NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Polskie firmy mogą budować wagony piętrowe dla Intercity

| jm, Rynek Kolejowy 09.03.2012 237

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2012-03-09 11:28:20 Autor: x_X_x
---.itcomp.pl
No tak, znowu zostaną zakupione prototypowe składy za pół ceny...
2012-03-09 11:44:16 Autor: wer
---.dip.t-dialin.net

wer
Co zamowia to dostana.
SIWZ powinna obejmowac oprocz technicznych opisow rowniez komfortowe aspekty dla pasazera.
2012-03-09 11:47:54 Autor: licht
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
prototypowy to jest [Admin: Zmoderowano]
2012-03-09 12:23:09 Autor: tomasz
---.dynamic.gprs.plus.pl
Popieram Polski Przemysl..takze kolejowy!
2012-03-09 12:28:20 Autor: gucio
---.120.225.195.static.bait.pl
lepiej pózno niż wcale -nareszcie IC zmądrzał.szkoda że nie zmienili warunków przetargu na dostawę EZTów czyli tzw.Pendolino i ponad 400 mil euro POpłynie do Niemiec
2012-03-09 12:29:10 Autor: J43
---.tktelekom.pl
AMEN
2012-03-09 12:31:33 Autor: Gorzowianin...
---.0.fullrate.dk
Pytanie jak to sie odbije na jakości...
2012-03-09 12:35:24 Autor: tetom
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
gucio, polityczne trollowanie bez żadnej wiedzy.
Pendolino będzie z Alstomu, który jest firmą francuską, a zakład który będzie budował nasze pociągi też jest we Francji.
2012-03-09 12:39:41 Autor: tomasz
---.dynamic.gprs.plus.pl
myslalem ze Pendolino bedzie budowane we wloskiej fabryce koncernu.........
2012-03-09 12:54:24 Autor: ted
---.warszawa.vectranet.pl
\"przełożylo termin składania ofert o dwa miesiące, do 29 maja\"
No to poseł Godson jeszcze sobie poczeka.
2012-03-09 13:05:23 Autor: licht
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

nie żadne \" prototypowy to jest [Admin: Zmoderowano] \"

tylko tam było :

@ x_X_x
prototypowy jest twój mózg, i dobrze jak byś nie miał dzieci, co by nie wszedł on do produkcji seryjnej
2012-03-09 13:07:33 Autor: licht
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Gorzowianin...

tak to się odbije na jakości jak PKP Intercity zapłaci. Nikt nie będzie dokładał do interesu. Jak będą chciali mieć pożądne wagony to je dostaną tak z za granicy jak i z Polski
2012-03-09 13:21:20 Autor: tetom
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@tomasz,
przepraszam, pomyliłem się.
Faktycznie Pendolino budowane są pod Turynem, czyli we Włoszech.
Zasugerowałem się tym, że Alstom buduje TGV i AGV w La Rochelle.
Dzięki za uwagę
2012-03-09 13:49:19 Autor: zenek ślusarz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
hipotetycznie właściciele firm \"Newag \" i \"Pesa\" łączac siły i dotychczasowe doświadczenie -jako konsorcjum - mieliby możliwość wygrania tego przetargu i zbudowania całkiem przyzwoitych wagonów
2012-03-09 14:06:55 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
Zgodnie z nowym warunkiem doświadczenia Newag i Pesa mogą startować samodzielnie, Pesa na pewno tak uczyni, Newag raczej będzie kontynuował spółkę z Siemensem.
2012-03-09 14:26:16 Autor: Driver
---.12-2.cable.virginmedia.com
Czyli jest to sygnał dla PESY żeby zrobili 30 piętrusów dla roboli z Łodzi jeżdżących do Warszawy.
2012-03-09 18:54:43 Autor: x_X_x
---.itcomp.pl
@licht: Takie trafne uwagi powinien otrzymać twój ojciec :)

A pendolino będą produkowane we Włoszech
2012-03-09 19:53:16 Autor: Polski
---.05-37-73746f5.cust.bredbandsbolaget.se
To bedzie polska odpowiedz na bombardera, Pesa wygra bo nawet obnizy koszty do cen kosztow. Bedzie to Gama + Bison Push&Pull
2012-03-09 19:55:53 Autor: cosmo
---.home.aster.pl
a pro po Pendolino, to jakby ktoś myślał to rozpisałby przetarg na coś takiego jak TWINDEXX - Swiss Express.

