NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Pociąg Łódź-Chengdu: chcą eksportować żywność, przeszkadza rosyjskie embargo

| Roman Czubiński 09.01.2015 139

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-01-09 16:46:32 Autor: yolo
---.adsl.inetia.pl
Codzienne pociągi to by było coś. Bodziec dla rozwoju Łodzi :)
2015-01-09 17:58:14 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
PKP Cargo ten pociąg prowadzi?
Pociągi z kontenerami z ChRL do UE powinny jeździć 1. za 2. w tę i nazad. Trzeba tylko odebrać linię kolejową Kunowice-Terespol od PKP PLK i dać komuś, kto się zajmuję transportem towarów. Zaraz by powstało Asian-Atlantic Railway Co, zaś pendolino musiałoby przepuszczać brutta jak w US ;)
2015-01-09 23:42:56 Autor: bolo
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Pendolino jeździ innymi trasami, na osi północ południe!
2015-01-10 08:10:14 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
No tak. Poznań nie zasłużył na Premium Ex IC.
W każdym razie pomysł UE, że wszystkie tory są państwowe jest chory. Drogo, więc pociągi się nie opłacają i brak konkurencji między liniami
2015-01-10 09:45:03 Autor: haha
---.117.213.1
Najpierw sprywatyzujcie drogi, a my się przyglądniemy zadowolonym kierowcom.
2015-01-10 10:17:31 Autor: Stefan banderą
---.dynamic.gprs.plus.pl
Wszystkie drogi krajowe i wojewódzkie jak najbardziej i jak najszybciej, ale wróćmy do dróg żelaznych. Najbardziej punktualna w Polsce jest WKD wydzielona z PKP PLK. Niestety nie jest prywatną linią, ale poza molochem sobie radzi
2015-01-10 11:19:00 Autor: msd
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post Stefan banderą:
"PKP Cargo ten pociąg prowadzi?
Pociągi z kontenerami z ChRL do UE powinny jeździć 1. za 2. w tę i nazad. Trzeba tylko odebrać linię kolejową Kunowice-Terespol od PKP PLK i dać komuś, kto się zajmuję transportem towarów. Zaraz by powstało Asian-Atlantic Railway Co, zaś pendolino musiałoby przepuszczać brutta jak w US ;)
"
Prowadzi DB Schenker Rail Polska.
2015-01-10 18:00:24 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@msd
No właśnie. Niemiaszki też by wołały pociągiem z Chin i do Chin niż przez Hamburg albo zagraniczny port holenderski.
Szybciej niż statkiem, taniej niż samolotem.
Nie przepadam za Rzeszą i państwowym Die Bahn, ale jak w UE się nie da sprywatyzować linii, to może tylko die OjroBahn z dyrekcją w Berlinie uratuje kolej w Polsce
2015-01-12 10:35:42 Autor: criss
---.46.186.19
Chiny z Europą mają trzy regularne połączenia kolejowe - Polska (Łódź), Niemcy (Dusseldorf), Hiszpania (Madryt).
2015-01-14 12:13:36 Autor: matt
---.ec.europa.eu
Mala korekta: Niemcy (Duisburg).
2015-01-14 12:59:42 Autor: matt
---.ec.europa.eu
...oraz Hamburg. Oto link - ktory niestety nie mowi o Lodzi:
http://www.theguardian.com/business/2014/dec/10/silk-railway-freight-train-from-china-pulls-into-madrid
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5