NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Prezentacja zmodernizowanych wagonów PKP IC (fotorelacja przewoźnika)

| PKP Intercity 28.10.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2013-10-28 10:09:35 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kto robił modernę? Pesa? Bo wyglądają co nieco jak wagony RE PR.
2013-10-28 10:15:08 Autor: autorrr
---.174.38.213
cyt. "Prezentacja zmodernizowanych wagonów PKP IC (fotorelacja)"

... Szanowna Redakcjo,
szkoda tylko, że w tej "fotorelacji" nie prezentujecie tych "zmodernizowanych wagonów", a za to przedstawiacie nam ... Polaków portret własny...
zadowolonych, promiennych, radosnych - prawdziwa propaganda sukcesu!
Tylko gdzie w tej "fotorelacji" wartość merytoryczna??? I to ma być portal branżowy???
2013-10-28 10:23:07 Autor: fixall
---.internetdsl.tpnet.pl
Chciałem napisać to samo co kolega.
Wiedząc że taka prezentacja miała miejsce czekałem na artykuł w RK. No i jest artykuł ze zdjęciami pokazującymi jakieś klocki na dworcu w Katowicach i dzieciarnię.
2013-10-28 10:29:37 Autor: pasazer1
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nowe jak nowe - tylko później trzeba to utrzymywać w należytym stanie a tu chyba był i jest problem przynajmniej na połączeniach innych niż EIC. No i nowy tabor trzeba skorelować z poprawą czasów przejazdów (kiedy efekty ?) , rozsądnym rozkładem jazdy (tu trzeba maksymalizować połączenia a nie ciąć), funkcjonalnym dworcem (z tym problemy patrz np. Poznań Główny) i - CENĄ przejazdu (no cóż - wilcze prawo rynku - jeśli autobusy będą tańsze, szybsze i częściej jeździć - ludzie pojadą autobusem). Ludziom trzeba dać atrakcyjną ofertę to z niej skorzystają.
2013-10-28 10:33:36 Autor: ted
---.warszawa.vectranet.pl
A dlaczego 2 na 3 konduktorów na zdjęciach bez wąsa?
2013-10-28 10:52:22 Autor: maxxxxxx
---.internetdsl.tpnet.pl
ładny koler epoki
2013-10-28 11:22:58 Autor: Rekin
---.static.3s.pl
Wyjątkowo kiepski reportaż - młody, niedoświadczony i zmanierowany fotografista pokazał nam parę pokrzywionych i rozmytych kadrów pseudoartystycznych, a zmodernizowanego wagonu tu nie widzę. Niestety, fotografować produkty to trzeba umieć - także wagony i ludzi w środku.
2013-10-28 11:23:28 Autor: pasazer1
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@maxxxxxx
W punkt. Też moim zdaniem najbardziej na tych zdjęciach zaskakuje (pozytywnie) estetyka lokomotywy :-)
2013-10-28 11:25:04 Autor: Rekin
---.static.3s.pl
Jak widzę takie krzywe kadry, to zawsze się zastanawiam czy za mocno wiało, czy fotograf był nawalony.
2013-10-28 11:25:26 Autor: bc1953
---.kielce.vectranet.pl
A gdzie są te zmodernizowane wagony, Szanowna Redakcjo
2013-10-28 11:34:18 Autor: Maurycy__
---.97.199.25
Jak budynek dworcowy albo jakiś dziadek w uniformie jest zmodernizowany wagonem - to ja czegoś nie rozumiem ...
2013-10-28 11:54:30 Autor: Dcxx
---.dynamic.gprs.plus.pl
No właśnie - gdzie te wagony??!
Te zdjęcie bardziej pasują do zakładki PR PKP IC niż na portal branżowy, do artykułu o prezentacji wagonów.

