NUMER 09/2022
NUMER 09/2022
Temat numeru:
Innotrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Prezes PKP PLK zrezygnował ze stanowiska

| jm, Rynek Kolejowy 14.12.2015 308

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-12-14 13:57:13 Autor: uff
---.static.ip.netia.com.pl
uff...
2015-12-14 13:57:47 Autor: Han_K
---.tktelekom.pl
Warszawa, dn. 14. grudnia 2015 roku
Koleżanki i Koledzy, Szanowni Państwo,
dziś, po około trzech latach zasiadania w zarządzie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A., składamy rezygnację z tych zaszczytnych funkcji. Dziękujemy wielu wspaniałym osobom, z którymi wspólnie zmienialiśmy jedną z największych spółek Skarbu Państwa, przeprowadzając ją przez okres wielu trudnych wyzwań. Jednocześnie, pragniemy zapewnić, że pomimo naszego odejścia, spółka w pełni sprawnie działa pod przewodnictwem Wiceprezesa Andrzeja Pawłowskiego, w ramach czteroosobowego zarządu.
Bardzo Wam wszystkim dziękujemy za zaufanie, profesjonalizm oraz wspólną ciężką pracę. Wiemy wszyscy, że PKP Polskie Linie Kolejowe to firma jedyna w swoim rodzaju. Trudna, z wieloma historycznymi wyzwaniami, a jednak z sukcesem zapewniająca bezpieczeństwo i ruch pociągów 24 godziny na dobę.
Uwierzcie nam, że dzisiejsze rozstanie jest wyjątkowo trudne, gdyż bardzo mocno zżyliśmy się z firmą zostawiając tu kawałek swojego życia, serca, nerwów, emocji i wielu przyjaciół.
Kończymy naszą misję w momencie, kiedy najistotniejsze cele tego roku - stojące przed zarządcą infrastruktury kolejowej - są odpowiednio zabezpieczone. Właśnie wprowadzony został z sukcesem nowy roczny rozkład jazdy – kluczowe wydarzenie dla wszystkich kolei w Europie. Jesteśmy także na finiszu wydatkowania środków unijnych perspektywy finansowej 2007-13 – po listopadzie osiągnęliśmy wskaźnik wykorzystania 97 procent, a obecnie, dzięki dużej akcji mobilizacyjnej i intensywnemu nadzorowi inwestycji, do spółki spływają faktury wykonawców, które pozwolą na wykorzystanie pełnej kwoty alokacji unijnych funduszy.
Dziś odchodzimy z zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych w poczuciu dobrze wykonanych wielu zadań, choć ze świadomością, iż pełna restrukturyzacja polskiej kolei wymaga jeszcze wielu lat konsekwentnych działań ze strony władz państwowych i spółek kolejowych. Moglibyśmy długo dyskutować, które problemy udało się rozwiązać, a które pozostają nierozwiązane. Wystarczy jednak zauważyć nowoczesny tabor wiozący zadowolonych pasażerów, poruszający się po zmodernizowanych torach, między czystymi, wyremontowanymi dworcami i peronami, aby mieć satysfakcję z zapoczątkowanej pozytywnej zmiany na polskiej kolei. Pozostawiamy Spółkę w dobrym stanie, po zamknięciu pewnego etapu kluczowych wyzwań.
Jednocześnie deklarujemy, że służymy wszelką pomocą zarówno Ministrowi Infrastruktury i Budownictwa, jak i naszym Koleżankom i Kolegom z PKP Polskich Linii Kolejowych.
Mówimy „do zobaczenia” gdyż wierzymy, że kiedyś przyjdzie nam się spotkać – choćby świętując kolejne sukcesy PKP PLK.
Andrzej Filip Wojciechowski
Karol Depczyński
2015-12-14 13:59:50 Autor: Pracownik plksa
---.play-internet.pl
Prawda, prawda!

"Koleżanki i Koledzy, Szanowni Państwo,

dziś, po około trzech latach zasiadania w zarządzie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A., składamy rezygnację z tych zaszczytnych funkcji. Dziękujemy wielu wspaniałym osobom, z którymi wspólnie zmienialiśmy jedną z największych spółek Skarbu Państwa, przeprowadzając ją przez okres wielu trudnych wyzwań. Jednocześnie, pragniemy zapewnić, że pomimo naszego odejścia, spółka w pełni sprawnie działa pod przewodnictwem Wiceprezesa Andrzeja Pawłowskiego, w ramach czteroosobowego zarządu.

Bardzo Wam wszystkim dziękujemy za zaufanie, profesjonalizm oraz wspólną ciężką pracę. Wiemy wszyscy, że PKP Polskie Linie Kolejowe to firma jedyna w swoim rodzaju. Trudna, z wieloma historycznymi wyzwaniami, a jednak z sukcesem zapewniająca bezpieczeństwo i ruch pociągów 24 godziny na dobę.

Uwierzcie nam, że dzisiejsze rozstanie jest wyjątkowo trudne, gdyż bardzo mocno zżyliśmy się z firmą zostawiając tu kawałek swojego życia, serca, nerwów, emocji i wielu przyjaciół.

Kończymy naszą misję w momencie, kiedy najistotniejsze cele tego roku - stojące przed zarządcą infrastruktury kolejowej - są odpowiednio zabezpieczone. Właśnie wprowadzony został z sukcesem nowy roczny rozkład jazdy – kluczowe wydarzenie dla wszystkich kolei w Europie. Jesteśmy także na finiszu wydatkowania środków unijnych perspektywy finansowej 2007-13 – po listopadzie osiągnęliśmy wskaźnik wykorzystania 97 procent, a obecnie, dzięki dużej akcji mobilizacyjnej i intensywnemu nadzorowi inwestycji, do spółki spływają faktury wykonawców, które pozwolą na wykorzystanie pełnej kwoty alokacji unijnych funduszy.

Dziś odchodzimy z zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych w poczuciu dobrze wykonanych wielu zadań, choć ze świadomością, iż pełna restrukturyzacja polskiej kolei wymaga jeszcze wielu lat konsekwentnych działań ze strony władz państwowych i spółek kolejowych. Moglibyśmy długo dyskutować, które problemy udało się rozwiązać, a które pozostają nierozwiązane. Wystarczy jednak zauważyć nowoczesny tabor wiozący zadowolonych pasażerów, poruszający się po zmodernizowanych torach, między czystymi, wyremontowanymi dworcami i peronami, aby mieć satysfakcję z zapoczątkowanej pozytywnej zmiany na polskiej kolei. Pozostawiamy Spółkę w dobrym stanie, po zamknięciu pewnego etapu kluczowych wyzwań.

Jednocześnie deklarujemy, że służymy wszelką pomocą zarówno Ministrowi Infrastruktury i Budownictwa, jak i naszym Koleżankom i Kolegom z PKP Polskich Linii Kolejowych.

Mówimy „do zobaczenia” gdyż wierzymy, że kiedyś przyjdzie nam się spotkać – choćby świętując kolejne sukcesy PKP PLK.

Andrzej Filip Wojciechowski
Karol Depczyński"
2015-12-14 14:07:02 Autor: gość 26
---.centertel.pl
Cóż za nerwowe ruchy, skąd ta nagła ucieczka?
2015-12-14 14:10:15 Autor: /// Goral \\\
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ gość 26

Są 2 główne możliwości:
1. wchodzący w życie od 1 stycznia "podatek prezesowski",
2. brak ochoty na firmowanie grajdoła, w jaki za czas jakiś wpędzi nas wszystkich Jarek i ekipa dążąca do permanentnej zemsty na wszystkich, którzy nie myślą tak jak prezes.
2015-12-14 14:13:44 Autor: SP45-116
---.dynamic-ww-3.vectranet.pl
Naczelnik państwa powiedział coś nie dawno o rozliczaniu. Chyba prezes zastosował strategię RWD.
2015-12-14 14:17:23 Autor: LOL
---.adsl.inetia.pl
Pomyślmy, na pewno nie chodzi o PODATEK OD ODPRAW..!!!! hahah i żal
2015-12-14 14:31:38 Autor: xx
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A prezio IC Jacuś Leonkiewicz na co czeka? Nie ma honoru, żeby samemu podać się do dymisji? Czeka chłopak, aż go odwołają? No to się doczeka, już niedługo.
2015-12-14 14:32:03 Autor: miotła
---.adsl.inetia.pl
Czekamy na dymisje panów Pasikowskiego, Kroskowskiego i Liszewskiego. Szczególnie mile jest widziane odejście tego ostatniego pana.
2015-12-14 14:39:29 Autor: zadowolony
---.centertel.pl
Panowie żal żal żal, pokazaliście na co was stać i bardzo dobrze że w końcu schodzicie sceny. Ważna informacja, bo o tym napewno zapomnieliście podczas swoich rządów KARMA WRACA:)!
2015-12-14 14:44:35 Autor: \ Goral //
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na ten podatek byłby sposób, tylko trzeba chcieć. Zrzec się odprawy na rzecz jakiejś organizacji charytatywnej, ciekawe czy wtedy katolicko-komunistyczne państwo też będzie żądać od kogokolwiek zapłaty daniny, he, he, he; )

