NUMER 11/2022
NUMER 11/2022
Temat numeru:
Przewozy intermodalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Poseł PiS o zmianach na kolei

| lk Rynek Kolejowy 19.01.2016 219

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2016-01-19 12:06:03 Autor: znalezione w necie
---.adsl.inetia.pl
Kolej czeka wielkie sprzątanie po banksterach od zegarmistrza Sławka. Nowi prezesi muszą wymienić wszystkich tych wystruganych z banana dyrektorów i naczelników, którzy nie odróżniają lokomotywy od wagonu. I którzy braki wiedzy merytorycznej zastępują chamstwem, arogancją, mobbingiem i donosicielstwem.

Następną sprawą jest dokładna kontrola przepływów pieniędzy, a raczej ich wypływu do różnych firm doradczych, audytorskich, kancelarii prawnych i podobnych pasożytów, których cała masa obsiadła kolej pod rządami bankomatów.

Robota, dużo roboty...............
2016-01-19 12:34:11 Autor: ga
---.play-internet.pl
Przedewszystkim zrobcie jedna spolke pasazerska w kategorii regio i tlk. Taki podzial jak byl kiedys w spolce pkp pr byl najlepszy dla pasazera. Trzeba by upozadkowac tez rynek lokomotyw tzn. pkp ic i pr potrzebuje chociazby w sezonie lokomotyw spalinowych. Skoro jest jedna spolka PKP to bezplatnie powinny byc uzyczone PKP IC latem lokomotywy SU46 a nie walaja sie po krzakach a lokomotywy spalinowe wypozyczane sa z innego kraju. Czy to nie jest marnotrastwo kasy panstwowej?!!
2016-01-19 12:36:57 Autor: Maurycy+
---.97.199.117
Ten vel to Sęk ma we łbie pomieszany ze słomą,
następny po Klempie fachura od kolei...
2016-01-19 12:37:47 Autor: ga
---.play-internet.pl
Kupione zostaly Gamy. Super, ale to jest za malo na sezon letni. Skoro PKP CARGO ma lokomotywy SU46 a sa nie wykorzystane to niech latem smigaja z pociagami PKP IC i to bezplatnie skoro jest jedna spolka PKP.
2016-01-19 12:48:45 Autor: miotła
---.adsl.inetia.pl
Kiedy wreszcie zaczną się czystki personalne w zarządach Agencji Rozwoju Przemysłu oraz w Przewozach Regionalnych?
2016-01-19 12:59:02 Autor: TED
---.153.102.250
Trochę chyba przesadził z tymi 130 spółkami, bo Grupa PKP ma ich najwyżej 20.

Poza tym pamiętam tekst jednego z byłych ministrów ds. kolei z czasów miłościwie nam panujących, który powiedział, że ogranicza o połowę składy rad nadzorczych spółek Grupy PKP, by tak zaoszczędzone pieniądze przekazać na będące w trudnym stanie Przewozy Regionalne.

Patrz np. ówczesna PKP Informatyka miałaby przekazać, nie wiem na jakiej podstawie, wynagrodzenie połowy rady nadzorczej innej spółce.

Myślę, że tak światłych pomysłów będzie wkrótce więcej.

Ted
2016-01-19 13:19:51 Autor: miodek
---.icpnet.pl
Cytowanie partyjnego karierowicza, to jak opowiadanie żartów o kolejarzach, np.:

- Co to jest czarne i leży w rowie?

- Pijany kolejarz po służbie.
2016-01-19 14:39:12 Autor: pppp
---
Po raz kolejny Maurycy daje dowód swojej inteligencji obrażając, a nie dając nic w zamian. Jeśli nie masz nic innego do powiedzenia to lepiej daj sobie spokój z RK.

