Fot. Honza Groh, lic. CCA 3.0/Wikimedia CommonsStacja Medyka
Aż trzynaście kolejowych obiektów inżynieryjnych zostanie przebudowanych lub zrewitalizowanych na odcinku Jarosław – Munina i Munina – Radymno. Przetarg na wykonanie zadania właśnie rozpisały PKP PLK.
PKP PLK zaplanowały wykonanie robót budowlanych na dwóch szlakach: Jarosław – Munina i Munina – Radymno. Obiekty inżynieryjne przebudowane i zrewitalizowane zostaną w ramach dwóch projektów – „Modernizacja linii kolejowej nr 91 Kraków Główny Osobowy – Medyka i linii nr 92 Przemyśl – Medyka, odcinek Rzeszów – granica państwa”. Zamawiający przewiduje, że koszt zadania wyniesie 27,6 mln zł brutto.
Całość przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego wykonania wszystkich robót budowlanych na podstawie projektów wykonawczych. Prace prowadzone na szlaku Jarosław – Munina potrwają do 30.08.2017 r., z kolei wykonanie robót budowlanych na szlaku Munina – Radymno zaplanowano do 15.03.2018 r.
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia, stanowi 60% oceny przetargowej. 30% punktów jest do zdobycia za liczbę pracowników zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę, a 10% za okres gwarancji.
Zadanie 1
Zakres zadania nr 1 obejmuje wykonanie prac na szlaku Jarosław – Munina związanych z przebudową czterech obiektów inżynieryjnych w postaci wiaduktu, które znajdują się w 211,767, 210,159, 210,312, 210,656. Wykonawca będzie musiał również przebudować występujące na obiektach inżynieryjnych kolizje energetyczne, srk, i teletechniki poprzez umieszczenie kabli w zabudowanych w obiekcie przejściach kablowych.
Prace te jednak spowodują wyłączenia poszczególnych torów. Najpierw całodobowe zamknięcie torowe przewidziano dla toru nr 1 w okresie od 30 marca 2017 roku do 19 maja 2017 roku. Dla toru nr 2 – od 22 maja 2017 roku do 14 lipca 2017 roku.
Zadanie 2
Zakres zadania nr 2 obejmuje wykonanie prac na szlaku Munina – Radymno. Do przebudowy zaplanowano trzy obiekty inżynieryjne – dwa wiadukty w km 215,441 i 215,441 oraz jeden przepust w km 220,836. Sześć obiektów zostanie zrewitalizowanych. Są to trzy mosty w km 215,677, 219,696 i 222,110, dwa przepusty w km 217,486 i 218,889 oraz jeden wiadukt w km 218,885.
Tutaj również wykonawca przebuduje występujące na obiektach inżynieryjnych kolizje energetyczne, srk, i teletechniki poprzez umieszczenie kabli w zabudowanych w obiekcie przejściach kablowych. Prace te spowodują całodobowe zamknięcia torowe. Tor nr 1 wyłączony zostanie z ruchu od 17 lipca 2017 roku do 25 września 2017 roku, zaś tor nr 2 – od 26 września 2017 roku do 8 grudnia 2017 roku.
Prace mają służyć poprawie bezpieczeństwa, utrzymaniu parametrów eksploatacyjnych linii i zmniejszenia kosztów utrzymania infrastruktury. PKP PLK wskazuje tutaj także poprawę oferty przewozowej dla przewozów osobowych i towarowych. Termin składania ofert wyznaczono na 27 lutego 2017 roku do godz. 12.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.