[Admin: zmoderowano]
2015-12-14 14:45:59 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
W odpowiedzi na post xx:
"A prezio IC Jacuś Leonkiewicz na co czeka? Nie ma honoru, żeby samemu podać się do dymisji? Czeka chłopak, aż go odwołają? No to się doczeka, już niedługo."
Oby nie, bo to jeden z najlepszych prezesów jakich do tej pory mogliśmy obserwować w IC. Widać, że facet ma pomysły i co najważniejsze je realizuje, a pasażerowie dzięki temu zyskują. Oby tak dalej. A nikt zdrowo myślący nie chce jakiegoś pisowskiego kolesia na jego miejsce, bo wiadomo że nastąpi ponowna stagnacja w IC.
2015-12-14 14:53:26 Autor: pasażer polski
---.dynamic.chello.pl
[Admin: zmoderowano] Jako miejsce idealnie pasuje linia Katowice - Kraków.
2015-12-14 14:53:51 Autor: Głos z USA.
---.56.10.62
No cóż, wraca komuna i idee Leninowskie. Każdy bedzie jednakowo zarabiał, wszyscy będą mieć jednakowe zarobki, renty i emerytury. To po co dzis być prezesem?.
2015-12-14 14:55:46 Autor: felczer
---.adsl.inetia.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-12-14 15:00:05 Autor: \\\ Goral ///
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ felczer

Ależ ja jak najbardziej popieram oderwanie, jak to piszesz, czerwonej hołoty od koryta. Czyli np. Bogusława Kowalskiego (już oderwali), Stanisława Piotrowicza (wciąż się trzyma u koryta), czy Macieja Łopińskiego (ten także).
2015-12-14 15:00:25 Autor: Głos z USA.
---.56.10.62
@Goral

Nie zapomnij ze te dzieci tych resortowych sie uczyły, kończyły szkoły, studia. Dzis maja dobre posady. Reszta chodziła na religie, dzis chodzą z krzyżami, bez wykształcenia.
2015-12-14 15:00:51 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Po wpadce z Chałupkami innego wyjścia nie miał.
2015-12-14 15:03:24 Autor: rhcp
---.centertel.pl
Stoję w Dulowej i jakoś nie widzę tych nowych torów, lśniących peronów i czystych dworców, nowych pociągów i zmodernizowanych pasażerów (czy jakoś tak). Czy linia 133 jest w zarządzaniu PLK czy może jakiegoś innego dziwnego tworu (Wąsaczexport?).
2015-12-14 15:05:55 Autor: // Goral \
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ felczer

A jak Ci jeszcze napiszę, że w sumie to mam nawet osobiste powody, by taką czerwoną hołotę, jak np. tego całego Piotrowicza (prokurator z czasów PRL, oskarżał opozycjonistę w stanie wojennym, za "dokonania" w PRLowskiej prokuraturze dostał Brązowy Krzyż Zasługi - a teraz jest świętą twarzą i jednym z frontmanów PiSu),[Admin: zmoderowano]
2015-12-14 15:06:18 Autor: psa
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Gierek
Na co Ty chłopie liczysz? Na cud? Wierzysz jeszcze w cuda, bo ja nie.
Ten człowiek jest z tej samej stajni, co Karnowski, Ciżkowicz, Purwin, Bator, Wojciechowski
Tak, że nie licz na to, że nowy Zarząd PKP go ocali.
2015-12-14 15:16:39 Autor: felczer
---.adsl.inetia.pl
@Goral

Sami widzisz, że z twoim zdrówkiem coś nie tak - obsesja maniakalno-depresyjna?
Nie znasz zasady, że kanaliami można się posługiwać, ale nie wolno się z nimi spoufalać?