PRom trzeba przywrócić TLK łącznie z częścią taboru zabranego do IC po przekształceniach.
2016-01-19 14:49:35 Autor: onerqil xd
---.centertel.pl
Trzeba połączyć PR i IC w jedną spółkę, a infrastrukturę w jedną dyrekcję rządową.
2016-01-19 15:09:20 Autor: Maurycy ma goowno w głowie!!!
---
...
2016-01-19 15:43:21 Autor: realista z PKP
---.dynamic.gprs.plus.pl
A wy wszyscy ktorzy tu piszecie i tak ladnie doradzacie (czesc z was nie ma pojecia o strukturze PKP) zamieszkajcie razem, piszcie z jednego komputeta, wachajcie ten sam klej- tak bedzie lepiej, taniej .
Ludzie, co wy chcecie laczyc!? Jaka wspolna kolej chcecie tworzyc po tylu latach zmian?! Po co laczyc PR z IC- zeby byl wspolny bilet? Dokad sie pytam jak za chwile PR znikna na Dolnym Slasku, pozniej przyjdzie czas na kolejne wojewodztwa, ktore ani mysla uczestniczyc w grupie PKP. Laczy to mozna "PKP Zegary Peronowe" z "PKP Skrzynie z Piachem Na Peronach". Kolejarze w zarzadach wam sie nie podobali bo to beton, bankowcy tez wam sie nie podobaja, to moze "jezuitow zatrudnicie"?
2016-01-19 15:58:06 Autor: onerail xd
---.centertel.pl
To co piszę może być oczywiście trudne do zrealizowania, ale jest też drugi wariant, który byłby dużo tańszy w realizacji. Każdy oddział PR można przekształcić w odrębną spółkę marszałkowską. Wtedy w rękach państwa pozostałyby Intercity, Cargo i LHS. Nie zmienia to jednak faktu, że scalenie infrastruktury (nawet w jedną większą SA) znacznie ułatwiłoby administrację.
2016-01-19 18:17:31 Autor: Stefan banderą
---.dynamic.gprs.plus.pl
@ga
Brawo!
PKP Cargo za darmo użyczy lokomotyw spalinowych.
PKN Orlen za darmo zatankuje.
PGR za darmo wykarmi mechaników.
Wszystko bedzie za darmo!
W ogóle zlikwidujmy sektor prywatny, pieniądze i niech żyje Polska Rzeczpospolita Ludowa!
2016-01-19 22:06:58 Autor: ga
---.dynamic.mm.pl
A dlaczego nie za darmo? Przeciez te lokomotywy dostali za darmo. Analogicznie wszystkie SU46 mogly dostac IC i wypozycac CARGO. Generalnie jesli chodzi o lokomotywy powinna byc osobna spolka taborowa a przewoznicy powinni miec tylko wagony i ezety
2016-01-19 23:56:47 Autor: Kolejarz realista
---.dynamic.mm.pl
Gdzie ten vel Sęk znalazł " w tej chwili ma 9 spółek matek i ok 130 spółek córek".
Matka podobno zawsze jest jedna i to jest PKP S.A. - tylko to jest taka matka , że dzieci ( inne spółki kolejowe ) ma w głębokim poszanowaniu. Skąd vel Sęk wynalazł 130 spółek córek , to jest zagadka. Albo vel Sęk nie lubił w przedszkolu matematyki, albo matematyka go przerosła.
Nie jestem wrogiem PiS, wręcz przeciwnie uważam , że PO zniszczyło totalnie kolej ( w ostatnich 4 latach ) lecz niech Pan Poseł Szymon Szynkowski nie bierze się za reformę kolei - matko boska broń nas kolejarzy od tego reformatora i jego doradców
2016-01-20 18:52:33 Autor: podbijarka
---.146.7.176.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jestem kolejarzem pracującym już 48lat w infrastrukturze ale takiego cyrku jaki zostałutworzony to nie pamiętam .Jeżeli na robotach inwestycyjnych jest dyrektor projektu, lub inżynier kontraktu,lub kierownik kontraktu -to wszystkie osoby maja pełne kompetencje prowadzenia robót zgodnie z prawem budowlanym, zlecać dodatkowe badania i.t.p.POWOLANA W ROKU UBIEGLYM KOMÓRKA DO SPRAW JAKOŚCI JEST BŁEDEM NA SKALE XXI-WIEKU .OSOBY W TEJ KOMORCE TO KOLESIE SPROWADZENI Z GDDKiA NIE MAJĄCY NIC WSPOLNEGO Z pkp ,OTRZYMALI TYTUŁY DYREKTORÓW I KAŻDY PO KILKA SAMOCHODOW DO DYSPOZYCJI -- jezdża po terenie i nie tylko bez zadnej odpowiedzialności slużbowej za to co wykonują , zadnych kompetencji żadnych uprawnień nie posiadaja ,żadnej praktyki na budowach o stazu pracy 2-3lat take przywileje otrzymali z tytułami dyrektorów i kierowników kontraktu ,widać golym okiem jaki jest to milionowy wyrzut pieniędzy na te stanowiska .A brakuje pieniędzy na bieżące utrzymanie infrastruktury. Jest to największy wyrzut pieniędzy na takie stanowiska ,a za to można wyremontować kilka kilometrów torów rocznie ,kompletna kompromitacja sluzb pkp. Gdyz ci panowie działają w zmowie z labolatoriami z GDDKiA i zlecają im badania za które placi pkp w ramach inwestycji .Zlecaja tym labolatoriom ponieważ zostali z GDDKiA przyjęci na pkp . Niech najpierw dokonają kontroliu odcinkow autostrad na których pracopwali i które już wymagają remontow
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Prawo i polityka
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 11/2022
NUMER 11/2022
Najnowszy numer miesięcznika „Rynek Kolejowy” dedykowany jest wyzwaniom, które stawia przed branżą zmiana otaczającej nas rzeczywistości… wcale zresztą nie pierwsza w ostatnich latach. Oprócz tego jak zwykle zapraszamy do lektury ciekawych wywiadów z samą czołówką producentów taboru i wykonawców infrastruktury. Nie brakuje również aktualności, takich jak rozbudowa portów, powrót pociągów na Litwę czy sytuacji transportu miejskiego.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5