NUMER 06/2021
NUMER 06/2021
Temat numeru:
Utrzymanie i naprawa taboru
szukaj
Śledź nas:

Pociąg towarowy wykoleił się w Otłoczynie

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 06.08.2015 432

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-08-06 11:11:38 Autor: ksiedzu
---.tktelekom.pl
Nawet nie wiecie na jakiej linii leży Otłoczyn. Weźcie to poprawcie na 18, bo aż się czytać nie chce.
2015-08-06 11:57:58 Autor: ISDR
---.icpnet.pl
2015-08-06 11:11:38 Autor: ksiedzu

Czego się kolega spodziewa jak nie wiedzą gdzie poszukać tego na stronie PLK, a co dopiero w Dodatku 2.
2015-08-06 12:51:22 Autor: M.
---.google.com
Będę upierdliwy, ale jeżeli było to na torze bocznym, to chyba nie był to pociąg, a manewrujący tabor.
2015-08-06 14:18:33 Autor: maxi
---.dynamic.gprs.plus.pl
Inne bzdury w artykule to:

- komunikacja zastępcza Arrivy była na odcinku Aleksandrów - Toruń Gł. Po co wozić ludzi do Otłoczyna, skoro:
- całkowite zawieszenie ruchu było na szlaku Toruń Gł - Aleksandrów Kuj., dopiero przed 17 z Aleksandrowa Kuj przejechał do Torunia chyba Czartoryski, który wcześniej został przygotowany do powrotu do Kutna i dalej do Torunia przez Inowrocław, ale gdy zdecydowano o otwarciu szlaku, to pociąg ponownie przeformowano.

Dodatkowo DOKER, który jako pierwszy wyjechał z Torunia w kierunku Aleksandrowa (ok. 17.20) zabrał wszystkich pasażerów jadących do Aleksandrowa i Włocławka w ramach honorowania biletów innych przewoznikow.

Dwa autobusy ARRIVY I PR jechały do Aleksandorwa prawie dwie godziny - po drodze był poważny wypadek drogowy i autobusy pojechały objazdem.

RK, nie kopiujcie tekstów z Gazety Pomorskiej i innych tego typu szmatławców! Skoro nie chce się wam pisać samodzielnie, to po prostu zamiast tekstów wstawcie linki, będzie mniej wstydu.
2015-08-06 15:34:36 Autor: loko
---.centertel.pl
Warnowo w tamtym roku, Warnowo w tym roku, Otłoczyn teraz.

Wykolejenia w których brały udział cysterny Transchemu, samodzielnie izolowane przez Transchem, w których trakcie UDT wstrzymał pracę za nieprzestrzeganie norm...
Pan prezes dzięki kolesiostwu załatwił możliwość kontynuowania prac, ciekaw jestem czy to przypadek czy nie :)

Dla wtajemniczonych spawanie bez odpowiedniego uziemienia może powodować uszkodzenia chociażby w czopie skrętu...

Panowie z komisji wypadkowej mogą stwierdzić w szybki sposób czy to aby nie jest jeden z powodów, bo jeśli tak to tych beczek jeździ o wiele więcej i może ktoś przez nie ucierpieć... a po co ma cierpieć jak można tego uniknąć
2015-08-06 20:31:58 Autor: kolejarz z PLK
---.28.28.78.cable.dyn.petrus.com.pl
Jak już to jest linia nr 18 Kutno - Piła a nie 19
2015-08-06 23:16:44 Autor: Byłem, widziałem
---.dynamic.gprs.plus.pl
@ loko
Jeżeli się pisze to na temat. W Otłoczynie nie było cystern Transchemu.
Byłem, widziałem:
Na boku leżą 3 cysterny GATX z mazutem.
Czwarta cysterna również z mazutem została wkolejona (nie przewróciła się) i wg. tabliczki należy do DB.
Organizacja pomocy pasażerom - porażka Intercity. Pasażerowie Arrivy i Intercity nie mieścili się w autobusach podstawionych przez Arrivę dla pasażerów Arrivy. W desperacji nikt z pasażerów nie patrzył co za spółka podstawia komunikację zastępczą.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 06/2021
NUMER 06/2021
Ostatnie miesiące przyniosły spore zmiany na rynku napraw taboru kolejowego. PKP Cargo sfinalizowało zakup zakładów w Gniewczynie, PKP Intercity Remtrak przejęło ostatecznie zakład w Opolu, a nieco wcześniej zakończyło rozbudowę swoich głównych zakładów. Ostatnie lata przyniosły także budowę wielu zapleczy utrzymaniowych, przeważnie w ramach realizacji dużych kontraktów taborowych. Pomimo tego ciągle utrzymują się mniejsze podmioty oferujące usługi naprawcze oraz większe zakłady jak Olkol. W tym numerze staraliśmy się porozmawiać z możliwie największą liczbą firm działających na tym rynku, by pokazać, jakie są perspektywy jego rozwoju na najbliższe lata.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5