Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Powstanie studium wykonalności dla odcinka Opole – Kluczbork

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
07-10-2016
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Powstanie studium wykonalności dla odcinka Opole – Kluczbork
Fot. Gabriel Tendera, CC BY-SA 2.5Powstanie studium wykonalności dla odcinka Opole – Kluczbork
PLK rozpisały przetarg na opracowanie dokumentacji przedprojektowej dla rewitalizacji linii dla odcinków linii nr 301 i 293. Wykonawca będzie musiał przygotować kilka wariantów prac. Na wybór wariantu trzeba będzie poczekać co najmniej rok.

PKP PLK rozpisały przetarg na opracowanie dokumentacji przedprojektowej dla projektu pn.: „Rewitalizacja linii kolejowych nr 301 i 293 na odcinku Opole – Kluczbork”. Inwestycja realizowana ma być ze środków unijnych pochodzących z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. Studium wykonalności będzie stanowić obligatoryjny załącznik do wniosku o dofinansowanie projektu i musi być opracowane zgodnie z obowiązującą metodologią, zasadami i wytycznymi w przedmiotowym zakresie.

Rewitalizacja odcinka z Opola do Kluczborka jest częścią większego przedsięwzięcia organizowanego przez PKP PLK i władze województwa opolskiego. Chodzi tutaj o projekt pod nazwą „Polepszenie jakości świadczonych usług przewozowych poprzez poprawę stanu technicznego linii kolejowych o znaczeniu regionalnym". List intencyjny w tej sprawie Zarząd Województwa Opolskiego i PKP Polskie Linie Kolejowe podpisały 11 lutego 2015 roku.

Cały ten projekt dotyczy trzech odcinków linii ważnych dla lokalnej komunikacji kolejowej Opolszczyzny: Nysa – Opole (nr 287), Opole – Kluczbork (nr 301 i nr 293) i Nysa – Brzeg (nr 288). Planowane na tych liniach prace zakładają poprawę warunków dla wykorzystania transportu kolejowego w komunikacji regionalnej oraz poprawę bezpieczeństwa i standardu obsługi podróżnych. Prace remontowo-rewitalizacyjne istotnie uzupełnią dotychczasowe efekty poprawy sieci kolejowej w województwie opolskim.

Najpierw jednak potrzebne jest studium wykonalności, na wykonanie którego wykonawca będzie miał 265 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający oceniać będzie oferty pod kątem ceny, która stanowić będzie 80% oceny przetargowej oraz pod kątem analizy wariantów inwestycji oraz porównania kosztów do korzyści, co stanowić będzie 20% oceny przetargowej. Termin składania ofert mija 17 października tego roku.

Wykonawca będzie miała za zadanie przeprowadzić rozpoznanie terenu mające na celu empiryczne zbadanie stanu istniejącego. Jego zadanie składać się będzie z dwóch etapów. W pierwszej fazie przygotowywania dokumentacji, wykonawca będzie musiał dokonać analizy społeczno-gospodarczej, analizy rynku usług transportowych wraz z prognozami ruchu i analizy stanu istniejącego infrastruktury i taboru. W drugim etapie firma będzie musiała na podstawie analizy wariantów inwestycji oraz kosztów i korzyści przygotować opracowanie szczegółowych wariantów inwestycyjnych.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

LTG Cargo kupuje nowe lokomotywy elektryczne za 100 mln euro

Przetargi

Koleje Mazowieckie z wielkim przetargiem. Kupią do 50 ezetów

Tabor i technika

Zobacz również:

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Biznes

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Jakub Madrjas 18 lipca 2023

Drugi peron w Ożarowie będzie otwarty jeszcze latem

Infrastruktura

PLK zwiększają liczbę stojaków rowerowych przy przystankach

Pasażer

Pozostałe z wątku:

LTG Cargo kupuje nowe lokomotywy elektryczne za 100 mln euro

Przetargi

Koleje Mazowieckie z wielkim przetargiem. Kupią do 50 ezetów

Tabor i technika

Zobacz również:

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Biznes

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Jakub Madrjas 18 lipca 2023

Drugi peron w Ożarowie będzie otwarty jeszcze latem

Infrastruktura

PLK zwiększają liczbę stojaków rowerowych przy przystankach

Pasażer

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5