Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

PLK szykują się do naprawy tunelu w Bardzie Śląskim

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
13-07-2017
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
PLK szykują się do naprawy tunelu w Bardzie Śląskim
Fot. MrPantograf09, youtube.plTunel kolejowy w Bardzie Śląskim
Rozpoczęły się poszukiwania firmy, która przeprowadzi przegląd tunelu kolejowego w miejscowości Bardo Śląskie. Wykonawca przygotuje również dokumentację projektową do wykonania wszystkich niezbędnych prac, które pozwolą uzyskać maksymalną prędkość w tunelu do 120 km/h.

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na roboty budowlane dla zadania pn.: „Prace związane z poprawą stanu obiektu inżynieryjnego – tunelu liniowego w km 84,671 linii kolejowej nr 276 Wrocław Główny – Międzylesie odcinek Strzelin – Kłodzko Główne” w ramach programu pn.: „Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej”.

Projekt swoim zakresem obejmuje wykonanie przeglądu specjalnego oraz projektu wykonawczego naprawy tunelu liniowego na linii kolejowej nr 276 Wrocław Główny – Międzylesie w km 84,671 w województwie dolnośląskim na terenie gminy Bardo. Ma to pozwolić osiągnąć prędkość maksymalną dla pociągów pasażerskich na poziomie 120 km/h, a dla pociągów towarowych – 100 km/h. tunel wybudowano w 1874 roku, a jego długość wynosi 364 metry długości.

Prace mają zapewnić nieprzerwany ruch, który będzie prowadzony po jednym torze. Dokumentacja ma być gotowa najpóźniej do 30 listopada 2017 roku i zawierać wykaz prac w podziale na zakresy układu torowego, podtorza i jego odwodnienia na całej długości tunelu. Projekt ma dotyczyć również izolacji tunelu, wzmocnienia na odcinku dobudowanej części żelbetowej, jeżeli zajdzie taka potrzeba pod wykonaniu przeglądu oraz naprawy i umocnienia skarpy na wylocie obiektu.

PKP Polskie Linie Kolejowe przewidują, że opracowanie dokumentacji projektowej to koszt ok. 100 tys. zł netto. Cena ma być jedynym kryterium oceny ofert. Listę oferentów powinniśmy poznać 22 sierpnia.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Biznes

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Jakub Madrjas 18 lipca 2023

Drugi peron w Ożarowie będzie otwarty jeszcze latem

Infrastruktura

PLK zwiększają liczbę stojaków rowerowych przy przystankach

Pasażer

PLK przygotowują remont zabytkowej nastawni na stacji Bytom

Infrastruktura

Remonty wiaduktów w Jabłonowie wstrzymały pociągi do Brodnicy

Infrastruktura

Zobacz również:

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Biznes

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Jakub Madrjas 18 lipca 2023

Drugi peron w Ożarowie będzie otwarty jeszcze latem

Infrastruktura

PLK zwiększają liczbę stojaków rowerowych przy przystankach

Pasażer

PLK przygotowują remont zabytkowej nastawni na stacji Bytom

Infrastruktura

Remonty wiaduktów w Jabłonowie wstrzymały pociągi do Brodnicy

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5