@Głos z USA

Następny z antykościelną obsesją..... Epidemia jakaś. Niedługo będziesz chadzał z półksiężycem. A spróbuj odmówić....

Zapomniałeś tylko napisać, że te dzieci mogły się kształcić, bo ich dziadkowie i ojcowie wymordowali konkurencję.
2015-12-14 15:22:02 Autor: Synth
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko się władza zmieniła już wszyscy dają nogę. Ciekawe czemu? Mają jakieś obawy czy co? Tak wszyscy na raz?
Ciekawe czy jakby władze nadal sprawowała PO, to panowie też by poskładali wypowiedzenia?
Dla mnie taka sytuacja jest dziwna.
2015-12-14 15:26:51 Autor: xXx Goral xXx
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ felczer

Depresyjna raczej nie, choć maniakalna? Kto wie? Wszak nieraz chodzi mi po głowie siekiera i jej zastosowanie niekoniecznie do rąbania drewna ;) Albo jeszcze lepiej pilarka spalinowa, to to daje dopiero szybki efekt ;)
2015-12-14 15:57:13 Autor: czapla
---.dynamic.chello.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-12-14 16:03:52 Autor: 666iron
---.play-internet.pl
I prezes warsu tyz
2015-12-14 16:26:29 Autor: ktoś
---.147.246.94.ip4.artcom.pl
Były już prezesie ogromny sukces to E 30 na odcinku Katowice - Kraków teraz należy pokazać ile środków z perspektywy 2007 - 2013 zostało zabrane z pkp.
2015-12-14 16:33:18 Autor: zadowolony
---.centertel.pl
Panowie żal żal żal, pokazaliście na co was stać i bardzo dobrze że w końcu schodzicie sceny. Ważna informacja, bo o tym napewno zapomnieliście podczas swoich rządów KARMA WRACA:)!
2015-12-14 16:34:22 Autor: Głos z USA.
---.56.10.62
@felczer

W USA religii w szkołach nie ma i nikt nie chodzi z półksiężycem. Rządy, Prezydenci sie zmirniaja, a konstytucja USA ma ponad 230 lat.
2015-12-14 16:59:37 Autor: synowie mafii&córy koryntu
---.dynamic.chello.pl
Ostatnie błyskawiczne odejścia wszelkiej maści ''prezesów'' ze spółek grupy PKP, nie mają niestety nic wspólnego z hasłem ''trzeba wiedzieć, kiedy ze sceny zejść niepokonanym''. To są klasyczne szczeniackie ucieczki przed odpowiedzialnością. Jednego czy drugiego trudniej będzie ścigać za ewentualne nadużycia, kiedy będzie już dawno siedzieć ukryty w delegaturze jakiegoś pejsatego banku na innej półkuli:-)

