźliśmy się w trudnej i nietypowej sytuacji. Podczas panującej pandemii COVID-19 zadaniem Fundacji Grupy PKP jest wsparcie kolejarzy, m.in. poprzez przekazanie im środków ochrony osobistej, które pozwolą bezpiecznie odbywać służbę na rzecz pasażerów. Dziękuję firmie Modus za podjęcie wyzwania i zmobilizowanie całej załogi, która włączyła się w przygotowanie maseczek. Dzięki nim kolejarze pozostający na służbie będą bardziej bezpieczni – mówi Katarzyna Kucharek, prezes zarządu Fundacji Grupy PKP.

Modus to firma, która od ponad 70 lat jest producentem mundurów, garniturów i odzieży korporacyjnej. Jest jedną z największych firm tego typu w Polsce. Rocznie produkuje ok. 60 tys. par spodni i 50 tys. marynarek. Swoje wyroby firma dostarcza do setki instytucji w Polsce i eksportuje je do ponad 15 państw na całym świecie. Mundury dostarcza m.in. do spółek PKP PLK, PKP Cargo, Kolei Mazowieckich czy Przewozów Regionalnych.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (44649)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Polska (44649)

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 08-09/2020
NUMER 08-09/2020
W najnowszym raporcie przyglądamysię bieżącej sytuacji związanej z otwartym dostępem do torów, prezentujemy uwagi Railway Business Forum do projektu nowelizacji ustawy o transporcie kolejowym. Były minister transportu, Tadeusz Syryjczyk, zastanawia się, czy IV pakiet kolejowy wprowadzi rewolucję na kolei, czy jednak będzie tylko zalążkiem umiarkowanych zmian.

Jak zawsze zachęcamy do czytania rozmów z osobami na co dzień związanymi ze środowiskiem kolejowym. Tym razem na nasze pytania odpowiadają – Artur Martyniuk, prezes Polregio, Cezary Mączka, członek zarządu i dyrektor zarządzania zasobami ludzkimi w Budimeksie, oraz Thomas Gratez, odpowiedzialny za szybką kolej w Siemens Mobility.

 Zachęcamy również do sięgnięcia do pozostałych artykułów, w tym m.in. tekstu Pawła Rydzyńskiego o pociągach nocnych, artykułu Witolda Urbanowicza podsumowującego status tramwaju na warszawski Gocław, czy materiału Kaspra Fiszera o potrzebie rozwoju połączeń kolejowych z Wielunia.

W dziale historia Włodzimierz Winek wprowadzi czytelników w tematykę pierwszych autobusów kolejowych.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5