NUMER 03/2022
NUMER 04/2022
Temat numeru:
Inwestycje infrastrukturalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Ponad 21 tysięcy pracowników PKP PLK przeszkolonych

| inf. pras. 20.02.2019 2k

Ponad 21 tysięcy pracowników PKP PLK  przeszkolonych
fot. PKP PLK
Ponad 21 tysięcy pracowników PKP PLK  przeszkolonych
Ponad 21 tysięcy pracowników PKP PLK  przeszkolonych
Ponad 21 000 pracowników PKP Polskich Linii Kolejowych w 2018 r. przeszło szkolenia i pouczenia w zakresie bezpieczeństwa. W przygotowaniu do pracy związanej z bezpieczeństwem ruchu pociągów ponad 1000 kolejarzy ćwiczyło na symulatorze urządzeń sterowania ruchem. W kursach na stanowiska związane z prowadzeniem ruchu kolejowego uczestniczyło 1300 osób - informuje spółka.
W 2018 r. ponad 21 000 pracowników PKP Polskich Linii Kolejowych, którzy na co dzień odpowiadają za prowadzenie ruchu pociągów wzięło udział w cyklicznych pouczeniach okresowych. To dyżurni ruchu, nastawniczowie, automatycy, dróżnicy przejazdowi i toromistrzowie. Kadra dzięki cyklicznym szkoleniom z doświadczonymi instruktorami, utrwala wiedzę i ćwiczy zasady działania w trudnych sytuacjach. Pozwala to na profesjonalne wypełnianie obowiązków.

– Jednym z priorytetów PKP Polskich Linii Kolejowych jest bezpieczeństwo podróży i przewozu towarów. Pracownicy codziennie odpowiadają za przejazd ok. 7000 tysięcy pociągów. Profesjonalna wiedza, doświadczenie i szkolenia są do tego niezbędne. Każdy pracownik jest właściwie przygotowany do pełnienia obowiązków, a wyposażenie miejsc pracy w nowoczesne systemy i urządzenia podnosi poziom bezpieczeństwa na kolei i poprawia komfort służby – mówi Marek Olkiewicz, wiceprezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych w komunikacie spółki.

Ponad 1000 dyżurnych ruchu na symulatorze urządzeń sterowania ruchem kolejowym i łączności odbyło szkolenie w 2018 r. Podczas kursów ćwiczyli właściwe postępowanie w kilkudziesięciu standardowych i niestandardowych sytuacjach, które mogą wydarzyć się w codziennej pracy. 948 pracowników PLK uprawnionych do prowadzenia pojazdów kolejowych przeszło dodatkowe szkolenie.

Profesjonalne przygotowanie do pracy na kolei jest niezbędne. 1299 kandydatów do pracy na stanowiskach związanych z prowadzeniem i bezpieczeństwem ruchu, w tym m.in. dyżurnych ruchu, nastawniczych, zwrotniczych, dróżników przejazdowych i automatyków uczestniczyło w kursach kwalifikacyjnych w 2018 roku. Każdy pracownik odpowiedzialny za bezpieczeństwo przechodzi kilkuetapowy proces przygotowania zawodowego. To m.in. kursy kwalifikacyjne w formie szkolenia teoretycznego i praktycznego, staż zawodowy i okres autoryzacji po egzaminie - informuje PLK.

Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (46250)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Polska (46250)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 04/2022
NUMER 04/2022
Wojna w Ukrainie siłą rzeczy powraca i w tym numerze. Tym razem przyglądamy się jej wpływowi na bieżącą sytuację na krajowym rynku budowlanym oraz perspektywie dla inwestycji kolejowych – oprócz wszystkich tragicznych skutków rosyjskiej inwazji mamy bowiem jeszcze na głowie brak zatwierdzenia dla środków z KPO, który skutecznie powstrzymuje inwestycje w branży. Staramy się też spojrzeć dalej i poszukać odpowiedzi na pytanie, jak pandemia oraz konflikt wpłyną na rolę kolei w świecie, który chce coraz mniej polegać na paliwach kopalnych. W numerze sporo uwagi poświęcamy także projektowi Kolej Plus oraz kwestiom mobilności miejskiej. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5