Ciekawe co teraz poczną całe zastępy 20-25 letnich męskich faworytów, pozostawione na pastwę losu przez swoich dotychczasowych biznesowych ''sutenerów''. Będą mieli tyle szczęścia, co wieczny asystent Celejewskiego, czy zgodnie z posiadanymi '' twardymi kompetencjami'' skończą w podrzędnych domach uciech?
2015-12-14 17:13:44 Autor: SBL1981
---.dynamic.chello.pl
Nareszcie, kolejny bankomat z kolei odchodzi, za kadencji Wojciechowskiego jako Prezesa a wcześniej jako wiceprezesa ds. restrukturyzacji nastąpił niesamowity rozrost stanowisk kierowniczych, zwłaszcza pełnomocników zarządu jak i przeróżnych dyrektorów projektu. Długo by można było te stanowiska wymieniać, nigdy w historii polskiej kolei nie było tulu dyrektorów, co obecnie w PLK, ten koleś wogóle nie był merytorcznie przygotowany do kierowania taką spółką jak PLK. Restrukturyzacja wg Wojciechowskiego polegała na rozwaleniu struktur odpowiadających za bezpieczeństwo ruchu i utrzymanie infrastruktury, na zwalnianiu kolejarzy, osób które miały doświadczenie i odpowiednio techniczną wiedzę niezbędną dla funkcjonowania PLK, a zastąpił ich swoimi kolesiami z banków i innych korporacji, ci "fachowcy" od procesów wsparcia itp., kolei widzieli tylko na filmach i zdjęciach. [Admin: zmoderowano]
2015-12-14 17:17:42 Autor: staryrep
---.dynamic.chello.pl
Rzekł Napoleon idąc do WC
żołnierze ja tu jeszcze wrócę
2015-12-14 17:19:38 Autor: kmac
---.dynamic.chello.pl
życie przerasta kabaret
2015-12-14 17:40:05 Autor: SBL1981
---.dynamic.chello.pl
Wyborski a co z tobą, na co czekasz, aż cie wypierzą, nie masz żadnej technicznej wiedzy by być członkiem zarządu odpowiadającym za utrzymanie infrastruktury, kolej to dla ciebie tylko tabelki w excelu, których nawet ani ty ani twoi kolesie z tzw. procesów wsparcia nie potraficie właściwie interpretować. Powołanie cie na to stanowisko było decyzją polityczną, a nie merytoryczną, za te zmiany jakie zrobiłeś w sekcjach eksploatacji zagrażające bezpieczeństwu ruchu, powinieneś zostać powieszony za jaja. Nie masz człowieku zielonego pojęcia czym jest kolej. Zresztą słyszałem ze twoje dni też są już policzone.
2015-12-14 18:03:54 Autor: SBL1981
---.dynamic.chello.pl
Wojciechowski rozwaliłeś PLK zarówno pod względem organizacyjnym jak i technicznym, w takim chaosie organizacyjnym jak teraz, to PLK jeszcze nigdy nie była, a teraz spieprzasz jak szczur!!! Tak kończą faceci bez jaj!!!
2015-12-14 18:39:21 Autor: Józuś z plk
---.adsl.inetia.pl
Panowie ratują tyłki przed kompromitacją z powodu inwestycji PLK-i, przy okazji dostaną odprawy, na które zaiste się ciężko napracowali! Lepiej napisać głupawe oświadczeni i przeświadczonym własnej chwale odejść, niż w blasku fleszy tłumaczyć się z "inżynierii sprawozdawczej" z realizacji projektów inwestycyjnych i upychania kolanem przerobów.
I tak następcy będą musieli się z tym problemem zmierzyć po audytach kwalifikowalności wydatków. Nie będę pisać o szczegółach, bo i wstyd i strach. Ale każdy choć trochę kumaty audytor na pierwszy już rzut oka znajdzie miliony w każdym projekcie. Gdyby tylko w CRI ktoś chciał uczciwie pokazywać przeroby i rozliczać je, problem byłby znacznie mniejszy. Ale strach przed zwolnieniami (groźby wobec urzędników i kierowników kontraktów i dyrektorów projektów) jest nad wyraz mocny. Ludzie opamiętajcie się, przecież te pieniądze trzeba będzie oddać budżetu! NIech ktoś wreszcie zrobi z tym kure....m porządek!
2015-12-14 19:24:22 Autor: Zuza
---.dynamic.chello.pl
Zabierz ze sobą swoich znajomych z RN innych Spółek
2015-12-14 21:04:01 Autor: kolejUż
---.dynamic.chello.pl
Kto głośno krzyczał że kolejarze nie powinni zarządzać koleją? Kolejarze rządzili dziesiątki lat. Przyszły bankomaty, porządzili wynamując firmy doradcze bo sami nie mieli pojęcia dod czego są, napełnili konta sobie i szwagrom, nazatrudniali matki, żony i kochanki na Targowej i teraz odchodzą żeby wziąć odprawy twierdząc że zostawiają kolej w dobrej kondycji. A co teraz zrobić z tymi setkami etatów na Targowej w randze dyrektorów projektów, naczelników, głównych specjalistów mających tatusiów i wujków w PO i PSL. [Admin: zmoderowano]
2015-12-14 21:47:30 Autor: rok 49
---.146.135.150.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
W odpowiedzi na post Pracownik plksa:
"Prawda, prawda!

"Koleżanki i Koledzy, Szanowni Państwo,

dziś, po około trzech latach zasiadania w zarządzie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A., składamy rezygnację z tych zaszczytnych funkcji. Dziękujemy wielu wspaniałym osobom, z którymi wspólnie zmienialiśmy jedną z największych spółek Skarbu Państwa, przeprowadzając ją przez okres wielu trudnych wyzwań. Jednocześnie, pragniemy zapewnić, że pomimo naszego odejścia, spółka w pełni sprawnie działa pod przewodnictwem Wiceprezesa Andrzeja Pawłowskiego, w ramach czteroosobowego zarządu.

Bardzo Wam wszystkim dziękujemy za zaufanie, profesjonalizm oraz wspólną ciężką pracę. Wiemy wszyscy, że PKP Polskie Linie Kolejowe to firma jedyna w swoim rodzaju. Trudna, z wieloma historycznymi wyzwaniami, a jednak z sukcesem zapewniająca bezpieczeństwo i ruch pociągów 24 godziny na dobę.

Uwierzcie nam, że dzisiejsze rozstanie jest wyjątkowo trudne, gdyż bardzo mocno zżyliśmy się z firmą zostawiając tu kawałek swojego życia, serca, nerwów, emocji i wielu przyjaciół.

Kończymy naszą misję w momencie, kiedy najistotniejsze cele tego roku - stojące przed zarządcą infrastruktury kolejowej - są odpowiednio zabezpieczone. Właśnie wprowadzony został z sukcesem nowy roczny rozkład jazdy – kluczowe wydarzenie dla wszystkich kolei w Europie. Jesteśmy także na finiszu wydatkowania środków unijnych perspektywy finansowej 2007-13 – po listopadzie osiągnęliśmy wskaźnik wykorzystania 97 procent, a obecnie, dzięki dużej akcji mobilizacyjnej i intensywnemu nadzorowi inwestycji, do spółki spływają faktury wykonawców, które pozwolą na wykorzystanie pełnej kwoty alokacji unijnych funduszy.

Dziś odchodzimy z zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych w poczuciu dobrze wykonanych wielu zadań, choć ze świadomością, iż pełna restrukturyzacja polskiej kolei wymaga jeszcze wielu lat konsekwentnych działań ze strony władz państwowych i spółek kolejowych. Moglibyśmy długo dyskutować, które problemy udało się rozwiązać, a które pozostają nierozwiązane. Wystarczy jednak zauważyć nowoczesny tabor wiozący zadowolonych pasażerów, poruszający się po zmodernizowanych torach, między czystymi, wyremontowanymi dworcami i peronami, aby mieć satysfakcję z zapoczątkowanej pozytywnej zmiany na polskiej kolei. Pozostawiamy Spółkę w dobrym stanie, po zamknięciu pewnego etapu kluczowych wyzwań.

Jednocześnie deklarujemy, że służymy wszelką pomocą zarówno Ministrowi Infrastruktury i Budownictwa, jak i naszym Koleżankom i Kolegom z PKP Polskich Linii Kolejowych.

Mówimy „do zobaczenia” gdyż wierzymy, że kiedyś przyjdzie nam się spotkać – choćby świętując kolejne sukcesy PKP PLK.

Andrzej Filip Wojciechowski
Karol Depczyński""
bardzo dziekuja ale mogliby podac powod ucieczki. a moze przed ucieczka zrobic kontrole???? i dopiero przyjac rezygnacje...
2015-12-15 07:10:23 Autor: Kolejarz realista
---.adsl.inetia.pl
WRESZCIE. Na Targowej ulga i zadowolenie. Czas najwyższy. Po co Karnowski wsadził Wojciechowskiego do Zarządu PKP PLK. Tak naprawdę zarządzał on Paszkiewiczem. Taka szara eminencja prezesa PKP S.A. Szkoda , że to się stało 3 lata temu. Stracone lata dla PKP PLK S.A. Wielka szkoda. Ekipa zarządzająca od 3 lat to totalne nieporozumienie.
Teraz wcale może nie być lepiej. Korytarzowe plotki mówią, że na Targową może zawitać Margarita od Stanisława, to będą jaja.
2015-12-15 08:50:28 Autor: też kolejarz realista
---.7.178.98
W odpowiedzi na post Kolejarz realista:
"WRESZCIE. Na Targowej ulga i zadowolenie. Czas najwyższy. Po co Karnowski wsadził Wojciechowskiego do Zarządu PKP PLK. Tak naprawdę zarządzał on Paszkiewiczem. Taka szara eminencja prezesa PKP S.A. Szkoda , że to się stało 3 lata temu. Stracone lata dla PKP PLK S.A. Wielka szkoda. Ekipa zarządzająca od 3 lat to totalne nieporozumienie.
Teraz wcale może nie być lepiej. Korytarzowe plotki mówią, że na Targową może zawitać Margarita od Stanisława, to będą jaja."
I co nam kolego kolejarzom po tej uldze i zadowoleniu ? Kto naprawi ten panujący w PLK (i pewnie w innych spółkach grupy PKP), mówiąc brzydko syf ? Rzesze zbędnych koleżeńskich dyrektorów projektów od niczego (popularnie nazywani dyrektorami bez teki) z pensjami na poziomie 10-12 tys, wydrenowana kasa unija i nie tylko na ich utrzymanie, 30 biur, w tym od wspierania procesów niewiadomo jakich, rozwalony pion utrzymaniowy (na torach nie ma kto robić a na targowej spacerują całe stada młodocianych speców od kredytów, ubezpieczeń i handlu musztardą), przyjęty kabaretowy sposób zarządzania inwestycjami woła o pomstę do nieba, dziwni pełnomocnicy zarządu itd...
2015-12-15 09:27:22 Autor: spadaćdziady
---.static.ip.netia.com.pl
"Do zobaczenia" powinno się potraktować jak groźbę karalną (art. 190 kk, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2).
Reszta towarzystwa już spakowana? To won, kanalie i szubrawcy.
2015-12-15 09:44:16 Autor: Python
---.tktelekom.pl

Python
Ale my naprawdę bardzo Panu Prezesowi dziękujemy za tak słuszną bodajże najlepszą w kadencji decyzję, wiatr historii wieje dalej.
2015-12-15 11:56:35 Autor: spadaćdziady
---.static.ip.netia.com.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-12-15 12:40:50 Autor: Robin Hood
---.146.69.254.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Lady Marion wkracza do akcji...
2015-12-15 14:42:03 Autor: baniorz 64
---.internetdsl.tpnet.pl
Jak się nie znasz to nie pisz. Wiele można mówić o tzw bankomatach ale zawsze trzeba mówić uczciwie. Tutaj akurat jeśli oceniać prezesa A.F.Wojciechowskiego to jednego nie można mu odmówić a mianowicie tego, że dotrzymywał słowa z czym mieli poważne problemy niektórzy jego poprzednicy - kolejarze.
2015-12-15 16:48:54 Autor: 2836
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jeden z takich dyrektorków Paszkiewicza a potem Wojciechowskiego w Biurze Spraw Pracowniczych zagroził swoim podwladnym wieloletnim doświadczonym kolejarzom z branży bezpieczeństwa na kolei że jak nie będą robic co on wymyślił a co jest niezgodne z prawem to się ich pozwalnia a do realizacji jego pomysłu wynajmie firmę zewnętrzną. Dziś pewnie sam robi w majty bo jego posada a raczej jego nazwisko jest zagrożone bo przyszedł tu jako dupowłaz Paszkiewicza. Panie dyrektorze zbireaj się pan
2015-12-15 16:55:14 Autor: spadaćdziady
---.static.ip.netia.com.pl
To był cytat z "Ballady o trzęsących się portkach" Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego, proszę Szanownego Admina. Poetów tu się cenzuruje???
2015-12-16 08:17:12 Autor: Gośc Gość
---.dynamic.chello.pl
Kto to jest Margarita od Stanisława? A kto to jest Stanisław?
2015-12-16 08:41:07 Autor: Robin Hood
---.146.66.177.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Margarita od Stanisława to pseudonim Lady Marion, córki arystokraty - Ryszarda z Leaford.
2015-12-16 09:25:45 Autor: Gośc Gość
---.dynamic.chello.pl
To wiedzą nawet moje dzieci.
Na kolei kto jest tak nazywany? Margarita?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Kadry
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 09/2022
NUMER 09/2022
Oddajemy w Państwa ręce wyjątkowy, dwujęzyczny numer "Rynku Kolejowego" przygotowany na targi Innotrans 2022. Warto przeczytać rozmowy z prezesami PKP SA, PKP PLK, UTK, Pesy, Siemens Mobility, Kolei Śląskich... oprócz tego piszemy o stanie bezpieczeństwa na kolei w Polsce i Europie, słynnym bilecie za 9 euro w Niemczech i o obiecującym kierunku ekspansji dla polskich firm z branży kolejowej. Zapraszamy do lektury! 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5