Operator Swiss Federal Railways (SBB)
Length 200,6 m (8-cars)
Width 2.800 mm
Max. Speed 200 km/h
Seated Capacity 625

http://www.bombardier.com/en/transportation/products-services/rail-vehicles/intercity-trains/double-deck-electrical-multiple-units/twindexx-swiss-express?docID=0901260d801c678b#

http://schweizweit.net/2010/05/12/bombardier-so-sieht-der-neue-twindexx-swiss-express-doppelstocker-aus/

ale w Polsce się będziemy zastanawiać jak kupić drogi gówno i dać PESIE zarobić, która zrobi piętrowe nie wiem jak.... lata doświadczeń bombardiera i nadal mają problemy, żeby wszystko dobrze rozplanować.
2012-03-09 19:59:20 Autor: cosmo
---.home.aster.pl
a jakby już nas stać na takie nie było, to należało kupić takie:

http://www.bombardier.com/en/transportation/products-services/rail-vehicles/commuter-and-regional-trains/double-deck-electric-multiple-units/omneo-product-platform?docID=0901260d8011eef1#

W końcu może okazałoby się że kolej może w Polsce na siebie zarabiać. :)
2012-03-09 20:35:42 Autor: RCL
---.play-internet.pl
Mamy jeszcze w krzakach jakieś Bipy? Rumuńska Acvila TE wygląda przyzwoicie. :-)
2012-03-10 00:49:15 Autor: licht
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
x_X_x

a te ixy to dlatego ze Cie poczeli w pornosie ???
2012-03-10 03:28:03 Autor: bozia
---.range81-152.btcentralplus.com
Kupcie piętrusy do PESY, to po pół roku będziecie jeździć nimi na CMK i E20...
2012-03-10 11:22:05 Autor: siostra Stefana
---.is.net.pl
Pesa modernizowała już wagony piętrowe Bdhpumn. To, w połączeniu z olbrzymim doświadczeniem w produkcji elektrycznych i spalinowych zespołów trakcyjnych pozwoli nam na wyprodukowanie wagonów piętrowych
2012-03-10 11:22:35 Autor: siostra Stefana
---.is.net.pl
HAHA HA
2012-03-10 14:25:47 Autor: Robert Wyszyński
---.adsl.inetia.pl

Robert Wyszyński
To gościu studiował na Uniwersytecie Śląskim! I nie ma pojęcia o liniach kolejowych na swoich terenach??? I nie wie po co jest (to znaczy: ma być) robiona tzw. \"proteza koniecpolska\".

ZGROZA!!! Patologiczna!
2012-03-10 14:26:53 Autor: Robert Wyszyński
---.adsl.inetia.pl

Robert Wyszyński
Sorry - powyższy wpis miał być do innego wątku (do wywalenia)
2012-03-10 16:15:20 Autor: przewoz
---.opera-mini.net
no to Bombardier ma problem. Mógłby wygrać terminem dostaw, bo konstrukcję ma gotową i przebadaną.
2012-03-11 08:25:45 Autor: asd
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
niech sie tylko PESA za to nie bierze. Iche lefy ciagle sie psuja a siedzenia w edytach nadawaly sie tylko na 15 minut jazdy. ok wyprofilowane ale co z tego jak ustawione pionowo oparcie gwrantowalo bol plecow po 30min jazdy a karku po 50min. po 1h jazyd ludzie wstawali i chodzili bo opracowane wraz z polskimi lekarzami siedzenia nadawaly sie tylko do tramwaju a nie do pociagu jadacego 2h. Za to \"samoloty\" newagu z rozkladanymi siedzeniami mimo iz nie wygladaly tak nowoczesnie to byly znacznie bardziej wygodne. Siedzenia ustawione \"jeden za drugim\" gwarantowaly tez wieksza pojemnosc wagonu. moze by tak w tym kierunku a nie tej pesowskiej plastikowej tandety.
2012-06-10 11:20:01 Autor: anonim
---.133.40.85
Jak PESA zacznie budować tabor dla polskich kolei to szybciej ona upadnie niż nam się wydaje!!! Bo to tak jak chińczyki budowali naszą autostradę, WIELKA TANDETA!!!
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5