Aczkolwiek przyznaję iż zdjecie nr 1 - z młodym konduktorem w barwach PKP IC z lewej strony kadru, całkiem fajne
2013-10-28 12:14:28 Autor: Szafran
---.icpnet.pl
Kiedy prezentacja tychże wagonów w Poznaniu?
Chociaż nie wiem czy łatwo będzie tam dotrzeć, bo wspaniała nowa przybudówka do galerii handlowej (a, przepraszam, to nowy dworzec!) jest ekstremalnie zatłoczony, więc nie wiem czy dotarłbym na perony. A i do samego dworca problem dotrzeć, jest nieskomunikowany z MPK. A nie mam ochoty robić dziś kilometrów po terenie dworcowym
2013-10-28 14:12:01 Autor: cccp
---.adsl.inetia.pl
Kto wymyślił te czapy rodem z rosji? Przecież to nie ma nic wspólnego z polskim kolejarzem.
2013-10-28 14:57:21 Autor: wojtus
---.183.144.146.dsl.dynamic.t-mobile.pl
na zdjęciu nr 1, 4, 5, 15 widać piękne zmodernizowane wagony.

Mam nadzieje iż redaktorów za niedługo spotka taki los jaki spotkał prezesa Górnośląskiego Przedsiębiorstwa Wodociągowego, prezesa Kolei Śląskich albo Matusiewicza
2013-10-28 17:01:17 Autor: trezor62
---.252.56.148.internetia.net.pl
Przejście w wagonie restauracyjnym na wysokości baru jest za wąskie by mogły spokojnie przejść dwie osoby. Pudło lokomotywy oklejone folią może taniej nie wiem ale jak na prezentację to średnio wagony ok.
2013-10-28 18:06:59 Autor: H.
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Znając życie to podczas większości kursów sufit wagonu bezprzedziałowego po modernizacji Newagu nie będzie podświetlany na niebiesko, tak samo jak nie jest podświetlany na większości kursów nowych wagonów bezprzedziałowych IC jeżdżących w EIC (produkcja Cegielski). Takie są drużyny konduktorskie - mają w dupie pełne włączanie oświetlenia, pokazywanie nowoczesności, promowanie wizerunku firmy. Najlepiej nie robić nic. Chyba połowa wagonów IC które mają
elektronikę jeździ dziś z wyłączonymi tablicami. Przypadek?
2013-10-28 18:32:47 Autor: Xoov
---.hstl2.put.poznan.pl

Xoov
W odpowiedzi na post Szafran:
"Kiedy prezentacja tychże wagonów w Poznaniu?
Chociaż nie wiem czy łatwo będzie tam dotrzeć, bo wspaniała nowa przybudówka do galerii handlowej (a, przepraszam, to nowy dworzec!) jest ekstremalnie zatłoczony, więc nie wiem czy dotarłbym na perony. A i do samego dworca problem dotrzeć, jest nieskomunikowany z MPK. A nie mam ochoty robić dziś kilometrów po terenie dworcowym"
Dzisiaj była od 10.
2013-10-29 09:06:19 Autor: Fr
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Krzywy kadr mocno irytuje. Aż 50% prezentowanych zdjęć wykonano w ten sposób. Druga irytująca sprawa - przedmiotem fotografii jest wszystko, tylko nie zmodernizowany wagon.
2013-10-30 21:31:54 Autor: Gość
---.play-internet.pl
Relację z prezentacji tych wagonów w Przemyślu można znaleźć na YouTube:

http://www.youtube.com/watch?v=CJhUbFhY1gk
2013-11-14 08:59:25 Autor: olos
---.ip.netia.com.pl
Krzywy kadr w tym wypadku dodaje dynamiki w zdjęciu więc nie rozumiem czepialstwa. Proponuję bardziej zainteresować się czymś takim jak fotografia
2015-06-11 13:11:22 Autor: Kahna
---.dpmc.nl
Mieszkam za granica od jakiegos czasu (10 lat) i pracuje w branzy kolejowej wiec mam bardzo dobre powrownanie z innymi artykulami/reportazami.
Tam nie ma zdjec materialu i ludzi, jezeli sa ludzie to na drugim planie. Ludzie na tych zdjeciach nie pozuja!!! Chyba, ze to reklama jakiejs firmy. Prosze sobie przejrzec dla przykladu PrivatbahnMagazin lub RailMagazin.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS