Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

PLK zleci opracowanie projektu rewitalizacji linii 207 od Grudziądza do Gardei

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof
Plasser&Theurer
Nokia Solutions&Networks

Data publikacji:
25-06-2020
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
PLK zleci opracowanie projektu rewitalizacji linii 207 od Grudziądza do Gardei
fot. M. SzymajdaStacja Grudziądz
PKP Polskie Linie Kolejowe rozpisały przetarg na opracowanie dokumentacji projektowej dla projektu pn. „Rewitalizacja linii kolejowej nr 207 na odcinku Grudziądz – granica województwa”.

Wybrany w drodze przetargu wykonawca będzie musiał opracować najpierw „rezultaty studium wykonalności” oraz koncepcję programowo-przestrzenną. Później: dokumentację projektową wraz z wymaganymi prawem pozwoleniami i uzgodnieniami do zrealizowania robót budowlanych. Przygotuje też materiały przetargowe do rozpisania konkursu ofert na realizację prac budowlanych.

PKP PLK chce przeznaczyć na opracowanie dokumentacji tego odcinka linii 207 4,95 mln zł netto. Od momentu podpisania umowy projektant będzie miał 26 miesięcy na wykonanie swojej pracy. PLK może dodatkowo rozszerzyć zamówienie o opracowania wielobranżowej dokumentacji projektowej dla stacji Grudziądz. Jedynym kryterium zamówienia w tym przetargu jest cena.

PKP PLK czeka na oferty w przetargu do 4 sierpnia 2020. W przyszłości na tym odcinku linii ma być przywrócona prędkość 120/100 km/h. Obecnie jeździ się tu maksymalnie 50 km/h.

Obecnie trwa bardzo opóźniona modernizacja „207” od Malborka do granicy województwa pomorskiego z kujawsko-pomorskim. PLK deklaruje, że linia będzie przejezdna do końca 2020 roku, jednak obecnie trzeba jeszcze zmagać się z gigantycznym osuwiskiem, które powstało kilka dni temu. W marcu 2020 PKP PLK wyłoniła ofertę na przebudowę linii 207 (w trybie „projektuj i buduj”) dla odcinka Toruń – Chełmża. Roboty budowlane jeszcze się tu nie rozpoczęły, jednak mają być zakończone w maju 2022 roku. Wykona je, ze kwotę prawie 130 mln zł, Porr.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof
Plasser&Theurer
Nokia Solutions&Networks

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Tomaszów – Skarżysko: Przetarg na projekt opóźniony

Infrastruktura

Tomaszów – Skarżysko: Przetarg na projekt opóźniony

Kasper Fiszer 14 sierpnia 2025

MI bez konkretnych planów remontu linii do Szczucina

Infrastruktura

Koluszki: Nieco szersze prace na trasie do Żakowic Płd.

Infrastruktura

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Tomaszów – Skarżysko: Przetarg na projekt opóźniony

Infrastruktura

Tomaszów – Skarżysko: Przetarg na projekt opóźniony

Kasper Fiszer 14 sierpnia 2025

MI bez konkretnych planów remontu linii do Szczucina

Infrastruktura

Koluszki: Nieco szersze prace na trasie do Żakowic Płd.

Infrastruktura

Zobacz również:

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij