NUMER 03/2022
NUMER 04/2022
Temat numeru:
Inwestycje infrastrukturalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Prace nad srk pod Ostrowem Wielkopolskim

| Martyn Janduła 27.04.2017 354

Prace nad srk pod Ostrowem Wielkopolskim
CzekanówFot. Stiopa, CC BY-SA 3.0
PKP PLK ogłosiła przetarg na prace w zakresie urządzeń srk na linii kolejowej nr 14 pod Ostrowem Wielkopolskim. Projekt wyceniany jest na pond 3 mln euro.
Zarządca infrastruktury rozpisał trzyczęściowy przetarg na wykonanie prac na stacji Nowe Skalmierzyce, Czekanów oraz w Lesznie. Ich wykonanie zawarto w ramach programu „Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej”.

Pierwsza część przetargu dotyczy wykonania w systemie „projektuj i buduj” urządzeń sterowania ruchem kolejowym na stacji Nowe Skalmierzyce na linii kolejowej nr 14 wraz z przeniesieniem urządzeń łączności i urządzeń energetycznych. Wśród zaplanowanych zadań jest przeniesienie nastawni dysponującej do budynku nastawni wykonawczej, a także zabudowa elektrycznych przekaźnikowych urządzeń srk typu E, zabudowa pulpitu nastawczego, wymiana elektrycznych napędów zwrotnicowych, wymiana sygnalizatorów kształtowych na świetlne, budowa sieci kablowej dla potrzeb urządzeń srk czy zabudowa odcinków kontroli niezajętości torów.

Druga część przetargu to wykonanie w systemie „projektuj i buduj” urządzeń sterowania ruchem kolejowym na stacji Czekanów na linii kolejowej nr 14. Tutaj także zaplanowano przeniesienie sterowania urządzeń srk z nastawni wykonawczej na nastawnię dysponującą, zabudowę elektrycznych przekaźnikowych urządzeń srk, zabudowę pulpitu nastawczego, wymianę mechanicznych napędów zwrotnicowych na elektryczne napędy zwrotnicowe nowej generacji, przeniesienie sterowania sygnalizatorów świetlnych z nastawni wykonawczej do dysponującej, wykonanie powiązania nowo zabudowanej półsamoczynnej blokady liniowej do nastawni Nowe Skalmierzyce.

Ostatnia część zamówienia to budowa placu załadunkowego i wyładunkowego wraz z drogą dojazdową oraz infrastrukturą towarzyszącą na stacji kolejowej w Lesznie. Droga dojazdowa do placu za- i wyładunkowego ma być docelowo włączona do projektowanej ulicy Wilkowickiej.

Wartość prac PKP PLK ocenia na 3,6 mln euro. Wadium w tym przetargu wynosi w części pierwszej 120,3 tys. zł, dla części drugiej – 111,9 tys. zł oraz dla części trzeciej – 225 tys. zł. Zakończenie robót zaplanowano do 30 listopada. Cena w tym przetargu to 90% oceny przetargowej, zaś okres gwarancji – 10%. Składanie ofert trwa do 14 czerwca.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Wielkopolskie (969)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Wielkopolskie (969)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 04/2022
NUMER 04/2022
Wojna w Ukrainie siłą rzeczy powraca i w tym numerze. Tym razem przyglądamy się jej wpływowi na bieżącą sytuację na krajowym rynku budowlanym oraz perspektywie dla inwestycji kolejowych – oprócz wszystkich tragicznych skutków rosyjskiej inwazji mamy bowiem jeszcze na głowie brak zatwierdzenia dla środków z KPO, który skutecznie powstrzymuje inwestycje w branży. Staramy się też spojrzeć dalej i poszukać odpowiedzi na pytanie, jak pandemia oraz konflikt wpłyną na rolę kolei w świecie, który chce coraz mniej polegać na paliwach kopalnych. W numerze sporo uwagi poświęcamy także projektowi Kolej Plus oraz kwestiom mobilności miejskiej. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5